wat ben ik toch blij met een rijbewijs EN auto hahah nou ik ga snel slapen heb het in mijn rug door die klote knollen van die manege waar we op maandag met school moeten zijn!
we rijden altijd op manegen 't zandeind in Riel, en we zijn nou bezig voor het ruiterbewijs (dat heb ik al maarja ik moet wel die lessen volgen) en dan gaan we de ene week springen en de andere week buitenrijden. maar volgende week is het examen en dan gaan we beginnen aan de ORUN
heey heey. Wanneer gaan we nou die buitenrit doen ? Kerstvakantie dan maar? Heb het dan alleen wel druk, volgens mij zit die bij mij nu al bijna volgepland.
Ben trouwens op zoek naar een sim only abbo, iemand ervaring mee? Want sms nogal veel en die aanbieding was nogal goedkoop.
Oh ok das ook niet duur, maar ik zit bij T-mobile dusja :p haha Heb net nog even gebeld.. En is toch wel erg voordelig. Maar 6 euries per maand voor 150 belminuten en 100 smsjes. Dus ga dat waarschijnlijk doen.
Tja dan maar in het voorjaar,
Mooi Was Chris alweer terug? Want ben woe niet geweest.. Heb je morgen wedstrijd dan? Je bent maandag toch pas jarig?
Haha ja dat heb je dan wel ja. Vind zelf Zirga ook niks, maargoed. Maar kan je niet beter een ander leuk paard zoeken? Of moet het perse een manegepaard zijn?