Morgen weer naar mn stage... kmoet er om 07.50 zijn, dus om 07.00 vertrekken op mn fietsje!
Ik ga een dagje meekijken in de operatiekamer
kheb dr wel zin in en ik hoop dat ik me niet ziek ga voelen! Nouja op tv kan ik dr ook altijd naar kijken, maarja je weet nooit hoe het is als je er met je neus bovenop staat!Verder gaat het met Shaar erg goed, jammergenoeg kan ik maandag, woensdag en vrijdag nooit rijden, dus als ik er dinsdag of donderdag op rijd is ze best heftig! Ik hoop dat ze snel naar de manege kan, want nu is het echt druk voor me! Soms ben ik om 17.15 klaar op mn stage, moet ik 3 kwartier snel fietsen want dan moet ik nog voor het donker dr stal uitmesten... En die stress is niet echt leuk!
Nou dat was t wel even... zaterdag zie ik jullie weer!

Of nog een beter idee: diegene die het eerste in Nationaal staat met de boots aan, mag ze aanhouden; de ander moet de hele avond op blote voeten hihihihi
) Tja, ik heb verder ook niet egt een super idee in mn hoofd zitten, zo van dat moet Hannah egt hebben! Een leuke muts is wel een goed idee opsich!
*een mens kan nooit genoeg leuke mutsen, petjes enzo hebben tog? En sokken is natuurlijk ook altijd leuk!
ik heb dr al 6,5 jaar dus ik wil haar echt niet kwijt... Snik Rudi... please blijf leven!
! Zo te lezen heb je t leuk gehad, toppie!! Wil je nu vaker gaan skien? En weet je al wat meer van de Eendracht?
Ik ben dan egt zo'n miezemeut die eerst een hele tijd gaat staan bibberen en twijfelen, tja en dan is je skie tijd zo om!
Weet je waar hij last van heeft of niet? Hopen dat hij snel weer beter wordt!
Ikke ook!
die dacht dat ik me met zn werk kwam bemoeien, welnee joh!!)
is wel een leuk idee, is al weer een hele poos gelee dat we zijn gaan stappen natuurlijk dus hoogste tijd 
Ik kreeg er ook gratis nog een sjaaltje bij, dus kan ook weer fijn in de rondte zwiepen, hihi!