Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uprica schreef:Nou niemand iets boeiends te vertellen?? Niets gebeurd of nieuwtjes van stal weet ik veel wat??
nog 7 dagen en dan mag ik met valko weer naar de kliniek.
Zal jullie ff vertellen hoe duur het tripje bij de delta heeft gekost, nou ik pleurde echt van me stoel en ging er spontaan van huilen.![]()
op 3 euro na € 600,- mensen!!!!!!!!! nou van de zotte.![]()
Ik ga eerst volgende week vrijdag afwachten wat daar uit komt want als blijkt dat de delta een verkeerde diagnose heeft gestelt en maar wat heeft gedaan ga ik die mooi niet betalen en ga ik eens een klachten brief schrijven!![]()
Weet iemand trouwens of Utrecht goedkoper is om te paard daar te laten scannen? is toch een medisch center met mensen die daar worden opgeleid?? of ben heb ik dat verkeerd??![]()
ben dus straks € 1000,- kwijt aan bezoekje klinieken en nog is me paard niet goed? Ik vind dat ik echt zo slecht ben geholpen door de Delta ook totaal geen nazorg of duidelijke antwoorden op mijn vragen, geen stapschema helemaal niets.....![]()
Echt ik ga er nooit meer heen, ben er een beetje klaar me, nu helemaal na die rekening zeg.![]()
hij had een spuit gehad van 180 euro??? ja je leest het goed, was er een met een goud randje!
Ben je bij "Ik hou van Holland" geweest? (lekker is Jeroen in het echt he?
)
dus daarna linda achterna gesjeest.. haha de rest was al weg