ATE schreef:milton ff foto van je nieuwe aan winsthahahaha............ ik weet toch niet hoe dat moet
MiltonB schreef:ATE schreef:milton ff foto van je nieuwe aan winsthahahaha............ ik weet toch niet hoe dat moetZorgen dat de foto op i-net staat (hyves of zo) en dan pluk je hem daar weer vandaan.
MiltonB schreef:ATE schreef:milton ff foto van je nieuwe aan winsthahahaha............ ik weet toch niet hoe dat moetHeb je al een foto? Dan mag je het mij wel ff mailen dan plaats ik het even hier.
xan schreef:meelen schreef:Heb je adres niet Joséstuur je ff pb met emailadres Ik begrijp dat petra hem naar je doorstuurt.Je adres zet ik m'n lijst (voor de volgende keer)
LIQUITA schreef:Ik ga ff het filmpje van Meelen door meelen < naar Xan. Dus als jullie me zoeken.....
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik ga ff het filmpje van Meelen door meelen < naar Xan. Dus als jullie me zoeken..... ik wacht en ik wacht .........
LIQUITA schreef:xan schreef:ik wacht en ik wacht ......... De postduif is onderweg.Purmerend - WormerMoet te doen zijn. Ga ff kijken of ie binnen komt vliegen.Jahaaa zie 1 nw bericht !!!!!Ga snel ff kijken.
ik werd ook alweer gemist, kan niet eens een weekje vakantie hebben zeg.Of ik voortaan eerst ff toestemming wil vragen whahahaOf kaartjes in wil gooien dat ik een week niet kom.
MiltonB schreef:duurt even Peet, vergeten te verkleinen Ontvangen hoor...ga hem nu ff uploaden. Tot zo!!!
Geweldig filmpje !!!!!Goed gemikt van dat paard.Heb geen medelijden met die man. Had ie zelf ff mee moeten trekken aan die stam. L*LLO !!!
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:duurt even Peet, vergeten te verkleinen Ontvangen hoor...ga hem nu ff uploaden. Tot zo!!!thnx
Ik wacht nog ff op de foto van het nwe monstertje (geintjuh)van MiltonB en ga dan richting mijn bed.Moet morgen weer werken.