Meld me ook weer even!! Heb er onwijs veel zin in. Bombay en ik hebben nu samen 4 crosslessen gehad en hij doet het super. Van de week voor het eerst de waterbak in. Vindt ie helemaal geweldig.
Wat een rust hier.. Ik ga zometeen voor het eerst buitenrijden met Kimm, ben benieuwd hoe het gaat! Morgen hoor ik waar ik na de zomervakantie een half jaar op stage ga, spannend.. En volgende week ga ik nog ff een weekje vakantie vieren in Turkije, zin in!
Ik had gister 2 punten erbij bij een lekker strenge jury achteraf (zelfs in de 150 gereden en eentje 139?!) en een 1e plekje.
En een meisje ontmoet die ook meegaat op instructieweek, echt vet grappig! Haar moeder had me op de lijst zien staan dus wij een beetje kennis gemaakt enz.
Rox ik ben zo blond he, ik dacht dat Goof en Baileys van jou waren
haha nee joyce, goof is van manon en Baileys van irene.. voor bail word ik betaald Basil en Dee zijn van mij! :d zin in ermelo! vriendin is afgelopen week al geweest en moet morgen springles geven dus zal eventjes vragen hoe het was en over de cross hindernissen enz!!
zo even een vriendin gesproken en de nieuwe cross hindernissen mochten niet gesprongen worden ivm de wedstrijd eind juli.. ofzo, en ze zijn nog niet hellemaal af.. de baan om het gras is ook vernieuwd en die mocht wel genomen worden.
tja, niemand die hier wat terug zegt! haha maare ik heb gister weer goed gereden.. nu anderhalve week geen wedstrijd even lekker rustig aan! Goof lief heerlijk keertje 2de met 192 en de andere jury vond niets leuk aan hem.. dus geen punt.. Bail was geweldig 2x 1 met 25 deelnemers! 208 en 200 punten.. daarmee het Rabojeugd stimuleringsplan gewonnen en ook nog eens 1ste met ons viertal:D
Wauw gefeliciteerd Rox, ik zou ook meedoen maar ik vond dat het toch ff teveel voor Lynnie was.. ik ga de 26e bij de zaanse, L2, jij?
Jammer dat we de nieuwe hindernissen nog niet mogen springen, achja.. ik vind die andere ook vet, ik hoop dat Lynn die grote dikke boomstammen nu eens springt
gefeliciteed met je punten en plaatsen! Ik heb mn paard een weekje op rust gehad, lekker 24/7 in het land. Heeft haar heel goed gedaan, liep net zo fijn met les! wanneer krijgen we trouwens die mail over welke clinics dr zijn?