klein dramatje gehad het weekend, 1 van onze konijntjes was niet helemaal fit, en zaterdag avond lag hij wel erg rustig in zijn hok, aangezien het zo warm was dachten we dat hij last had van de zon of zo iets, maar hij werd steeds lomer, we hebben geprobeerd om het nat te maken en om hem water te geven, maar het mocht niet meer baten, hij is in tim zijn armen gestorven MAAR............ hoe vertel je dat aan een meisje van 2?? en hoe kan het dat dat beestje al zo snel dood gaat, dus die man gebeld om 10.00 uur waar ze vandaan komen en het verhaal gedaan, zegt ie kom maar een nieuwe halen, ik dacht ik moet wel en konijn die er een beetje op lijkt, kwam hij met een zwarte aan(snuffie was licht grijs ) maar gelukkig had hij nog een nijn die er een beetje op lijkt. meegenomen en bij hondje blaf in het hok gezet, Anne ging zondag ochtend konijnen aaien, en ik heb er bij gezegd dat ze een nieuwe snuffie heeft!, hij heet nieuwe snuffie en het kind is weer helemaal blij!!!
hahaha prima opgelost toch oppaskinderen van mij hebben ook een konijn(mannetje) en die hebben ze laten paren bij mensen uit de straat met het konijntje daar en nu hebben ze ook allemaal lieve baby nijntjes
ik zie je ava ook gewoon hoor yannicke... san is gewoon een beetje gek, maar dat weet je toch ik vind dat je ava wel erg snel gaat... kben zo ook even naar de manege ( lees: naar boyke )
ik ben er ook weer even... maar het is hier inderdaad nog steeds stil.... iedereen ligt plat van de hitte ofzo?
hopelijk krijg ik het toch nog voor elkaar om een ponykamp te begeleiden...ik ben nu bezig met de laatste mogelijkheid... hopen hopen hopen Ik kreeg net wel een mailtje van het kamp waar ik vorig jaar was, daar zochten ze nog mensen voor in de week van 2 juli... maar ik ga er dus al helemaal niet meer naar toe in mn uppie, want vorig jaar was het niet zo gezellig maarja.. hopen dat het andere wel nog door kan gaan