Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:58

Goede morgen fruitige mensjes!!
Ik ben ook mijn bed maar eens uitgerold
Haha nee hoor, zat om 9 uur al fris en fruitig achter de computer voor dat fijne examen waar ik nogsteeds mee bezig ben.. pfff

Tinky: Geen probleem, medicijnen voor je poonie gaan voor!!!
Ik denk dat ik dan ook maar over moet laten gaan voor a.s. zaterdag.. Heb het toch wel even erg druk deze week met m'n examens, dus morgen en zaterag nog maar even blokken..

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:30

gut,, waarom doen ze frans 1,2 nou op dezelfde dag als scheikunde?! *baal baal baal*

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 11:38

Hehe, succes muis, dan maar even harder studeren

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:45

Wou dat ik vroeger beter op had gelet bij Frans :-P

Okay Lav, dan doen we het een andere keer... Kan ik mijn lesgeefmens helpen met haar paardje zaterdag. Balen dat ik geen auto heb dit weekend anders has ik nog naar het strand kunnen gaan...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:55

Prima Manic! Misschien moeten we gewoon weer proberen een datum te prikken voor over 2-4 weken ofzo, dan kan iedereen er vroegtijdig rekening mee houden..?!
Weet jij trouwens of Dominique nog bij jou op stal staat? Groot paard, blind aan 1 oog, werd/word voor de fok gebruikt, Amber heeft een veulen van haar, Prince ofzoiets? is alweer een tijd terug dat die op stal kwam, erg mooi ding iig!
Maargoed weet jij wat ze nu met Dominique doen?

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:01

Porsche. Dominique is op het moment top drachtig van Kasparow! Kan ieder moment een veulie uit rollen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:07

Ja Porsche was het!! Haha zat in de buurt.. is ook alweer 6/7 jaar geleden dat die op stal kwam, wat een mannetje was het toen zeg, praatjes dat die had!!! pff is dat nog zo??
Oooh dan moet ik even heel snel langs gaan nog!! Wil dr dikke buik nog wel eens bewonderen!
Ik reed echt elke week op Dikkie Zonder zadel het bos in, groot feest vond ik het, iedereen vond dr stom maar ik was helemaal weg van dr!! Zo'n goud eerlijk karakter! Je kon niet echt dressuren met dr maar de buiten ritten waren heerlijk!! *zucht, zwijmelt weg* hihi

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:12

Als ik het goed heb wordt hij nu in de Z gestart.

Het is inderdaad een vreselijk lief dier. Ze heeft vorig jaar ook een veulen gehad van Flemmingh en er staat er hier nog een op stal die nu denk ik 5 is. Allemaal leuke dieren om te zien. Wel allemaal vossen met veel wit, dus daar moet je van houden

Heb vorig jaar het veulen geboren zien worden. Echt een beidehandje..

Ze staat gewoon op de parkeerplaats, waar vroeger de hooiopslag was in een mega box helemaal in het hoekie.

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:18

Pff.. ben weer bijgelezen, jullie gaan echt lekker hard. Moet ook eigenlijk er weer vandoor.. Snel even langs Vic en dan door naar en Vondelpark nog even van de zon genieten en dan nog 2 uurtjes college Voel me wel echt goed, ben vanmorgen naar de sportschool geweest waar ik alweer 2 weken niet was geweest

En ik word helemaal jaloers van alle heerlijke verhalen over crossen in het bos en lekker buitenrijden.. Maar ik kan ullie ook geen ongelijk geven hoor met dit weer, geniet ze!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:26

vossen met veel wit.. heerlijk, maar bruine met veel wit is nog beter.. (withoofd?!!> kopen!)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:31

Ja al haar veulens zijn bijdehandjes! Althands de veulens die ik heb mee gemaakt van dr
Mooi, dan heb ik meteen een activiteit voor aankomende week! Blijft Dominique daar staan na het veulenen? Meestal gaat ze het land op zo rond de bevalling en daar na.. Jouw paardje stond in de uitloop stallen he Manic? dan kan ik die ook even gedag zeggen

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:15

nou doei mensen, ben naar mn ponsepons heb vanaaf ook les dus ben er morgen pas weer!
doeidoei. (en geniet van het weer he!)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:22

Ik ga er ook vandaar, het werk rrroept.. en de kids moeten uit school gehaald worden, daarna op het werk maar verder aan mn examen, pff wat een onding..
Nou mensjes, geniet van het fijna weer, en tot mrogen waarschijnlijk, want ook ik ga vanavond weer fijn hobbelen!
doeegg

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:27

Ja, voorlopig staat ze er nog wel... Gellof dat ze verwachtten dat het veulie er ieder moment uit kan komen...

