RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:54

Fijn dat het lekker ging op Nini.

En haha, ja die bobbel valt wel op, maar nee ik ben gaan kijken naar het hoofd en de gezichtsuitdrukking erop. Okke heeft toch wel echt zo´n goedzakhoofd, haha.

Veel plezier morgne als je gaat rijden!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 15:17

Zaterdag heeeeerlijk gereden. Ivm met lekker weer stuurde Ini ons de buitenbak in, was echt geen straf!

Paard stond al in buitenbox, maar meegenomen naar binnenstal en lekker gepoetst en gezadeld. Dressuurzweep mee en rijden maar. Vanaf moment 1 liep meneer heerlijk aan het been, was makkelijk te rijden, echt superfijn. Af en toe achter de teugel ipv eraan, maar verder superfijn. Heb hem nog nooit zo fijn gereden.Fryslan Boppe!!!!! Okke is toppe!!!!!!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:44

Hahaha, misschien moet we een fanclubje voor Okke oprichten.

Ben benieuwd op wie ik vrijdag mag, Kanjer is alweer een tijdje geleden... maar Okke is altijd goed, en Injoy ook en ben eigenlijk ook wel weer eens benieuwd naar Partyman. :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:47

PM kans is niet erg groot... is zaterdag teruggetrokken uit de les van 10.30 uur, na een kwartiertje rijden. Was niet rad...

Amazone mocht overstappen op Oppy die razend snel uit de wei is geplukt en gezadeld.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:57

Aii, hij was wel lekker bezig in de wei vrijdag. Alles en iedereen op te jagen en te pesten, misschien dat die daar een misstap gezet heeft. :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:28

Het was weer geen Kanjer, daar zat Annelieke uiteraard op. Ik had dan wel het privilege om te kiezen en wel tussen Nini en Melina. De keus was snel gemaakt, Melina! Wilde der wel weer eens uitproberen, ze stond in de wei volgens Inge dus ik de wei in, staan daar 2 friezen, bijna identiek. Ik beiden bekijken maar ze leken zooo op elkaar dat ik echt niet kon beslissen wie Melina was. Dus weer teruggelopen, Inge dacht dat ik problemen had met het meenemen maar nee welke fries is het eigenlijk? Toen moest ze lachen en bleek het degene met de deken te zijn, de andere was Elina. Geen wonder dat het bijna 2 druppels water waren met dezelfde moeder.

Rijden ging prima, niet geweldig, ze zat de hele tijd met der hoofd te schudden dus ik vroeg wat ik fout deed. Het was volgens Inge niet zozeer mijn fout als wel dat ze gewoon ongeduldig was. Ze was ook al in draf gesprongen op een gegeven moment, mevrouw had er gewoon zin. Het was nog allemaal prima in bedwang te houden tot de galop. Maar verbazingwekkend genoeg scheurt ze niet zo enorm in de galop, zat echt heerlijk en had volgens Inge een perfect tempo te pakken. Maar de overgang naar draf had ze echt geen zin in en zaten we in racestand. Kon der toen nog wel goed terugpakken maar na de 2e galop was het toch een stuk lastiger. Tweede galop was ook met de hele groep, zag het eerst niet zo zitten maar dacht, we zien het wel. Dus sprong aan en mevrouw galoppeerde rustig met de groep mee, niks gerace. Maar ze vind langzaam/verzameld galopperen dus best lastig en ze viel er dan ook uit waardoor we in racedraf zaten, ik me beugel kwijt raakte en er bijna afstuiterde. :') Beugels opgezocht en weer verder, maar toen had ze toch echt even de racestand en ik hield het echt even niet meer vol dus ik wilde gewoon gaan stappen maar daar had ze dus echt geen zin in! Kop in de lucht en opeens zat er geen stuur of rem meer op, dus heb toch echt goed moeten trekken wat er waarschijnlijk niet heel diervriendelijk uitzag maar het was echt even nodig om der weer tot de orde te roepen. Daarna nog lekker uitgedraafd aan de lange teugel, opeens weer niks aan de hand en uitgestapt in de buitenbak, wat heerlijk was.

