Nee, volgens mij waren die niet dikker dan normaal, ik rijd al tijden met gewoon dezelfde soort sokken, al begonnen de laatste keer wel m'n tenen al wat koud te worden
heey ! nu kan ik ineens weer posten hier ?! snap dr nix van... Ik heb Cda gestemd, omdat dat de enige partij is die (Nog) niet vd landbouwsubsidies af wil nl en dat is enorm belangrijk! En heb dan nr.10 als voorkeur, das nl annie schreijer die doet enorm veel vd landbouw ed.. Want zonder boeren geen toekomst he ik zeg altijd; Iedereen moet heel goed weten, boeren zorgen voor uw eten! (of zoals op mn auto staat; No farmers no food;) )
hey maar het is toch een eb- en vloedbak? Dan zou het water toch gewoon afgevoerd kunnen worden en kunnen jullie gewoon rijden? Of is het daar teveel water voor? I'm confused!
En anders ga je toch lekker het bos in *zegt degene die na een paar keer wassen nog steeds modderspetters op dr witte trui heeft van de lamoenmeeting
jaah, die lamoenmeeting was gewoon dik wraak nemen Tessel. Je begrijpt dat ik na twee ponykampen modderhappen eens moest laten zien hoe dat voelde (en wat verwacht je anders als je met vier fjorden en Mirthe op pad gaat en jij op de langsaamste Fjord zit. Dan hap je modder ... )