Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:50

Haha nee, bewerking die ik binnen heb is ook van iemand die bang was dat ze 't zou vergeten, zal 'm ff opzoeken *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:51

Hahaha! Wel aardig van haar Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:51

x_Marr schreef:
Dan krijg je een heel erg vervroegd verjaardags cadeau Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken ik heb ehm nu gemaakt en anders vergeet ik het weer Nagelbijten / Gniffelen of raak ik hem kwijt Knipoog

Hier;
Afbeelding
Ik maak tegen die tijd anders nog wel wat mooiers Nagelbijten / Gniffelen
Beter te vroeg dan te laat Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:52

Hahahaha leuk hoor *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:55

Ze wou trouwens ook een filmpje hebben voor een bewerking ofzo, heb dat filmpje van m'n avatar maar gestuurd, ben benieuwd. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:56

Hahaha dat word vast een leuke!

Maar ik ga weer even naar beneden! Denk dat ik je morgen wel weer spreek. Dagjes!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:00

Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:52

Mogguh Huilen van het lachen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:59

Yoooo

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:59

Ik ben vrij, tot donderdag... Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:51

Tss waarom dat zo? Nouja, ik ben volgende week lekker vrij tot en met donderdag Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:53

PTA week, vanochtend PTA wiskunde, en donderdag pas volgende PTA, lekker logisch Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:54

Ooh bofkont Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:57

Nou ik heb donderdag natuurkunde, en daar moet ik echt een goed cijfer voor hebben, dus zo erg bof ik niet. Nagelbijten / Gniffelen

Ik wil sneeuw. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:07

Ik kan wel een week vrij gebruiken, ben bezig verkouden te worden, en heb niet zo'n best weekend gehad. Rejoice stond vrijdag met een dik been, telefonisch contact gehad met DA, aan de antibiotica en Metacam, wat dus niet naar behoren werkte. Zaterdagochtend vochtafdrijver gegeven, ik heb gekoeld en gewandeld, maar moest om 4 uur in Noord Brabant zijn voor een Boktmeeting, waar ik wel naar toe ben gegaan omdat het er wel goed uitzag met het been (achteraf wel een slecht geweten daarover). Zaterdagavond had iemand gezien dat ze met 4 dikke benen stond. Eerst is er door stalgenootjes gewandeld, aansluitend kreeg ik een telefoontje om een uur of 10 van Eef dat ik telefonisch contact met de DA moest overleggen (en ik zat in Noord Brabant), omdat ze het niet vertrouwde. DA is om half elf 's avonds nog op stal geweest, heeft intraveneus Metacam gegeven en wat antibioticapasta achtergelaten. Ik was zelf om 3 uur 's nachts op stal om zelf te kijken, toen vond ik het weer meevallen. En om half acht stond ik op stal en toen liep Eef net haar box uit dat het er nu wel weer goed uitzag....

Gisteren de hele dag op stal geweest, en ongeveer ieder uurtje even met haar gelopen. 's avonds belde de DA op hoe het er mee ging (vind ik zelf heel erg attent!) Been is een stuk dunner nu, maar nog wel warm. Vanmorgen voor mijn werk nog even naar stal geweest om te wandelen, koelen en medicijnen te geven. Het is gewoon een superpaard, zo rustig en ondanks het feit dat ik haar waarschijnlijk soms pijn doe, vrolijk en evenwichtig.

Moet er even niet aan denken als ik haar echt kwijt was geraakt....in eerste instantie dacht ik dat ik Zaterdag linea recta naar de dierenkliniek zou moeten...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:10

Da's inderdaad behoorlijk k u t, ik hoop dat 't snel weer helemaal oke is met Rejoice. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:12

Jeetje Trudy! Da's niet niks. Gelukkig dat het nu weer beter gaat met Rejoice zeg. Ik kan me voorstellen dat je heel erg ongerust bent geweest over je meiske. Idd heel attent van de DA dat hij heeft gebeld hoe het ging.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:18

In eerste instantie dacht ik dat het een later reactie was van de inenting van Maandag, maar ze heeft ook een wond bij haar oksel, kan dus best daarvan komen. Iig moet ik morgen weer naar de chiropractor voor mijn rug/stuitje, Rejoice moet voorlopig revalideren, maar ik hoop volgende week iig weer op Glory te kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:21

Het zit je niet echt mee he Ach gut Hopen dat het nu alleen maar de goede kant op gaat voor jou en je meiden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:29

Dit zijn allemaal dingen die overgaan (hoop ik), een sterfgeval was erger geweest. Anouk heeft afgelopen weekend Max verloren, dat lijkt me echt een drama om mee te maken. Helaas leven dieren nu eenmaal niet allemaal zo lang als mensen. Max is 9 jaar oud geworden...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:39

Dat lijkt mij een van de ergste dingen die iemand kan overkomen, echt een nachtmerrie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:41

Gos wat vreselijk! En ook nog zo jong
Heb het 12 jaar geleden met onze vorige hond meegemaakt... het doet nu nog pijn. Maar toch neem je weer een andere hond terwijl je weet dat je ooit weer zoveel pijn zal voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 12:58

De foto's van D in ITP zijn best leuk geworden trouwens Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 13:02

Ja

Weer een heerlijk zwartwit topic op RT ergens. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 13:03