In stal stond ze me toch een partij te gapen en ze deed geen enkele poging om te ontsnappen, ze was gewoon doodop. Niet heel raar als je zo hard gaat natuurlijk, haha. Achter de oren zat ze onder het zweet dus ik ging der krabbelen en dat vond ze héérlijk, leek net fotty voor een momentje. :) Ze mocht weer naar de wei, je merkte echt dat ze moe was want ze sjokte rustig naar de rest van de groep.

Al met al, zeker weer een aardige leerles, heb toch nog wel me handen vol aan Melina. Maar echt een paardje van goud, is totaal niet gemeen, ze wil gewoon werken! En dat is even wennen aangezien de meeste manegepaarden niet echt de neiging hebben tot voorwaarts te lopen vanuit zichzelf. :P

Plezier morgen Jenny!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 11:54

Leuk hoor Jenny, gaat echt lekker met rijden he? Ik wil een keer foto's zien! :D

Tamara, leuk dat je op Melina ging! Elina ken ik niet, zusje dus? :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:54

Ja, is geloof ik net onder het zadel of nog net niet. :P Maar toen ik der later van dichterbij bekeek zag ik toch wel dat ze een iets smaller hoofd had en kortere manen.

Wanneer gaan we samen rijden eef? Over 2 weken moet ik weer rijden en dat is dan het weekend van Pinksteren, ben jij dan niet toevallig in Dwingeloo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:08

Hmm, de 26e ga ik naar Utrecht en dat weekend krijg ik misschien bezoek uit Durham! :) Ugh deze maand is gewoon nog een beetje druk. Het weekend daarna zou misschien kunnen en anders wordt het pas na 12 juni -O-

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 19:10

Vandaag ging ff iets minder dan vorige week, maar toch heerlijk gereden en wederom Okke. Alleen meneer was stuk minder voorwaarts dan vorige week. Moest er echt weer even bij en dat terwijl ik al iets wat protesterende spieren had (leuk he, fitness...) Maar goed, toch wel fijn gereden deze keer.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 13:46

*Zoekt het juiste woord om aan te geven hoe fijn ze heeft gereden*

*Kan het woord niet vinden, niet 1 woord is goed genoeg*

Nou ja, dan maar ff een verslagje. Mocht vanmorgen op Islotti. Madame stond al in de box, klaar voor poetsen en zadelen. Was een beetje laat, maar Rianka bood wat hulp en aan en dus nog netjes op tijd in de les. Lekker in de buitenbak. Merkte toen ik er op stapte al dat mevrouw meteen met haar neus naar de bodem ging wijzen, bij wegstappen bleef dat zo. Sterker nog, de hele les liep madame keurig aan de teugel! Ze reageerde heel fijn op de hulpen, boog soepel alle kanten op. Geen idee hoe oud ze is, maar lenig is ze nog wel. Tijdens een voorwaarts drafje bedacht ze zich alleen dat die peesbeschermer toch wel erg jeukte, dus eerst ff een noodrem (midden op de hoefslag) en ff lekker krabbelen dus. Ini nog gewezen op een scherfje op de hoefslag bij C, was ze wel blij mee. Galop ging ook heerlijk vandaag. Linksom geen problemen, rechtsom toch wat meer moeite mee, moest even een tikje bij het achterbeen bijgeven om haar goed te krijgen. Maar verder zo ontzettend fijn gereden. Ini gaf ook aan dat ik haar echt heel netjes gereden had. Nou ja, alleen maar mooi toch! Allen had mevrouw na de les echt geen zin om de stal in te gaan, liep erin, draaide haar om en en mevrouw liep er meteen weer uit. En weer de stal in: dacht het niet... Dus haar eerst even rondje gedraaid en daarna weer de stal in en even streng opgetreden toen ze er weer uit wou. Daarna bleef ze wel in de box. Van superfijn dressuurpaard naar dwarse merrie, kan snel gaan... Maar goed, weer een super dag gehad!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 10:26

