Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar de foto's zijn super! 
Veel plezier allemaal op school/ werk. mAnDyXX schreef:Haha jeetje wat een topic die van jacq en donna wat wordt daar toch over gepraat! nauw ik geloof eigelijk niet hellemaal wat ze allemaal zegt maar ach!
ik vindt jouw ava ook erg stoer hoor sanne jah die van hun moeten ook nog leuk worden

ik hoef nu nog maar 1 dag in de week naar school en 3 dagen werken
En Anneke, leuke foto van mij he van otis?
ik zag m in je avatar staan haha
Maandag weer paardrijden, kan niet wachten!

maar ik heb t aan je gevraagd tog?? ,of ik m mocht gebruiken? weet het bijna wel zeker. ik wil trouwens misschien weer eens een nieuwe ava nemen,. heb m nu tog ook al weer een tijdje 
tuurlijk mag t
oke, zolang heb je deze toch nog niet? doe jij nou ook mee met de wedstrijd?
ff kijken of ze anders mee wilt ofz., heb trouwens nog geen idee wie ik dan wil opgeven
haha dat verzin ik altijd pas daar
en ik heb m best al wel een tijdje hoor,. nog niet zo superlang ,. maar ik wil weer eens wat andere foto's dr in enz

maar als je wel online bent gwoon ff iets tege me zeggen dan weet ik dat je niet egt weg bent ofz.. maaruh sorry voor offtopic mense

ja anneke heeft haar ava al een hele poos, ik heb hem gemaakt en dat is al een hele tijd geleden! Ik heb ook zin in maandag! Vind het echt gezellig dat jullie 2 nu bij mij in de les rijden!
Eerst school, opzich wel zin in!
En later paardrijden!

sannuhh schreef:Kan jij dat maken dan???;)ik niet;)Leuke ava Lisa!
Die van Suus en Jacq mogen ook wel 's gepimt worden!