Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzanne in vorige topic schreef:Hoi!
Je moet gewoon een paard hebben waarop je je veilig voelt en waar je je bij op je gemak voelt!
@Pauline: Ik begrijp dat je niet op Otis naar buiten wilt!
Hij is een schat maar hij wilt altijd vooraan lopen en dan gaat die iedereen inhalen!
Ik ben ook bang hoor met buitenritten en crossen op het buitenterrein! Maar dat heb ik niet bij Otis!
_Roosmarijn_ schreef:Hallo
Een strandrit.. Is opzich wel leuk maar kunnen we niet iets doen wat meer socialer is? En met zo'n grote groep ergens niet al te ver een strandrit gaan maken op ook nog eens een goede manege met leuke paarden, dat is niet zomaar even iets wat je eventje regelt. En ik spreek uit ervaring.Is het niet handiger om hier in te gaan doen in de buurt?
En in de vakantie is dat wel handig, iedereen gaat op andere tijden op vakantie? Het lijkt me wel leuk hoor!
Maar ben alleen een beetje bedenkelijk of het haalbaar is wat van plan zijn..

xandra88 schreef:_Roosmarijn_ schreef:Hallo
Een strandrit.. Is opzich wel leuk maar kunnen we niet iets doen wat meer socialer is? En met zo'n grote groep ergens niet al te ver een strandrit gaan maken op ook nog eens een goede manege met leuke paarden, dat is niet zomaar even iets wat je eventje regelt. En ik spreek uit ervaring.Is het niet handiger om hier in te gaan doen in de buurt?
En in de vakantie is dat wel handig, iedereen gaat op andere tijden op vakantie? Het lijkt me wel leuk hoor!
Maar ben alleen een beetje bedenkelijk of het haalbaar is wat van plan zijn..
Als je gewoon met het groepje gaat van hier en niet met andere mensen, dan is dit heel makkelijk te regelen
Daarna ergens op terasje wat drinken en eventueel wat eten dan heb je een hele sociale dag....
Een datum prikken is en blijft altijd lastig! Het is bijna onmogelijk een datum te prikken dat ook iedereen daad werkelijk kan hier spreek ik uit ervaring
Shetjjee__x schreef:dit is alvast een filmpje!
http://nl.youtube.com/watch?v=1PFPlN5r9CI
edit; hij staat er niet helemaal op ik probeer ff nog een keer!
melodyB schreef:ik weet ook niet met hoeveel we dan zijn...maar mij lijkt het echt heel leuk om met z'n alle een keer wat te gaan doen
melodyB schreef:welk topic??
SuusKiiss schreef:
xandra88 schreef:Als iedereen nou mij een PB stuurt die mee wilt! Dan hebben we het nog over het wat, waar en wanneer?! Maar dan kan ik een beetje inventariseren hoeveel er ongeveer mee zouden willen

hestejente schreef:Vorige topic is gesloten waardoor je niet meer direct kunt quoten. Op pagina 34 staat:Suzanne in vorige topic schreef:Hoi!
Je moet gewoon een paard hebben waarop je je veilig voelt en waar je je bij op je gemak voelt!
Hij is een schat maar hij wilt altijd vooraan lopen en dan gaat die iedereen inhalen!
Ik ben ook bang hoor met buitenritten en crossen op het buitenterrein! Maar dat heb ik niet bij Otis!
Strandrit = buiten. En Otis kan niet mee...
xandra88 schreef:Suzanne in vorige topic schreef:Hoi!
Het kan zijn dat ze deze mening misschien heeft bijgesteld ondertussen , wie weet....
anders vallen er al een aantal af! 
xandra88 schreef:Ik zit op mijn werk en kan niet in het andere topic wat plaatsen.... Als ik er op klik wordt ik uitgelogd! Maar er moet wel rekening gehouden worden met de mensen die gewoon werken hé! Dus misschien is een datum er tussen zetten die in eht weekend valt is wel makkelijkanders vallen er zo ie zo al 3 af!
melodyB schreef:nee idd...het is juist gezellig met suus erbij
hoop dat ze er nu anders over denkt
xandra88 schreef:We moeten ook zeker wel wat gaan doen wat iedereen leuk vindt!
hestejente schreef:melodyB schreef:nee idd...het is juist gezellig met suus erbij
hoop dat ze er nu anders over denkt
En anders kunnen wij haar misschien overtuigen