Kanjer vond me zo lief dat ik een liefdesbeet van hem mocht ontvangen. :') Ik was hem aan het poetsen en meneer was een beetje chaggie dat ik hem uit de wei had gehaald en in een donkere stal had geplaatst, en opeens in me bovenarm-scherm een hap. Meneer schrok er schijnbaar zelf van dat die beet had en deinsde achter zijn stal in. Maar ik heb nu dus wel mooi 2 tandafdrukken in me bovenarm staan met een lelijke paars/blauwe plek eromheen, charming.. >;)

Maar voor de rest was het een schatje.... de 1e helft van de les. :+ Al snel naar de ontspanning, lekker galopje. En toen bedacht een debiel om met zijn zelfgemaakte en in elkaar gezette crossauto langs de manege te gaan scheuren. Je hoorde hem al van verre aankomen, hij had ook zo'n lekkere knaluitlaat. Dus Kanjer was al gespannen, toen ging die langs het weggetje bij de manege toen ben ik maar geen stilstaan. Toen leek die weg te zijn dus verder rijden.. hele ontspanning was weg en ben 2 keer net blijven zitten omdat hij opeens opzij sprong. Maar nee, de auto kwam terug.. dus Kanjer weer stilgezet, maar hij vond het doodeng en begon achteruit te lopen en te doen. Nou, toen was het dus helemaal gedaan met de ontspanning en de pret... de auto ging dit keer echt weg en kwam niet meer terug, maar heb zo goed als het kon de les uitgereden. Inge wilde toch dat we nog even galopperen, eigenlijk niet zoveel zin in maar vond dat ik gewoon door moest rijden. Maar meneer stak de hele tijd z'n hoofd naar beneden die ik dus iedere keer snel naar boven moest trekken, dus ben maar gestopt. Echt, stomme auto. _-:(

Maar heb nu wel een 'stoer' verhaal met me blauwe plek, haha. Hopelijk zit die er maandag nog eef, dan kan je hem zien! Haha.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:34

Ja Kanjer is een boeffie af en toe. Heb ook nog een litteken op mijn rug staan van zijn tanden, beet me 2 winters geleden dwars door 3 lagen kleren heen... Ruiter van Kanjer is er bij ons in de les nog "afgedoken".
Moesten in galop in verlichte zit, en deze jongeman had daarbij de hakken omhoog en de tenen omlaag. Toen Kanjer dus besloot dat het tijdens de overgang draf tijd werd om stil te staan, dook de ruiter zo het zand in. Gelukkig heeft hij zich geen pijn gedaan. Ini gooide er wel gelijk een stuk theorie in over de verlichte zit en voethouding en zo met hem als voorbeeld...

Maar ik heb zelf ook heerlijk gereden, wederom op Islotti. Liep heel fijn, zelfs rechtergalop ging goed vandaag! Liet hem na de galop alleen te ver uit elkaar vallen, en ja , dan krijg je dat wel te horen van Ini... Later ging dat al wel beter. Verder keurig achterwaarts, wijken, dat soort dingen hoef je Islotti niet meer te leren...

Wat lastig trouwens van die auto, dat kan een behoorlijke schrikpost zijn voor paarden. Zal de instructrice ook niet blij mee zijn geweest...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:29

Whahaha, typische Kanjer actie. Je moet altijd op je hoede zijn bij hem. :P En weer op Islotti, wat leuk! :)

