Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:48

Lay schreef:
Jaa Soof wel fit zijn voor morgen hahah

MY GOOOOD ben gesloopt! Om de 2/3 uur werd ze wakker en als ze me wakker had gemaakt lag ik een uur te piekeren. Zo 's nachts ziet de wereld er slechter uit dan dattie is := Volgens mij ben ik wel 4 x van een brug gesprongen hihi
Om 5 uur had madame een speel uurtje (ff serieus) en toen we rond 6 uur eindelijk sliepen ging de bel: mijn zus voor de deur! (hadden we nie afgesproken dus was best schrikken). Door weer wakker en lekker kletsen. Uiteindelijk geslapen tot half 10, toen met tante uit bed gekropen, der buik onder zitten poepen, tante Door maar in bad gedaan, boterham derin, bij moeders gelegd in mijn bed.
En tante k.o. op de bank...

Maar ben wakker nu!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:48

AnitaJoeri schreef:
jaja maar er zit hier maar 1 kater haha en dat is die rooie

ooeeeeh dat verhoogt de kansen! *\o/*

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 14:18

Marjo_Wystan schreef:
Spijkenisse bedoel ik uiteraard... :D

ooh das goed hoor !! :)
net bij manege charlois geweest.. Denk wel dat ik me er kan vermaken maar de buitenbak waar je in mag rijden als er binnen lessen zijn, daar mag ook in losgegooid en gelongeerd worden.. Uiteraard gt rijden voor.. Mr kzie al helemaal gebeuren dat dat de soep in gaat :P
je mag 20x in de les meerijden per maand.. Dus kan wel vaker lessen, ze hebben qx per maand knhs en 1x per maand fnrs.. En dat is ook weer heel graag wat ik wil.. Maar hij wordt niet buitengezet, dan zou je met iemand daar kunnen afspreken of zij m overdag buiten zetten en ik die van hun savonds.. Maar dat weet je pas als t zover is..
Lastig hoor :P
morge nog n keer naar mn oude stal in barendrecht.. Daar komtie wel buiten, lekker rustig (max. 14 paarden alstie vol staat) mr daar staatie in binnenbox helemaal achterin :( goede faciliteiten, geen wedstrijden etc..
Grrrrrr..
Iemand nog suggesties van stallen ? :P

amber2202

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 14:20

hihihi.. Die soof !!
Heerlijk he oppassen op de kleine meid :P

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 15:25

Ik weet niets in die omgeving, maar je moet gewoon overal rond gaan kijken, beetje sfeer proeven.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:03

Ik ken die omgeving ook niet chantal denk dat er vast wel een geschikte stal in de buurt zit.
Tank vanochtend heerlijk gefreestyled daarna nog wat kunstjes gedaan en lekker onder de douche, hij ging natuurlijk gelijk weer rollen in het land :( Morgen komt Cristie zijn tandjes doen ben benieuwd, door al het gedoe ben ik al twee jaar niet geweest en ben blij dat Cristie hier ook komt.
Vanmiddag leker een venkelsoepje met champignons op, was erg lekkr het was ar zijn idee om er champignons bij te stoppen lekker met uienbrood.

Jeetje wil hoop dat ze wat voor je kunnen doen voor je ogen zou wel fijn zijn echt heel vervellend.

Mandy ziet er goed uit en een kort kapsel staat haar ook erg goed.

Jet ik ben benieuwd naar je foto's van stormpie :D

Lekkr dalijk witlof eten.

me vrije week zit er helaas al weer bijna op morgen nieuwe kasten bestellen bij de ikea en tank naar de tandarts en dan dinsdag weer lekkr naar utrecht, hoop dat ik om 5u me wekker hoor :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:24

Ja, er komen leuke fotootjes en filmpjes aan! Effe geduld! :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:25

haha leuk hoor Soof, tante zijn.

mijn neef is weer weg met baby van 8 maanden.
Kan niet anders zeggen is een schatje, heeft van gisteren 22.00 uur tot vanochtend 10.00 uur geslapen.
ook een erg vrolijk en makkelijk kindje.
Vanochtend boswandeling gemaakt en heerlijk uiensoepje gemaakt en gegeten toen we weer thbuis waren en nu zijn ze weer naar huis.

Alles boven weer in orde voor mijn monteur die vanavond laat weer komt.

Ga nu ff stallen uitmesten en dan heerlijk benkhengen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:51

@ chan;
ik heb een tijdje een haf gedaan op de charloise lage dijk, weet eigenlijk niet van wie dat stalletjes was , maar heel kleinschalig iets van 6/10 boxen, wel oke land aan de overkant waar ze toen grote stukken haddenen steeds een ander stuk namen als het te kort werd, buitenbak enz. zit je wel in de buurt van je wedstrijdjes,maar wel de rust van een klein stalletje. weet niet of je dat leuk vind..
maargoed kijken kan geen kwaad toch?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 19:29

Lay houdt van me... Sprong zo in mijn armen... :')

