manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:19

Zo ik leef ook nog steeds hoor! Heb het wel echt super druk... kom net van school en kheb net gegeten, dat had mn buik echt nodig!
Morgen weer naar mn stage... kmoet er om 07.50 zijn, dus om 07.00 vertrekken op mn fietsje!
Ik ga een dagje meekijken in de operatiekamer kheb dr wel zin in en ik hoop dat ik me niet ziek ga voelen! Nouja op tv kan ik dr ook altijd naar kijken, maarja je weet nooit hoe het is als je er met je neus bovenop staat!
Verder gaat het met Shaar erg goed, jammergenoeg kan ik maandag, woensdag en vrijdag nooit rijden, dus als ik er dinsdag of donderdag op rijd is ze best heftig! Ik hoop dat ze snel naar de manege kan, want nu is het echt druk voor me! Soms ben ik om 17.15 klaar op mn stage, moet ik 3 kwartier snel fietsen want dan moet ik nog voor het donker dr stal uitmesten... En die stress is niet echt leuk!
Nou dat was t wel even... zaterdag zie ik jullie weer!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:40

Bedacht net dat Hannah jarig is de 13e, misschien leuk als we iets kopen voor haar verjaardag, want ze ging zaterdag wel trakteren geloof ik.....iemand een ideetje en zin om het te kopen????

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:48

dat mutsje he Thirz........

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:19

Gefeliciteerd Tante Neline!! Feliciteer je Hanneke (en haar man natuurlijk!) ook van mij? Echt een leuke naam Joël! Klinkt iig ook goed wat betreft de Eendracht! We horen het wel als het definitief is he! Dan drinken we daar op hahaha!
Een dag op de ok valt alles mee hoor Bar; het lijkt van tevoren spannender dan het in werkelijkheid is! Wel zuur dat je zoveel moet haasten na stage: valt niet mee een eigen pony!
Heel goed Annemijn dat je dit mondeling zo hebt gehaald, en over die andere: soms zit het mee en soms zit het tegen!
O ja: wisten jullie al dat Annemijn zo fan van mij is dat ze dezelfde laarzen heeft gekocht? Nu kunnen we gezellig als twins uit! Hahaha Annemijn wist niet dat ik deze ook had, dus nu gaan we een rooster opstellen zodat we ze nooit tegelijk aan hebben met uitgaan Of nog een beter idee: diegene die het eerste in Nationaal staat met de boots aan, mag ze aanhouden; de ander moet de hele avond op blote voeten hihihihi
Een muts voor Hannah Mariekje? Altijd goed toch???

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 15:13

Owja hanah is bijna jarig, dat wist ik eigenlijk wel (was het alleen een beetje vergeten ) Tja, ik heb verder ook niet egt een super idee in mn hoofd zitten, zo van dat moet Hannah egt hebben! Een leuke muts is wel een goed idee opsich! *een mens kan nooit genoeg leuke mutsen, petjes enzo hebben tog? En sokken is natuurlijk ook altijd leuk!

Citaat:
wisten jullie al dat Annemijn zo fan van mij is dat ze dezelfde laarzen heeft gekocht? Nu kunnen we gezellig als twins uit!

Bianz is mijn grote idool! *zelfde schoenen hebben we al, nu nog je handtekening! Dan mag je jouw handtekening zetten onder die van Neline, goed? En er moet natuurlijk een leuk verhaaltje bij, maar dat heb je vast wel over voor je aller-allergrootste fan!
Citaat:
Of nog een beter idee: diegene die het eerste in Nationaal staat met de boots aan, mag ze aanhouden; de ander moet de hele avond op blote voeten hihihihi

Hihi, als je dan met ons mee rijdt, schop ik je net voor middelburg uit de auto. Ik zie je dan wel verschijnen op je blote voeten in de Nationaal
Acjoh, t zal allemaal wel meevallen tog? *Zelf let ik nooit zo op schoenen tijdens t stappen, vind ik niet egt het belangrijkste
En mensen die wel zien dat we dezelfde schoenen hebben, laat ze maar denken wat ze willen. T zijn gwoon mooie schoenen! *en Bianz vond dat blijkbaar ook

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:51

Ik heb sokken gekocht voor Hannah dr verjaardag....

