Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:35

Zijn er trouwens nog speciale voerwensen??? Ik moet vrijdag weer bestellen, wel graag uiterlijk donderdagavond PB-en of tot vrijdag eind ochtend kun je sms-en (aangezien ik op het werk niet meer kan internetten en dus pb niet meer kan lezen Bloos Knipoog Haha! )

trouwens, Mike komt héél missch dinsdag lesgeven!! Zijn er nog mensjes die willen lessen??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:48

Bron:www.district8.net (daar staan ook foto's van de brand)

Citaat:
Den Hoorn - Een brand in Den Hoorn (gemeente Midden Delfland) heeft woensdagavond volgens de brandweer een miljoenenschade veroorzaakt. Minstens drie panden en kassen van een bedrijf werden verwoest…….

De brand werd rond acht uur ontdekt in een loods van het bedrijf aan de Zwethkade Zuid, een handel in bloembollen annex kwekerij. Het vuur sloeg daarna over op andere panden en kassen. De woordvoerder van de brandweer schatte dat over een opppervlakte van ongeveer 300 bij 150 meter alle gebouwen in vlammen zijn opgegaan.
Rond kwart over tien was de brandweer nog volop bezig met het onder controle krijgen van het vuur. Het vuur had daarbij een dankbare prooi in onder andere houten en kunststof pallets. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen. Het vuur ging gepaard met dikke rookwolken. Tijdens de brand dreigde explosiegevaar bij een tank gevuld met ongeveer 4000 liter freon dat gebruikt wordt in koelinstallaties. De brandweer hield de tank koel om een explosie te voorkomen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 23:54

O Anous ik neem morgen even peengeld mee, vergeet je zomaar bijna joh Bloos

Xeen gefeliciteerd!!!

Lekker zeg een zonnig pasen, Ro is ook lekker vrij dus we kunnen er van genieten toch Haha!

Fal Tom is wel stoer hoor, onder dat ukkepukke uiterlijk ligt een ware pitbull Haha!

Renee was vandaag in de winkel, was wel komisch, de telefoon ging terwijl we stonden te kletsen over haar maybe nieuwe paardje.
Een vrouw van advertenties met wat vragen: nou ok als je het kort houdt dan he Haha!
Bedenkt Zor zich opeens dat ze al 15 minuten helemaal geen aandacht meer gehad had!!! Frusty
Erg zielig natuurlijk en begint al blaffend mij te bespringen Haha!
Ik natuurlijk netjes proberen te blijven aan de telefoon en tegelijk hond van me af te duwen, die echt dus even haar gekke uurtje had en bleef springen en doen Hamer
Renee Zor geroepen, werkte nog neit eens een minuut en toen begon Zor weer naar mij te rennen en te blaffen.
Uiteindelijk moest ik het netjes en rustig blijven aan de telefoon wel opgeven, er hing een hond in mijn kont!!! *auauauauauauauauauauauau*
Mijn rijbroek gaat dus ook de vuilnisbak in, Zor liep tot aan een half uur geleden racend door het huis dus ook zij zal wel gewoon de lente in haar bol hebben.
Maar Renee heeft wel een poging tot Syl redden gedaan, Zor werkte gewoon niet zo mee Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 07:31

Xeen gefeliciteerd hoor meid....

Anous mag ik 2x nature best???

Ga zo werken en ik kan vanavond pas weer....
Zijn er mensen die heli en donna nog even buiten willen zetten even??? ik ben er pas rond half 8 Huilen Kan niet eerder komen helaas en melis moet na school werken vandaag Boos!

Heli mag natuurlijk ook bij andere en donna met vesje of sieb....als er mensen zijn die het willen doen mag ik het dan ook weten?? doormiddel van sms???

Alvast bedankt namens mij en mijn knollies xxxx Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 07:41

o nous als hij dinsdag komt(maaike) wil ik dan toch wel...of melis

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:20

madelon31 schreef:
o nous als hij dinsdag komt(maaike) wil ik dan toch wel...of melis

Is goed, Maarreh.. mag je Heli wel gewoon rijden dan na zijn tandartsbehandeling?? Ach gut

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:40

Ben afgelopen maandag met Ukaat naar het strand geweest voor het eerst was zooo leuk Haha! hier foto tje Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:30

He gaaf Veer dat ze zo braaf was!! Was je alleen gegaan of met iemand samen?
Ga je eigenlijk wel vaker met Ukaat naar buiten Bloos Broekpolder is wel lekker dichtbij voor jou Clown

Ik ga zondag ook naar het strand, mag met Kim mee Go jij! Go jij!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:32

Ja ze was echt super lekker lang teugeltje gedraafd en gegaloppeerd Haha! geen stap verkeerd gezet Haha!

