Morgen weer werken, en morgenavond weer lekker rijden
Ben benieuwd of ik het nog steeds "vast" kan houden (dat heerlijke fanatieke gevoel) in een volle les
Tot bokt maar weer, of tot op de manege
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Oké!!! Ik duik ook m'n bedje in, moet morgen ook weer werken.Liquita, ik ga naar mijn bedje toe.![]()
![]()
![]()
Morgen weer werken, en morgenavond weer lekker rijden![]()
Ben benieuwd of ik het nog steeds "vast" kan houden (dat heerlijke fanatieke gevoel) in een volle les![]()
Tot bokt maar weer, of tot op de manege![]()
![]()
en slaap lekker!!! 
xan schreef:xan schreef:Ik zal aan Tilly vragen of ik met jullie mee kan doen.
Mij lijkt het ontzettend leuk.
En als het niet met Xandra kan, dan "regel" ik een ander paard. (misschien met wat hulp van jullie)
DUS IK DOE MEE !!!!

LIQUITA schreef:Hahaha, die kar is echt geweldig.
xan schreef:Heey, Tytje, zie dat je er bent.
Wat hoorde ik nu, toch niet meegedaan vandaag met de wedstrijd ?????
Was ook helemaal vergeten dat je die had vandaag, de volgende keer wel even weer melden hoor, dan kom ik kijken.
xan schreef:LIQUITA schreef:Wie willen er mee doen aan een 12 tal (kür op muziek) op 7 juni a.s ? Oefenen (waarschijnlijk) op zondagavond. ERRUG LEUK!!!!!![]()
!!!!
1. Liquita
2. Xan
wie volgen .......

Tytje schreef:xan schreef:Heey, Tytje, zie dat je er bent.
Wat hoorde ik nu, toch niet meegedaan vandaag met de wedstrijd ?????
Was ook helemaal vergeten dat je die had vandaag, de volgende keer wel even weer melden hoor, dan kom ik kijken.
Ja, ik had mij afgemeld voor de wedstrijd van vandaag. Het rijden gaat wel steeds beter, maar het is het nog niet helemaal! Het probleem is die meiden bij ons op stal, halen altijd winstpunten! Marleen trouwens ook hè? Ze ging super in de M2.
Leuk Xan dat je veel geleerd heb in je weekje bij Bartels.

(op Sam en Agnes na dan)xan schreef:LIQUITA schreef:Wie willen er mee doen aan een 12 tal (kür op muziek) op 7 juni a.s ? Oefenen (waarschijnlijk) op zondagavond. ERRUG LEUK!!!!!![]()
!!!!
1. Liquita
2. Xan
3. Smuidra
4. Incognito
wie volgen .......
Tytje schreef:JahMarleen trouwens ook hè? Ze ging super in de M2.
, wat goed he!!! Grardus mag wel gaan sparen. Hij riep altijd als je een winstpunt in het Z haalt krijg je een mooie deken
. xan schreef:Precies, en je hebt toch niks te verliezen@ Tytje, kom dan naar de wedstrijd bij Veldt op 19 april. Daar wordt niet zoveel winst gereden hoor.![]()
(op Sam en Agnes na dan)
Je moet gewoon een keer beginnen. Dus harstikke leuk als dat bij Veldt is.
. 
xan schreef:Goedemorgen allemaal![]()
Zo wat is het hier druk geweest.![]()
Ik heb gister heerlijk in de les van 9.00 uur gereden. 11 man/paard !!!
Super gewoon, dat is toch een voordeel als er steeds minder mensen zijn![]()
Ik heb nu weer ouderwets spierpijn, van totaal anders rijden.
Xandra ging in het begin heel goed, maar na 3 kwartier had ze er wel genoeg van.
Toen wilde ze gewoon weer met haar koppie omhoog lopen![]()
LIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?
xan schreef:LIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?_sandra schreef:johanna, san van OJ xan liquita, ank, ilse, iris, hans, inge, en dan nog twee!!!LIQUITA schreef:Incognito en Smuidra! En Rockoo natuurlijk !!!
SUPER idee, maar ik denk niet dat je Rockoo zover krijgt.
Ze is natuurlijk wel heel goed in het regelen van allerlei dingen. Dus hebben we gewoon een 13-tal !!!
xan schreef:_sandra schreef:kan altijd nog op een hobbelpaard hihi!!! grapje
![]()
![]()
Roep dat niet te hard, anders komt Winnitou weer met haar stokpaardje
![]()
xan schreef:Winnitou, ik heb je kar gevonden![]()
Mooi Roze is niet lelijk !!!!!! Kun je meteen je trui weer eens aan
LIQUITA schreef:Wie willen er mee doen aan een 12 tal (kür op muziek) op 7 juni a.s ? Oefenen (waarschijnlijk) op zondagavond. ERRUG LEUK!!!!!![]()
!!!!
winnitou schreef:LEUKLIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?
Je mag mij er bij zetten
winnitou schreef:ik duik mijn bedje in, welterusten

winnitou schreef:Nou zit ik ineens te bedenken dat in clownspak ook wel heel leuk is op die roze kar...........