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:35

He hallo, daar ben ik weer!
Terug van vakantie.
Ben heeeel moe, maar het was ontzettend leuk.
Vrijdagavond aangekomen en toen maar eerst eens even weg wijs gemaakt in het hotel enzo.
Zaterdag zijn we gaan skiën, dat was erg gaaf!
Toen ik met de lift boven kwam durfde ik eerst niet naar beneden, maar heb het toch maar gedaan, want iedereen deed het.
Dat ging best goed, moest er eerst even inkomen, maar heb uiteindelijk van 9 uur tot 17.00 uur geskied.
Dus das best lang, ben ook nog van de rooie pieste afgeweest, maar dat was me iets te stijl, dus dat was maar eenmalig!
Zondag weer een hele dag op de skies en vandaag lekker rustig aangedaan!
Nou ga me nu weer richten op het gewone leven!
Morgen weer lekker naar mn paardje toe.

Doei

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:44

Hee Nel, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! En ook wel fijn dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen, haha! En was je zo'n natuurtalent als je had verwacht ?
Met Shaar gaat alles prima, staat lekker warm onder haar dekentjes en de sneeuw heeft haar manen echt super mooi wit gemaakt! Want ja ze stond gisteren overdag gewoon buiten... ze moeten wel ergens tegenkunnen toch?
Verder heb ik het erg druk en kan ik echt niet wachten tot ik naar Groot Prooijen kan, want dan kan ik tenminste weer wat meer rijden (lekker in de binnenbak s avonds!)...
Kben alleen even niet zo happy want 1 cavia is ziek ik heb dr al 6,5 jaar dus ik wil haar echt niet kwijt... Snik Rudi... please blijf leven!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:46

Heej Nel, welcome back ! Zo te lezen heb je t leuk gehad, toppie!! Wil je nu vaker gaan skien? En weet je al wat meer van de Eendracht?

Ik ben vandaag vrij, maar ben een beetje ziekjes, dus doe ik t maar rustig aan. De rest van de week moet ik namelijk werken en we hebben al een zieke collega! Nou, toedels!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:56

Nou Skietalent, weet ik niet. Ik ben wel een aantal keer gevallen hoor, vooral van de rooie pieste, maar het ging steeds beter en steeds harder!

Wil wel vaker gaan skien, lijkt me wel leuk!

De eendracht, tja, ik ga 22 feb. een dagje meedraaien, voor de rest kijk ik wel...
Maar hou jullie op de hoogte!

Beterschap Thirz!
En Bar, sterkte met je cavia!

O ja en de tweede baby is vanmorgen geboren, bij mn oudste zus, een zoon: Bas
Nog 2 te gaan.........

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:15

Zo Nel dat gaat hard met die baby's! Gefeliciteerd...
Is het een schattig kindje?! Ik wil foto's

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 20:25

Haha Nel is weer helemaal ontstresst en klaar voor het gwone leventje zonder skies onder der voeten! Tja en vallen hoort erbij gloof ik tog? *das één van de redenen dat ik maar niet ga skieen denk ik, k zal wel weer wat breken dan *
Citaat:
Toen ik met de lift boven kwam durfde ik eerst niet naar beneden, maar heb het toch maar gedaan, want iedereen deed het

En dat is zeker ook nog een reden, Brr... bovenaan staan en dan naar beneden kijkend weten dat je tog egt een keertje naar beneden moet Ik ben dan egt zo'n miezemeut die eerst een hele tijd gaat staan bibberen en twijfelen, tja en dan is je skie tijd zo om!