Nu het hele verhaal hahaha...
Soof en ik waren heerlijk aan het rijden.. Lekker gezwommen met de paardjes in het meer... Toen zijn we door gereden naar de aangelegde waterbak.. De dames vertikte het om er in te gaan, na veel gepush, 5en 6en besloten naar de andere kant te rijden.. Wat een geslaagder idee was.. Lay kwam een stuk dichter bij en twijfelde nog eennigzins.. Na een aanmoediging van Soof besloot ze toch maar te gaan... Ze nam me een sprong, waarschijnlijk dacht ze dat ik der op kom vangen ofzo... :') Ze riep nog net geen: 'MAMA!' Whoppa, daar lag ik....... %)
Lay schok er zelf zo van dat ze keihard weg rende.. Stukje verder op stopte ze... Der kunnen pakken en een aai gegeven.. Soof en ik hebben achter af heeeeeel hard moeten lachen! :+ De schik zat er wel ff goed in bij ons..
En ja hoor ik heb een dikke/blauwe voet, en een grote scham, wat nu ook al blauw wordt op mijn rechter flank.... ^) En nu al spierpijn! >;)

Jullie nog een leuke zondag gehad??? :=

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:50

Princesspres schreef:
@ chan;
ik heb een tijdje een haf gedaan op de charloise lage dijk, weet eigenlijk niet van wie dat stalletjes was , maar heel kleinschalig iets van 6/10 boxen, wel oke land aan de overkant waar ze toen grote stukken haddenen steeds een ander stuk namen als het te kort werd, buitenbak enz. zit je wel in de buurt van je wedstrijdjes,maar wel de rust van een klein stalletje. weet niet of je dat leuk vind..

zoiets zou precies zijn wat ik zoek ! maar ik kan me niet echt herinneren dat er iets aan de charloisse lagedijk zat toen ik daar nog woonde ?? dr stonden wel hier en daar wat paardjes maar nei echt een stalletje :P
maar morge hoef k nie naar amber dus dan kan ik de dijk ff overrijden ;)
manege charlois ligt namelijk aan het einde ervan.. dus wat je zegt, dichtbij de wedstrijdjes ;)

thx chick!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:51

Ja hoor!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:52

nou kaytje.. het zit je wel mee ;)
gekke peerdjes af en toe ;)

ik heb wel een lekkere zondag gehad hoor.. :) lekker zonder zadel gehobbeld vanmorgen :)
net bij schoonvaders wezen eten.. en m'n lief is nu weer vertrokken naar nijmegen :(
maar dinsdag komtie weer hierheen :D

nu vast wat dingetjes inpakken.. heb de eerste dozen al binnen.. en dan lekker bijtijds mn bedje in.. heb hoofdpijn al de hele dag :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:36

Lekke bezig kay gekke lay nu ben je weer gewond schiet niet echt op, als jullie nog een x naar de waterbak wil ik wel met tank voor die doet niet zo maf haha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:12

amandaaa schreef:
Lekke bezig kay gekke lay nu ben je weer gewond schiet niet echt op, als jullie nog een x naar de waterbak wil ik wel met tank voor die doet niet zo maf haha

IK WIL OOK MEE!!! Syb kwam niet eens meer in de buurt... heb syb laten staan en ben lay gaan duwen.. haha was uiteindelijk een mooi succes. Gelukkig kwam kay boven water :=

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:15

schiet de hele tijd in de lach als ik eraan denk... Zie die beentjes van lieve lay de lucht in gaan, helemaaaaaaal niet in de gaten dat ze veel te groot is om op gevangen te worden. <3

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:15

Hahaha, ben je echt in t water gevallen...? Ik baal dat ik er niet bij was..! Volgende keer met wyssie, gaan de dames vast wel mee :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:25

Fjorden maar voorop volgende x hihi

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:34

gekke paardjes ;)
amber is ook nooit 'n held in waterplassen enzo :P hihi
stel je voor dat er watermonsters in leven die je op gaan eten !! :P

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 21:48

Marjo_Wystan schreef:
Hahaha, ben je echt in t water gevallen...? Ik baal dat ik er niet bij was..! Volgende keer met wyssie, gaan de dames vast wel mee :D

Haha zelfs kopje onder en dat in 20cm diep water hahaha[url[/url]

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:14

Lay schreef:
Marjo_Wystan schreef:

Haha zelfs kopje onder en dat in 20cm diep water hahaha[url[/url]

heerlijke afkoeling gehad dus in dat warme zonnetje ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:14

goodmorning btw :)
gn weer aan de slag :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:15

Morge

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:35

guten morgen
16 graden en stralend zonnetje.

Ga straks ff kijken of ik nog zelf verse aardbeien kan plukken.

Romana komt vanmiddag voor een paar dagen.

Kayley je ben wel goed bezig hoor de laatste tijd hihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 08:20

amber2202 schreef:
Princesspres schreef:
@ chan;

zoiets zou precies zijn wat ik zoek ! maar ik kan me niet echt herinneren dat er iets aan de charloisse lagedijk zat toen ik daar nog woonde ?? dr stonden wel hier en daar wat paardjes maar nei echt een stalletje :P
maar morge hoef k nie naar amber dus dan kan ik de dijk ff overrijden ;)
manege charlois ligt namelijk aan het einde ervan.. dus wat je zegt, dichtbij de wedstrijdjes ;)

thx chick!

stalletje is als je vanaf de mac richting slinge zou rijden aan de rechterkant.
Voobij de bergraafplaats en de benzinepomp.
Op een gegeven moment kan je naar rechts richting smitshoek (?) (niet doen :p) gewoon rechtdoor nog schuin aan de overkant links heb je dan een vrij groot land met een loods erop en stukje verderop rechts heb je een opritje naar beneden naar het stalletje (als ik het goed heb net voor de bocht)

mocht het nou echt niet lukken , wil ik wel keer mee gaan :)