!!@ melis: Hoe kan jou pony altijd zo perfect blijven zitten??

@ Iris: Zit er goed uit meis..
Jullie komen er wel! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
Jullie komen er wel!
.
.
.
.
.
.
.
Ik heb ook nog een canvas bon ter waarde van €45! Dus er een WOUW foto tussen zit kan ik die misschien wel af laten drukken
Maar het moet wel snel, want die bon is bijna verlopen
Was echt een grote stap voor me, maar het viel zó erg mee!
Iriis_ schreef:OMG, ik heb me gister toch foto's gezien die Emma heeft gemaakt![]()
Die MOET ik hebben!!Ik heb ook nog een canvas bon ter waarde van €45! Dus er een WOUW foto tussen zit kan ik die misschien wel af laten drukken
![]()
Elja heeft trouwens nog wat foto's van zondag gestuurd, willen jullie zien?![]()
EN!! Ik heb vandaag gesolliciteerd!!! Ben echt wel een beetje trots op mezelfWas echt een grote stap voor me, maar het viel zó erg mee!
!!
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:OMG, ik heb me gister toch foto's gezien die Emma heeft gemaakt![]()
Die MOET ik hebben!!Ik heb ook nog een canvas bon ter waarde van €45! Dus er een WOUW foto tussen zit kan ik die misschien wel af laten drukken
![]()
Elja heeft trouwens nog wat foto's van zondag gestuurd, willen jullie zien?![]()
EN!! Ik heb vandaag gesolliciteerd!!! Ben echt wel een beetje trots op mezelfWas echt een grote stap voor me, maar het viel zó erg mee!
Tuuurlijk willen we dat zien!!
Waar heb je gesolliciteerd !! ??
.
Heb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
) Emmaa_ schreef:Ohhh dames ik heb zo'n supersweeeeet idee voor een fotoshoot in de zomerHeb de locatie al en alle attributen, maar ik moet nu nog het juiste model zoeken.
Dus als er iemand hier is die het niet erg vind om in een superkort suikerzoet jurkje met felle lippenstift tussen de cupcake's op een veld te zitten met een kleed met zo veel felle kleuren dat je er duizelig van wordt, geef even een gil![]()
(bij voorkeur iemand met blond haar en een bleke huid omdat dat het beste past in mijn idee zeg maar, maar ik sta open voor ideeën)
.
!
.
Kan het idee gelukkig bij meerdere mensen uitvoeren dus als het resultaat niet helemaal naar mijn wens is kan ik het altijd opnieuw doen met een ander model
Zelfde geld voor jou Iris, als je het wilt proberen, be my guest!
Ook gemaakt door Elja, en een beetje door bewerkt door mij (vond het leuk om een beetje uit te proberen enzo)
Dus bij die in kleur heb ik dat blauwe niet weg gewerkt, want dat werd niet mooi..