Sterkte met je cavia Bar Weet je waar hij last van heeft of niet? Hopen dat hij snel weer beter wordt!
Citaat:
Ik heb sokken gekocht voor Hannah dr verjaardag....

en was ze een beetje blij met der sokken? Wat voor sokken had je gekocht dan?
Vind het wel vreemd hoor, zo zaterdag geen paardoes. Had die hele dag ook totaal geen zaterdag gevoel, meer een vrijdag gevoel ofzo.. Maar mn nieuwe schoenen zijn wel meteen ingelopen! Zowat heel Goes gezien met die zware weekend tas over mn schouder. Tja Debora zocht naar sommige speciale mooie plekken om foto´s te maken en zo makkelijk vind je die dus blijkbaar niet in Goes Nouja hier staan iig een aantal foto´s, voor de mensen die ze willen zien...
http://
http://http://www.bokt.nl/forums/viewto ... url]

Gefeliciteerd Nel!
Citaat:
Is het een schattig kindje?! Ik wil foto's

Ikke ook!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 14-02-06 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:28

Gefeliciteerd dubbel tante Nel!! Op naar de volgende hahaha! En je bent dus echt een skitalent? De 2e dag al van de rode piste?? Steeds harder gaan ook? Nou, dat komt wel goed! Wanneer gaan we met z'n allen een keertje skiën?? Mariekje wil ook nog steeds wel geloof ik he? Toevallig heb ik morgen een dagdeel vrij en dan ga ik Jud leren skiën; ze heeft er ook al heel veel zin in!
Heb trouwens Voice zondag wel een dikke knuffel gegeven toen je er niet was hoor Nel; 't was natuurlijk niet zo goed als jij het doet, maar 't gaat om 't idee he!
Arme Thirz, ben je lekker een dagje vrij, ben je nog steeds niet lekker! Snel opknappen hoor, want zo kun je ook niet lekker werken! Doet er een kind net niet wat je wilt: NU even niet! Hahaha dat is pedagogisch helemaal verantwoord natuurlijk!
Hoe is het met je cavia Bar?
Mariekje en ik zijn zaterdag nog samen uitgeweest: wij als diehards konden niet zonder hahaha! Gaan we a.s. zaterdag weer eens met z'n allen?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:32

Heej dat is gek: was t bericht aan t typen en toen ik t plaatste stond die van Annemijn er net; normaal krijg je dan toch een berichtje dat er een nieuwe post is?
Na ja iig: heb je foto's gezien hoor annemijn en ze zijn heel leuk! Was er gisteren op msn al over aan t praten tegen je, maar je reageerde niet en ging offline... was zeker je pa ofzo hahaha!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 21:16

Egt? haha ow nou dat heb ik idd even gemist! mn pa moest gister ineens op de computer, dus ik braafjes alles afgesloten.. Maarja toen ging ie t net op, msn meteen aangemeld, oranje balkjes onder aan t scherm.. Ik zag die ineens toen ik langs liep, heb me maar snel even afgemeld (onder luid protest van mn pa die dacht dat ik me met zn werk kwam bemoeien, welnee joh!!)

Zo'n berichtje krijg ik meestal ook ja.. raar? Nouja zo kan t ook

Citaat:
Mariekje en ik zijn zaterdag nog samen uitgeweest: wij als diehards konden niet zonder hahaha! Gaan we a.s. zaterdag weer eens met z'n allen?

is wel een leuk idee, is al weer een hele poos gelee dat we zijn gaan stappen natuurlijk dus hoogste tijd Moet nog ff vragen hoe t precies zit met de planning thuis, maar t kan vast! (haha tis iig t eerste weekend van mn vakantie )

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:03

hoihoi
Nel: gefeliciteerd! Leuk joh allemaal jongens in de familie

Ik ga niet mee stappen zaterdag, ik moet eerst theoriecursus doen en daarna oppassen dus dat gaat niets worden.
Heerlijk volgende week vakantie heb er nu al zin in.l
nu heb ik tussenuren en zometeen practicum soortsherkenning ik ben benieuwd.
liefs cis

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 17:59

Citaat:
Moet nog ff vragen hoe t precies zit met de planning thuis, maar t kan vast! (haha tis iig t eerste weekend van mn vakantie )

