Nee, missie is lief, en heeft een schattig koppie, maar voor MIJ staat Bella op 1.!

Ze heet toch niet voor niets BELLA! hahahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dabo schreef:Hmmm.. nouja, dat is ook wel zo... vind jij!
Nee, missie is lief, en heeft een schattig koppie, maar voor MIJ staat Bella op 1.!![]()
Ze heet toch niet voor niets BELLA! hahahaha
hahaha grapje hoor pascha7 schreef:ja shir vooral die in de 3e straat de eerste links en de eerste rechtshahaha grapje hoor
Zirano schreef:Nou echt niet zeker nu dikkertje dap weer vorm krijgt in zijn/haar kleine buikje.

KimberleyR schreef:halloo mensen
alles goed met jullie?met mij wel hoor,, zijn jullie nog op stal geweest?:)
Ben vandaag zelfs 2x geweest (zoals zoveel mensen, viel me weer eens op) 
Vanavond (rond half6) ze weer binnen gehaald. 
Dabo schreef:KimberleyR schreef:halloo mensen
alles goed met jullie?met mij wel hoor,, zijn jullie nog op stal geweest?:)
Tuuurlijk, ik sla geen dag overBen vandaag zelfs 2x geweest (zoals zoveel mensen, viel me weer eens op)
Vanmorgen Raisa naar buiten gegooid, Bella gepoetst en ff gereden, en die er achteraan gegooid.Vanavond (rond half6) ze weer binnen gehaald.
En jij?

Allano en Omar gingen zelfs een beetje lopen spelen tijdens het uitstappen en Allano wou Omar even pletten tegen de rand van de bak
Dabo schreef:leuke foto's Annemiek!! hahahah dat commentaar 'hey man dat is mijn grasspriet! hahaha![]()
ze vechten om en grasspriet lijkt het wel
AnneOmie schreef:Wahaha Kim ik zie nu je onderschrift![]()
![]()
Ja ging lekker net he. Hij ging idd 1x even in de staak en daarna toen hij treintje ging spelen achter Omar vergat hij spontaan de spiegelsAllano en Omar gingen zelfs een beetje lopen spelen tijdens het uitstappen en Allano wou Omar even pletten tegen de rand van de bak
![]()
Gelukkig kunnen de nieuwe buurmannen het goed met elkaar vinden!
AnneOmie schreef:ShirleyA schreef:Hoi Kim, leuk dat je nu mee kan praten hier. Maar ik moet toch echt even commentaar geven over je onderschrift......... Je staat blijkbaar niet meer in de 6e straat (lees ik net hier), dus daar moet je even iets aan doen hahahaahha. Ik zou als ik jou was niet durven zeggen dat hij de mooiste vd 4e straat is daar je buurvrouw ook op Bokt zit![]()
Hahaha laat ik daar nou net op zitten wachten dat Kim haar onderschrift zou aanpassen aan mijn straatje.... had het al gezien in het onderschrift van Kim![]()
Hebben wel dezelfde gedachten Shir
![]()