2 halsters (mt shetland en een bonthalster) en 2 zweetdekens (zwart met lila en blauw met bies)
shenavallie heeft ook een mooie oogst binnengehaald, haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
micky schreef:hallo , ik heb allemaal bling bling steentjes gekocht ,dus kom maar op met al die halsters , sjabrakken , t shirts ,tuien , sokken
ik heb een aantal voorbeelden gemaakt zet de foto's er laten op
ik ben helemaal losgeslagen !!!!!!!!!
@LIQUITA ik ga zo naar stal en dan ga ik ff met gradus praten je hoort het van me !!!!!!!
!!!! Hackie schreef:Wie gaat er vanavond naar veldt ??
ik ga een topic openen om wat informatie te krijgen.

dozo schreef:Wat voor clinic heb je in gedachte Micky?
Knutsel-clinic?
Dressuur-clinic?
Spring-clinic?
Politiepaarden-clinic?
Ben wel benieuwt

dozo schreef:David de Whispelaer = ook leuk
dozo schreef:Wat willen jullie eraan uitgeven dan als ik zo vrij mag zijn te vragen?
sjorsie schreef:net met shenavallie naar ooteman geweest, weer teveel gekocht maar wel erg leuke dingen![]()
2 halsters (mt shetland en een bonthalster) en 2 zweetdekens (zwart met lila en blauw met bies)
shenavallie heeft ook een mooie oogst binnengehaald, haha
en werkt daar nog, maar alleen als trainer. Hij geeft lessen in Nederland, vooral bij de wat duurdere pensionstallen en met name in het Barokke-niveau. Nu maakt het voor Arthur niet uit of je op een Shetlander of een Barok paard rijdt, als je maar gemotiveerd bent om het te willen leren. En geloof me, hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aardig, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduldig en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk. Ik kreeg er een brok van in mijn keel, hoe een heel onzeker meisje die maar bleef hangen op een bepaald niveau met haar KWPN'er ineens een bepaalde oefening gewoon onder de knie kreeg. Dat moment..... Ze stráálde en Arthur ook, dat was zo mooi
! Hij vraagt geloof ik wel of je de vliegreis wil betalen, zijn onderkomen, zijn eten en natuurlijk iets om thuis van te kunnen leven, dus ik ben bang dat het een beetje over the top is...
Maar natuurlijk wel heel mooi als het had gekund! dozo schreef:Ik kan mijn prive-jet sturen, kim maakt de drankjes, bij jou kan hij slapen en we geven hem een bling-ding mee naar huis!!
Opgelost toch?!?

dozo schreef:Ik kan mijn prive-jet sturen, kim maakt de drankjes, bij jou kan hij slapen en we geven hem een bling-ding mee naar huis!!
Opgelost toch?!?
sjorsie schreef:dozo schreef:Ik kan mijn prive-jet sturen, kim maakt de drankjes, bij jou kan hij slapen en we geven hem een bling-ding mee naar huis!!
Opgelost toch?!?
haha, laten we vast een collecte gaan houden
ook leuk iemand van de Bartels familie
Kosten
De kosten zijn op aanvraag verkrijgbaar. De clinics met Tineke Bartels op de accommodatie van de Academy kosten vanaf € 2.000,-- ex BTW voor groepen tot 50 personen , op uw eigen locatie vanaf € 2.000,--, afhankelijk van de te rijden afstand en de samenstelling van het programma. De clinics met Imke Schellekens-Bartels kosten vanaf € 2.000,-- ex BTW.
dozo schreef:Ik kan mijn prive-jet sturen, kim maakt de drankjes, bij jou kan hij slapen en we geven hem een bling-ding mee naar huis!!
Opgelost toch?!?
Hebben we er achteraf zelf ook nog wat aan