Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vre-se-lijk!
was ècht genant !
)
" wanneer iemand dat vraagt, maar dat doe ik meestal als ik een vraag niet zie aankomen.

Miss_Montana schreef:Hallo allemaal!
@Es: Succes bij de kaakchirurg
Had net een sollicitatiegesprek, ging echt bagger. De eigenaar van dat bedrijf was een regelrechte eikelZ'n eerste vraag was wat mijn ouders voor werk doen
Weirdo...
Cassidy schreef:Hallo allemaal! Even een levensteken van mijn kant. Operatie is goed verlopen, ik ben nu redelijk mobiel in en om huis (lopend, nog niet gefietst) alleen autorijden is nog even de vraag, maar in huis kan ik het zonder krukken redden, en na de operatie 6 trappen op was ook wel te doen. De eerste 2 dagen na de operatie heb ik bij mijn zuster op een bed in de woonkamer geslapen, en daarna werd ik door mijn ouders opgehaald en ben ik naar huis gebracht. Ik hoop een dezer dagen zelf naar stal te kunnen komen.
Iedereen bedankt voor de telefoontjes, sms-jes en goede wensen, en ik hoop jullie snel weer op stal te zien!

B_a_b_e schreef:Ik zou hebben gevraagd wat de toegevoegde waarde is van de vraag en daar dus niet op antwoorden!!
Waar was het sollgesprek ook weer?