Op maat maken zit ik ook over te denken.... Heb poosje geleden die site bekeken en ziet er goed uit! is die levertijd erg lang? Voorlopig is 't toch niet zo heel belangrijk voor die f proefjes, dus heb er ook niet echt haast mee.
ik heb mn jasje op maat laten amken, is goed bevallen!!
heb mn 2e winstpunt in z2
Goesooooooooooooooo !!! Jow van Grunsven !!
Hier zijn we lekker aan het poldersloffen, heerlijk !! Heb alleen heel mn kont kapot gereden, raar hoor, jaren geen last van gehad, meestal met straô of andere lange rit, maar niet met simpel rondje door de polder..... iemand tips ? Ja, nu smeren met sudocreme , maar om te voorkomen ?
Nou als Carla een lange rit op Wilton doet, gaat ze in stap vaak even in verlichte zit, om de boel te laten luchten etc. Geen idee of het helpt, maar het is wel aangenaam.
Goed bezig jow! En nu lekker door naar nummer drie hé, keep up the good work!
De dames die mee waren naar loon op zand hadden allemaal van die speciale soort wielrenbroekjes aan met een zeem erin.. weet niet of dat helpt maar zij vonden van wel. Lijkt me in elk geval een pijnlijke kwestie, hoop voor je dat het snel over is.
Ik hoop trouwens dat de hoefsmid is geweest of anders maandag komt, had voicemail ingesproken maar heb er niks meer van gehoord. Anders maandag maar weer even bellen.
buukje is oooovervol! zo lekker en zo gezelli vind ik dat altijd, lekker beetje snacken en ouweho3ren.
ik ga ook zo maar eens, morgen weer werkdag....
acacia
Geplaatst: 08-06-09 07:36
waar wok jij altijd, Jow ? Wij zijn bij de Banjaard wezen eten, ook altijd erg lekker. Was alleen beetje sjaggie bediening,jong hikje, die had er echt zin in ook .......zonde is dat. Maar het eten en barpersoneel is altijd supervriendelijk.
Berdien gaat voor proef 6 weken naar Texel....zaterdag 2 vrouwen van Texel naar haar komen kijken en ze zijn weg van haar. Gelukkig, ik hoop dat alles goed gaat. 20 Juni dus lekker weekendje Texel geboekt met mn gezin + trailer en Berdien, we willen haar wel zelf even brengen, kijken waar ze terechtkomt.
Zijn een weekendje naar de Schaapskooi in Epe geweest, daar waar morgen de paardenvierdaagse begint. Wat een geweldige omgeving, daar zou ik graag eens met paardlief heen gaan... En daarna heerlijk wezen eten bij de Beren in Barendrecht, zit er zo'n trut met een berg parfum.. " wij willen weg, want hun honden stinken" Ze kon ze niet eens ruiken, want ze stonken niet.. de doos. En dan nog ruzie gaan maken ook, moet je mij en mijn schoonzus hebben, dat ga je dan niet winnen... de trutten
Ik maak er echt een zootje van op school, en ik wil niet riskeren dat ik straks niet meer lekker mag gaan rijden s'middags. En ik kan verdorie gewoon niet uit mezelf stoppen. (hoezo verslaafd...)