Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:xLoki schreef:1 tip: zet je paard niet naast de mijne, je paard wordt dan de godganze dag gestalkt.
Er is in ieder geval 1 paard de sjaak! We binden die van jou dan gewoon aan een boom, bij de crossbaan daar! Haha, niemand die meer last van hem heeft!
DewiRox schreef:xLoki schreef:1 tip: zet je paard niet naast de mijne, je paard wordt dan de godganze dag gestalkt.
Er is in ieder geval 1 paard de sjaak! We binden die van jou dan gewoon aan een boom, bij de crossbaan daar! Haha, niemand die meer last van hem heeft!
Queelens schreef:DewiRox schreef:Weetje, ik denk dat Annie en ik maar voor wat gezellighied moeten zorgen in deze week..
Het klinkt niet echt heel veelbelovend op het moment..
Vertel?
Queelens schreef:Ow ja allround paarden zit wel snel volFaya__ schreef:Trouwens gaan we boktkamers doen ?
Dan wil ik tegen die tijd wel de indeling en foto's regelen, vindt ik leuk
En ik heb photoshop gehad op school, dus het wordt hopelijk ook nog wat
Krijg jij photoshop van school?
Of heb je op school photoshop?
en verder las ik veel over paardennamen
Mijne ook vrij korte naam Peri H.h.
Word alleen vaak verkeerd uitgesproken haha
varianten zoals Perry Ha-ha!en dan met de nadruk op HAHA
Moet sommige mensen ook zien kijken als ze mij naar voren gaan roepen met uitslag Marieke Molenschot met eum eum eum en dan komt er zo'n leuke variant heel haprig uitegrold
Maar je zegt het als Peer-ie en dat H.h. laat maar achterwege is van z'n fokker Hazelen hof of hazelen hoeven of weet ik veel.
Maar ik zeg gewoon altijd Peer of Peertje