Was samen met superpluis van bokt Knipoog
Ja ga heel vaak met ukkie naar buiten heerlijk .. fietspad omhoog en zit in de polder.. gister ook nog lekker heel stuk de polder in geweest lekker zonder zadel Clown is altijd heel braaf Haha!

Oh zondag naar het strand leuk! word mooi weer zal alleen wel druk zijn Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:34

Dees is ook wel mooi Haha!

Afbeelding

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:36

vera23 schreef:
Ja ze was echt super lekker lang teugeltje gedraafd en gegaloppeerd Haha! geen stap verkeerd gezet Haha!

Was samen met superpluis van bokt Knipoog
Ja ga heel vaak met ukkie naar buiten heerlijk .. fietspad omhoog en zit in de polder.. gister ook nog lekker heel stuk de polder in geweest lekker zonder zadel Clown is altijd heel braaf Haha!

Oh zondag naar het strand leuk! word mooi weer zal alleen wel druk zijn Bloos

in de bak is ukkie best wel eens stout toch?? Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:41

Uhm ja dan heeft ze nooit zoveel zin beetje eigenwijs Clown mss moet ik er maar een recreatie paard van maken Knipoog haha!

Ach ze is over het algemeen heel lief en braaf hoor .. zit alleen een gigantische kop op af en toe.... net is mn moeder ook weer omgedraait toen even ging wandelen dan is ze ook weer debiel Knipoog

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:25

leuke foto's veer
heb super zin in maandag dan ben ik jarig en hebben we die rit Pling

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:27

haha thanx.... ja leuk hoor die rit maandag Haha! nuggie ga jij wel mee met die rit??

zit trouwens zo eens naar die foto te kijken lijkt net of ze een klein kontje heeft maar ze heeft echt een grote goove Clown

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:31

lijkt idd een klijn kontje

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:34

Fijn dat je goed nieuws heb Xenie, hoef je je niet meer zo druk te maken toch? Haha!

Leuke foto's Vera en ik dacht dat Ukaat wel zo'n draak was (uit die verhalen die je altijd verteld). Tong uitsteken

Paardjes hebben vanmorgen nog ruim een uur buitengestaan. Ko ging weer liggen bakken in het zonnetje. Ik heb vandaag voor het eerst geen skiles gehad van Blando in de losgooibak met longeren, hij was erg braaf....gewoon eng!!!!!!!! Hij heeft alleen maar gestapt, daarna nog even losgelongeerd en ook dat ging super, liep keurig door de hoeken heen ( na een paar rondjes niet meer natuurlijk) maar verder is hij erg braaf geweest. Go jij! Go jij! krijg nog wel eens een gehoorzaam paardje.......

Vlak voordat ik naar mijn werk kwam werd ik nog gebeld dat de scooter klaar was. Gisterenavond opgehaald en nu weer thuisgebracht en gemaakt.........Lijkt overtoom wel...

Zit me nu al te verheugen op het paardenweekend en paasdagen met mooi weer...........

Hoop dat alles goed is gegaan Johnnie met je arm?

Verder weet ik niks meer .........

Toedeledokie Haha! Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:35

Zaar volgende week vrijdag samen fietsen. Heb volgende week weer vroege dienst en maandag zijn we natuurlijk vrij......

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:38

okee en niet meer ziek zijn dan he
gewoon bij tram15?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:40

Nee ik zal niet meer ziek zijn. Ja is goed bij tram 15. Nu de scooter is gemaakt moet ik wel op de fiets blijven gaan toch soms!!!!!!!!!!!!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:42

zeker doen , goed voor je en met dit weer erg fijn

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:52

haha kaar johnnie heeft filmpje gezien waarop ze sommige stukken niet cht lief was Bloos

wel goed dat blando tje braaf was idd eng heh als ze ineens zo zijn.. alsof ze de volgende dag extra vervelends gaan doen ofzo Clown

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:01

morgen lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:09

ZOOOOOOOOOOOOO dan, ikke niet moet gewoon werken hoor......

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:12

vera23 schreef:
haha kaar johnnie heeft filmpje gezien waarop ze sommige stukken niet cht lief was Bloos

wel goed dat blando tje braaf was idd eng heh als ze ineens zo zijn.. alsof ze de volgende dag extra vervelends gaan doen ofzo Clown

Ja dat is zo........dan denk ik idd o o o o wat gaat hij nu weer uitvreten.................

Tamara van Sam en Fallon stonden erbij en keken ernaar ....... wilde graag skiles zien van mij.....maar helaas moest ze even teleurstellen hahahaha........ Knipoog

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:33

ja tis goede vrijdag maar mijn mams en paps moeten ook werken en ik moet renkie doen