En die van mij staat inderdaad in de uitloopstallen, maar op het moment staat hij eigenlijk de hele dag op het land

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:37

maar manic jij vertelde mij (of was jij dat niet??) dat er nu geen droes meer is maar van mensen van mijn eigen stal heb ik gehoord dat de wedstrijd bij jullie is afgezegt vanwege dat er nu nog droes zou heersen...

jaja...ben weer terug hoor kreeg geen melding via mail meer over dit topic dus kon 20 pagina's bijlezen

ladyjoy

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:44

Goedemiddaggg

Hehe, dat was mn schooldag weer.
Ben eigenlijk maar 4 uurtjes geweest, 3 uurtjes gingen klasgenootje en ik ff naar de stad
Ach ja, heb weer een nieuwe broek haha

Update van Yennie:
DA is langsgeweest. Ze had wat haken in dr mond. Is verdoofd en die zijn bijgeslepen. Staat nu in de wei. Was helemaal van slag van al dat gedoe.
DA denkt alleen dat dat niet het probleem was, dus als het nu niet beter gaat, wordt het volgende week de fysio bellen.

En vanaf 1 juni gaat mevrouw weer naar de wei toe, voor 3 maandjes.

En ik eet nu een kit kat chunky white
Nouuu.. nu ik hiermee klaar ben is ie alweer op

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:51

alano schreef:
maar manic jij vertelde mij (of was jij dat niet??) dat er nu geen droes meer is maar van mensen van mijn eigen stal heb ik gehoord dat de wedstrijd bij jullie is afgezegt vanwege dat er nu nog droes zou heersen...

Toen jij het zei was het allemaal weer vrijgegegeven. Inmiddels was er weer een nieuw geval, maar dat paardje staat nu ergens anders in quarantaine. Was niet opengebroken en de dierenarts gaf wederom aan dat we hier ons verder geen zorgen over hoeven te maken.

Hebben van het weekend hierover met Wennekers gesproken en die vonden het ook geen probleem dat we daar kwamen starten.

Er wordt over het algemeen een beetje erg hysterisch over gedaan. De paarden die het wel echt gehad hebben zijn allemaal alweer onder het zadel.

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:01

nee ik doe daar niet hysterisch over maar ik vind dat als (zoals 1.5 jaar geleden) dat er toen bij jullie en bij ons rino en gelijk daarna (of andersom) droes was dat mensen niet naar het bos moeten gaan.....daar kan ik me echt heel erg aan ergeren. ik stond toen nog niet bij wennekers toen het zo was maar het schijnt dat eigenlijk niemand van het erf af mocht en dat vervolgens gewoon wel mensen naar het bos gingen.....daar kan ik me echt aan ergeren....

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:49

Hai hai allemaal!

Nou, mijn eerste echte verzorgponydag zit er alweer op! Had in de binnenbak gereden en het ging best lekker! Vond mezelf toch een beetje lang, hm, het gaat echt net aan zeg maar, met een dressuurzadel zal het helemaal wel erg zijn Nou ja, opzich had ik mijn beugels nu ook niet echt kort. Dillema dillema. Ik heb er zelf verder geen last van ofzo maar het plaatje is natuurlijk niet echt zoals het hoort, moet het maar even aankijken. Zaterdag weer rijden

Weet iemand wat er in de arena is/komt? Er was van alles gaande, is er een of ander evenement ofzo?

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:57

Hey Pluut

Alles goed met dat beestje van je dan?

En zaterdag al op buitenrit he !! Succes

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:04

Ja met hem is alles prima hoor, haha.

Nee, niet zaterdag, zondag

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:16

Oooh oke

Jeetje jij rijdt meteen veel!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:32

Haha, nou valt nog wel mee toch. Eigenlijk maar 2 keer per week en nu dus even zondag erbij. Vind het nog een beetje weinig hoor

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:43

Ja dr zijn weer wedstrijden volgens mij

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:47

vroeger kon je op sall dr stal je paard op het land zetten voor de zomer
ben daar toen paar keer geweest met martine en playtime
een grote schimmel die allerlei gezwellen had aan zijn hoofd
is al zeker 13 jaar terug
t ziet er nu zo anders uit