Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nickyforever schreef:verder goed met iedereen die nog staat op Austerlitz?
Leona, de vosjes, dominique,
shilana?

Wat leuk dat je het vraagt!
( Als ik me niet vergis
) Vosjes zijn er nog steeds compleet. Ro wil gaan mennen 2 span met Riantha en Roma
en Shalana enzo ook
(Die heeft dr eerste WP binnen! )
www.vomhohenmoorland.nl Daar staat een live webcam op
lieziej schreef:FenDT schreef:ik mag niet
Het is D en E ponys en paarden... Ik mag dus ook niet
nickyforever schreef:ja met onze Bob gaat het nog steeds goed.
Nu moet Angelique de zenuwen nog onder controle krijgen op wedstrijd en dan gaat het weer super.
Waneer mogen hun meedoen op Austerlitz voel me wel gedicrimineert hoor.
Ik ook! Denk ik eens lief te zijn, en L1 te mogen starten, discrimineren ze kleintjes 
) lieziej schreef:nickyforever schreef:ja met onze Bob gaat het nog steeds goed.
Nu moet Angelique de zenuwen nog onder controle krijgen op wedstrijd en dan gaat het weer super.
Waneer mogen hun meedoen op Austerlitz voel me wel gedicrimineert hoor.Ik ook! Denk ik eens lief te zijn, en L1 te mogen starten, discrimineren ze kleintjes
Ik geef een feestje en liliputters mogen niet komen! LEKKER PUH! (zoeits dus)
Jij hebt het iig al waargemaakt!
ik heb echt een hekel aan koeien!
Kon ik rete snel elastiekjes gaan halen en alles opnieuw knotten..
Dus ik mijn tweede proef in.. Ik in verzamelde galop binnenkomen, uistrekken, en dan vanuit de hoek schoderbinnenwaarts.. Staat er in een keer een HEK midden in die hoek
Waren ze vergeten het hk dicht te doen..... Dis ik een of andere beroerde SB gereden in een keer: TRING TRING TING. Dus ik okeeeee chill! Zegt die jury "Jaaa, wat voor proef rij jij?" Dus ik "Uhh nou.. Z2??"
Zegt ze, "Je rijdt de verkeerde proef hoor!" Dus ik zeg "Nee hoor, kunt u het niet even nakijken?" Kijkt ze het na... Zegt ze "Ooh, wacht.. We hebben de verkeerde protocol. Begin maar opnieuw!" Nou fijn... Kon ik dus helemaal opnieuw beginnen
Alleen konden ze nu wel even hek hek weghalen haha. Dat was t enige voordeel
Maar was uiteindelijk wel teverden, hij liep wel twee fijne proeven. Ik had uiteindelijk 58,50% en 61,75% en was twee keer eerste
Ik moest tegen 1 anders meisje, die reed Z1 en die had twee keer in de 180! Dat is gewoon bijna verlies.. Wel lekker motiverend, zo'n jury
We gingen buitenritje maken, maar het stormde zooooo hard!
Ik moest mijn zadel vasthouden om er niet afgeblazen te worden