En nee, Inge was ook niet erg blij met die auto, maar toen die eenmaal weg was wel meteen zo 'streng' om weer verder aan het werk te gaan. Anders blijven ze zich daar maar op focussen. Bij ons had er ook nog een meisje zandgehapt, die reed op Misty. En die had ze in de stap af en toe wat gras laten eten bij de bakrand. Ze was aan het galopperen en ik stapte in het midden en opeens hoorde ik geen geluid meer achter me. En ik dacht echt, hè, ze zou toch nu uit die hoek moeten komen? Had Misty besloten om even een hapje gras te gaan eten, dus die was vol op de rem gegaan en toen vloog dat meisje eraf. Inge meteen ook een les eraan vastgemaakt, laat je paard niet eten bij de bakrand want dan kan je dit soort acties krijgen. Tweede galop probeerde die pony het weer maar toen bleef ze net aan zitten, met heel wat geluk. Haha.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:50

En weer en hoofdstuk in het "wat heb ik heeeeeerlijk gereden" - boekje erbij!

Jelle was vandaag mijn rijdier en hoe! Was een beetje aan de late kant, dus snel ff gepoetst en zadel erop. Meneer vond dat zadelen niet erg leuk en hoe maak je dat duidelijk aan je mens: juist, je plant ff je linkerhoef op haar teen... autsj... Leuk, maar niet heus... Verder zonder problemen gezadeld, snel naar de les, opstappen en wat doet meneer: gelijk zijn neusje naar de grond. De hele les ook zo gelopen. Linkergalop vind hij nog wel eens lastig, maar ging nu meteen in 1x goed. Ook rechtergalop ging super. Hij liep heel fijn. Na de les lekker naverzorgd en naar de wei gebracht. Rianka had gevraagd gelijk Kanjer of PM even mee terug te nemen. Maar PM was al door iemand anders opgehaald, bleef dus Kanjer over. Dus ik zijn naam roepen. EN wat denk je: meneer kijkt even op, ziet dat ik hem wil hebben en duwt gelijk zijn neus terug naar beneden, alsof hij zeggen wil: als je me nodig hebt, kom je me maar halen. Maar hij bleef wel fijn staan, hoefde dus niet halve wei door. En Rianka was ook weer blij, ook erg fijn!

Én er is baby-nieuws te melden: Wuzelma/ Luzelma (ben de juiste naam ff kwijt) is gisteren (1 juni 2012) bevallen van een zoon, een voskleurig hengstveulentje. Hij heeft een flinke kol met een klein wit streepje eronder, zijn benen kon ik nog niet een aftekening aan ontdekken, gezien de onderste helft vrij lichte vacht had. Maar wat een plaatje zeg <3 :~

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 13:17

Klinkt echt helemaal leuk Jenny! Afgezien van je pijnlijke tenen nu, haha. De paarden hebben het wel op ons gemunt, mijn beetplek van Kanjer is bijna weg. Hopelijk doet die het vrijdag niet weer opnieuw, haha. En een veulentje?! Oeee, die wil ik zien! Zin in vrijdag! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:06

Pijnlijke tenen valt mee hoor, had een rijlaars + dikke sok aan... Bovendien voelde ik al snel dat hij zijn voet daar zette, kon hem er nog af duwen voor hij het volle gewicht erop zette.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:43

