Zonde voor degenen bij wie het niet zo goed ging

Ook jammer dat Gideon weer zo vuil bokte, deed hij bij onze groep toen jammer genoeg ook! Jij ook heel veel sterkte met het verlies van je paardje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
borrie01 schreef:helaas was het voor ons geen best NK
reed mee bij de schimmelkroft als 2e achter die zwarte tuiger die zo liep te slaan naar de andere paarden.
gekgenoeg doet hij dit thuis nooit. ja en gideon was echt gideon op zn best ahum. Hij kan zo omwijs vuil bokken ze was er 2 x afgevallen 1x met losrijden en 1x tijdens de proef.
Na de proef was de spanning van het NK eraf en kwam voor mij de klap dat het nu wel heel dichtbij kwam dat ik mn mooie mannetje in moest laten slapen. Het was heel mooi en hij is vredig ingeslapen.
Zwitsal schreef:jammer dat je de noord hollandse gezelligheid gemist hebt haha..
tijdens de tweede prijsuitrijking moesten we vrij lang op 2 teams wachten en hebben we (ik en nog een beukers teamgenootje) onder vrolijke muziek een polonaise door de bak gestart en zo met wat teams door de bak gedanst.
jullie waren vast zo gek geweest om ook mee te doen
(al zag ik ook een paar teams kijken/denken: die mensen van beukers sporen niet, haha)
Jacqqq schreef:Vond het een geslaagde dag (ook al reden we heel slecht haha)!!
Mooie locatie, organisatie was ok! Sfeer was zeker goed! Alleen wat een lawaai in de gangen tijdens de proeven (vegen etc...) en 's ochtends moest er nog wel erg veel gedaan worden.