Jup, mn pappie wil me wel brengen en halen zaterdag! Nog meer mensen die mee willen rijden? *haha, Bianz jij rijdt wel mee tog?
Enne doe jij de laarzen aan of doe ik ze aan *Hihi, jij mag ze aan hoor
wel jammer dat je nie mee kan hoor Cis. Nouja volgende keer beter!
Citaat:
Heerlijk volgende week vakantie heb er nu al zin in
Ikke ook! ben egt toe aan vakantie! (beetje jammer dat de vakanties zo lekkr ongelijk lopen hè Cis? Want jouw broertje heeft zeker ook pas de week na jou vakantie? Mijn zusje iig wel, gezellie )

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:51

Nou stappen heb ik ook wel weer zin, maar deze zaterdag kan ik niet, dus hoop volgende week en anders de week daarna weer eens mee te kunnen!
ummm bianz, hoe ga je jud leren skiën??? ik zie het nog niet voor me!!
Nou ik ga weer want ik moet verder schilderen in mn huisje, zaterdag komt de keuken, dus dan schiet het al weer een klein beetje op....

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:51

Heej! Nou stappen wordt zaterdag niks ben ik bang, want Mariekje smste ook al dat ze nu denkt a.s. zaterdag niet uit te gaan, ligt ook al ziek op bed! Thirz was ook niet zo lekker en moet ook zondag werken, dus die was ook nog niet zeker: Cis en Nel kunnen ook niet! En dan vind ik het ook niet zo erg om niet te gaan; spaar ik al m'n energie voor volgend weekend stappen in Engeland met de voetbal! Dus als het definitief is dat iedereen niet gaat, dan slaan wij ook maar een weekje over he Anne?
Ben net terug van skiën met Jud! Hahaha Nel, we zijn gewoon op een Indoorbaan in De Uithof geweest hoor; kan daar ook! Het was echt heel leuk: Jud is serieus een natuurtalent! Binnen 3 uur kwam ze met bochtjes naar beneden! En nu heeft ze ook het skivirus, dus Nel; weer een fan er bij!
Nou schilder ze Nel en geniet alvast van de vakantie volgende week Annemijn en Cis!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:06

Citaat:
Dus als het definitief is dat iedereen niet gaat, dan slaan wij ook maar een weekje over he Anne?

Nou...? Ja
Ik denk dat ik een weekje overslaan nog net red! Maar dan moeten we de week erna wel gaan hoor! Anders heb ik straks egt last van die ontwenningsverschijnselen
*misschien dat Thirz en mariekje zich zaterdag al veel en veel beter voelen! Thirz heeft al beloofd dat ze kilo's fruit gaat eten, dus dat moet goed komen
Nouja ik zie wel hoe en wat en ik hoor t allemaal wel, mn pa kan iig rijden

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 20:37

He Bianz, als je nog een keer gaat skiën, mag ik dan mee????
Das vast ook leuk, en t voordeel is dat ik niet eerst 6 uur in de auto hoef te zitten.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:26

Haha, die Nel heeft de smaak te pakken
Ik begin alweer een klein beetje beter te worden gelukkig, had vannacht een goede nacht op de Kubus, dus ben snel weer helemaal beter! Vanmiddag heb ik een nieuwe bikini gekocht voor t strand, je kan er maar snel genoeg bijwezen he, dus ik ben alweer helemaal klaar voor de zomer: laat het zonnetje maar komen Ik kreeg er ook gratis nog een sjaaltje bij, dus kan ook weer fijn in de rondte zwiepen, hihi!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:28

HELLUP!! Mn ava is weg

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 08:31

Zoeken dan!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 09:50

Huh? thirz hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Zomaar ineens je ava foetsie!

Citaat:
Ik kreeg er ook gratis nog een sjaaltje bij, dus kan ook weer fijn in de rondte zwiepen, hihi!

Whieie! Haha daar ging je eigenlijk voor hè, dat sjaaltje!

Citaat:
dus ben snel weer helemaal beter!

Heel Goed! Dat komt natuurlijk door het eten van al dat fruit
En hoe is t met mariekje? ook al weer wat betertjes?