Ik kan ook weer een keer het topic binnen zweven. :D Ik mocht gister weer een keertje op Injoy! Zat te twijfelen of ik zou vragen of ik een spoortje om mocht maar vond toen dat ik der zonder spoor ook gewoon moest kunnen rijden. In het begin resulteerde dat dus in wel wat tikken om madam wakker te maken, maar daarna liep ze heerlijk. We begonnen in giraffenstand maar al snel ontstond er een constante verbinding en liep ze heerlijk op 2 teugels en in een fijn tempo. Ze had vet veel zin in de galop dus ik ging 1 pas doorzitten en we zaten al in de galop, oortjes naar voren gespitst en gaan! Dus op de lange zijde uitgestrekte galop en daarna weer terugnemen, vond ze echt heel leuk. :D Daarna gingen we wat schouder voor, schouder binnenwaarts doen en dat vind ik nog steeds verdomde lastig. :P Inge zei dat ik echt naar de A moest wenden en toen opeens liep ze vet netjes met de achterbenen op de hoefslag en de voorkant eraf. Trots. *\o/* Toen kwam de tweede galop en ook dit had Injoy al vroeg door, ze ging opeens heel langzaam draven en viel terug in de stap, alsof ze me wilde laten weten dat ze niet vanuit draf wilde aanspringen. En zelf vind ik dat ook altijd een geweldig gevoel, zo vanuit halt/stap weg kunnen galopperen, ging ook vet netjes. Ze had niet zoveel zin om hard te gaan dit keer, nee dit keer ging ze héél verzameld. Wat ik echt heel lastig vond om goed uit te zitten, het 'hobbelt' wat meer en ik bracht der af en toe uit balans. Maar was wel heel gaaf om te voelen. Daarna heeft ze de rest van de les zowaar aan de teugel gelopen! Echt de allereerste keer dat ik dat voor mekaar krijg zonder spoor, stang/trens of andere hulpteugel. Dus ik voelde me echt alsof ik op een roze wolk zat en heb de les uitgereden met een big smile. Héérlijk paardje Injoy! Zou der bijna inwisselen voor Kanjer als vast paardje, haha. Nee, maar afwisseling tussen deze 2 zou ik zeker niet erg vinden.

En o, ik heb ook het veulentje gezien en wat is die schattig! Weer een vosje uiteraard en een heel schattig blesje, bovenaan is het meer een kol/brede bles en daarna loopt het uit in een dunnen streep. En een brutale kop erop, echt leuk! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:12

Idd een leuk veulen! Alleen PM dacht er vanochtend even anders over. Haalde meneer uit de wei om er op te gaan rijden, loop langs die wei heen en meneer laat spontaan een paar pasjes wijken zien :+ :? omdat ie dat veulen in de wei zag staan... Meneer had trouwens sowieso last van een plaagbui. Toen ik heb uit de wei wilde halen, moest ik eerst even in mijn gezicht gesnuffeld worden en hij moest mij even aftasten met de bovenlip... Pas daarna wou hij mee lopen :+

Snel ff gepoetst en gezadeld. Was wat laat en dus heel blij dat Noraly even wilde helpen. En hup erop. Alleen stilstaan, zodat ik de beugels een gaatje korter kon maken zat er niet in vandaag, gelukkig was Hannah er. Die heeft hem even tegen gehouden. Had al heeeeeeeeel lang niet meer op hem gereden, dus moest echt ff wennen. Eerste helft van de les zat ik dan ook best gespannen erop en ja dan wil het met hem niet zo he. Moest hem af en toe flink inhouden, rem erop. Aan de teugel ging ook al niet zo, galop ging hij wel heel braaf, dat was echt wel fijn. Pas de tweede helft ontspande ik mij meer en toen ging het gelijk een stuk beter. Hij ontspande ook wat meer, wat iets minder voorwaarts, kortom ging echt heel veel beter. Aan het eind ging hij dan ook wel fijn aan de teugel lopen. Ikke blij :D

Bij het poetsen besloot meneer echter dat hij wel weer de pias uit kon gaan hangen. Haalde zijn hoofdstel eraf, blijft hij het bit in zijn mond houden. Moest hem echt even op zijn lip kriebelen voor hij losliet. Oke, dat kan dan nog. Ben zijn neus aan het poetsen, besluit hij dat hij het zo lekker vind dat hij even moet flemen... Eh ja... Zijn linker achterbeen poetsen, ook prima. Schuift alleen niet ineens zijn * eruit, recht voor je neus... Meneer moest dus even plassen. Toch maar even de stal uit en eerst zijn spullen opbergen, kan hij dat ff rustig prive doen. Toen hij klaar was, verder gegaan met poetsen. En ja, dan moeten ook de hoeven nog gekrabd he. LInks geen problemen, echter rechtsvoor was aan de beurt toen meneer wel eens wilde weten wat ik aan het doen was. Hij draaide zijn hoofd om, duwt deze onder mijn truitje (is een beetje aan de korte kant) en begint met zijn bovenlip mijn rug te kriebelen... _O- Fijn hoor, zo'n plaaggeest in kietelbui... Maar op hem rijden wil ik zeker wel vaker!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:18

Hahaha, gekke Partyman. Normaal is die meestal super chaggie op stal en ik hoor mensen altijd maar gillen van: Nee PM! Hou op! Maar hij vond je vandaag schijnbaar erg interessant. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:41

Ik heb iets met dieren en vandaag dus ook met Partyman...

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:16

En eef heb je vandaag nog gereden?

Deze ex-inislotter heeft een wat minder verhaal. Na 15 jaar paardrijden heb ik voor de eerste keer kennis gemaakt met de ambulance, door een val met een jonge merrie. We waren naar de losrijring aan het stappen, en die organisatie had heel verstandig een vlag boven de ingang gehangen. En het was nogal een winderige dag. Dus mijn merrie schrikt, en komt met der hoofd hard tegen mijn hoofd. Ik ben daardoor KO gegaan, waardoor ze bovenop me is gevallen. Heel plezierig.... Weet van de hele bewuste woensdag bijna niets meer af. Heb later gehoord dat de ambulance er nog bij is geweest, maar dat ik met mijn moeder naar de huisarts ben geweest. 2 week later heb ik toch nog maar foto's laten maken van mijn bekken en wat blijkt, toch een zitbeentje gebroken :(
Mag nu in ieder geval tot eind juni niet rijden. Beetje jammer. Hoop tegen de tijd dat de kampioenschappen zijn toch wel weer beter te zijn. Saai hoor, kan me nu alleen nog maar op afstuderen richten.
Paardje staat nu ook dik te worden.

Vind jullie Kanjer verhalen altijd weer herkenbaar :-)
Dat die toch als, hoe oud is die nou?, zijn streken nog altijd heeft :D
Dat was toch ook wel mijn favoriet bij Ini :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:58

Jeumig Lotte, dat is niet niks! Gelukkig ben je er nog goed mee weg gekomen, beetje jammer dat je even niet kan paardrijden maar gelukkig kan je nog rijden. :)

En Kanjer komt uit 1991, even oud als mij dus rond de 21. En idd, verbazingwekkend dat die zijn streken nog heeft. Al is het wel een stuk minder geworden hoor, zelfde verhaal bij PM, die is ook een stuk rustiger. Tja, ze worden allemaal een dagje ouder he. Wordt wel raar zometeen als Kanjer, Injoy en Islotti met pensioen gaan. Geen idee wanneer dat gebeurd, allen lopen ze nog vrolijk mee in de lessen maar je ziet wel dat ze ouder worden.

Krijg nog steeds een smile als ik aan vrijdag en Injoy denk. Ze liep echt heel fijn, zou het volgende week eigenlijk wel weer willen proberen. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:12

Leeeeuk, Partyman en lieve Injoy! :)

Lotte, zag het inderdaad op je facebook en hoorde het van Miriam! :oo Heftig zeg, en balen dat je voorlopig niet kan rijden :(:) Zag wel een hele vette springfoto op je facebook! 8-)

Ik heb al eeuwen niet meer gereden! Heb het een beetje druk gehad dus het is er niet meer van gekomen. Vandaag mijn laatste tentamen gehad en volgende week de laatste deadline, dus het zal er hopelijk binnenkort weer eens van komen! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:00

Beterschap Lotte, hopen dat je zitbeentje snel weer opknapt!

Heb vandaag echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn gereden, twijfelde zelfs nog ff of ik wel het goede paardje had gepakt. Nini is namelijk altijd nogal van het hoofd vooruit om juist omhoog. Maar vandaag dus niet. Keurig naar beneden, netjes tussen mijn benen. Achter en voorkant er netjes bij. Ja ik ben helemaal happy!