Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:38

Whahahah nee niet paars... rood natuurlijk Tong uitsteken
Nee donkerblauw met grijs ofzo. Die roze waren hartstikke duur... toch? Die waren van pikeur ofzo... igg duur.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:56

Ko's temperatuur was 37,8, wel netjes dus.. hij is alleen nog steeds aan de schijterij.. dalijk maar ff meursing bellen...

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 12:02

Ach arme Ko, geef je m een knuffel van mij? Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 12:21

Moest van de kliniek naar Geert bellen (oude Meursing) maar die krijg ik helaas niet te pakken. Boos!

Heb net een (nieuw) hoofdstel besteld via internet, wit onderlegd en gewone neusriem. Had nog ff gekeken bij Kim, maar zij had alleen aansnoerneusriem Verdrietig

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:08

hmmm das irritant!!!

Geef Ko ook maar een dikke knuf van mij!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:11

Anique,

Ik moet even in yus zijn paspoort kijken ,maar misschien moet hij ook een enting! Je hoort nog van me!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:41

Meursing heeft me teruggebeld, ik moet het nog heel even aankijken.

Ko heeft tijdje losgestaan in de paddock samen met Biz, toen ik ze wilde halen lag Ko, hij bleef ook liggen. op stal weer getemperatuurd, 36,5! Verward
Hij is echt niet lekker... Ach gut Ga hem dalijk ff lekker uitgebreid poetsen..

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 17:29

Waarom wil je eigenlijk geen aansnoerneusriem Anous?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 19:22

Marieke_ schreef:
Waarom wil je eigenlijk geen aansnoerneusriem Anous?

Ik wilde nu gewoon een hoofdstel met normale neusriem, en niet zo'n brede, dus vandaar geen aansnoer Knipoog Gewoon even wat anders als ik nu heb Haha!

Ko zijn temp was einde middag 36,9, dalijk nog maar een keer temperaturen. Mest was weer wat ballerig, maar nog wel erg dun Ach gut

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:09

Die kortingen bij Mr.ed zijn wel aanstekelijk zeg.
Ik heb een deken gezien (waterdicht) die ik heel graag wil hebben, maar ik wil ook sparen voor de anky-turnout voor volgend jaar. En aan de andere kant....Ze krijgt pas weer een deken op in Oktober/november...dus ik schaf hem maar niet aan.
Maar aan de andere kant....als hij 75% is afgeprijst...dan kost hij geen 70 euro, maar 18,95...aahh...toch maar doen? Wat denken jullie?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:22

elady schreef:
Die kortingen bij Mr.ed zijn wel aanstekelijk zeg.
Ik heb een deken gezien (waterdicht) die ik heel graag wil hebben, maar ik wil ook sparen voor de anky-turnout voor volgend jaar. En aan de andere kant....Ze krijgt pas weer een deken op in Oktober/november...dus ik schaf hem maar niet aan.
Maar aan de andere kant....als hij 75% is afgeprijst...dan kost hij geen 70 euro, maar 18,95...aahh...toch maar doen? Wat denken jullie?

Ja ik zou het wel doen, is echt een mega korting Ja maar je moet doen wat je zelf wilt Knipoog
Ik ga er zeker weten even langs (voor de cap, dan krijgt John mijn oude en neem ik lekker een nieuwe Haha! )

Ko at zijn hooi vanavond weer iets beter (krijgt eigenlijk alleen maar kuil, hij vindt hooi echt niet lekker Clown ), temp. was 36,9 dus dat is wel weer (erg) laag. Zijn mest werd al wel ietsjes beter, dun maar wel weer meer "bal-vorm" Hoop dat het zo blijft Ach gut

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:29

Heb ondertussen al besloten dat ik hem toch ga kopen. Van dat geld koop ik anders weer dingen die ik al in 3-voud heb ofzo en dan heb ik volgende winter spijt. Ken mezelf.

Nog wat foto's van vandaag:
Afbeelding
Afbeelding
Dag baas....tja...mijn dochter is wel lief voor me, maar ik dacht: Ik kijk even naar je
Afbeelding
Die sperriem is van mijn oude hoofdstel, moet bij de andere nog gaatjes maken, maar ben te lui om het ook te doen Bloos

En het uitgegraven konijntje, Ze is nu ongeveer 6 a 7 weekjes oud en draagt sinds gisteren de naam: ~Otje~
Mijn moeder is er niet op tegen als ze bij ons komt wonen, maar mijn vader....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:37

Wat een schattig nijntje Lovers Ireentjuhs katertje heet ook Otje Clown

Afbeelding
Kwijl
Zag hem staan op marktplaats, lekker in de buurt (Scheveningen) maar ze vragen er alleen "slechts" € 1.000 voor (te gebruiken voor enkel- en dubbelspan en is geremd)

Sponsors gezocht Haha! Clown

Deze vind ik trouwens ook best geinig
Afbeelding
Kost maar € 2.000 Ach gut Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:52

Ik wilde haar eerst nijntje noemen, maar mijn moeder vond Otje leuker.
Ik dacht: ZO heet ook het katje van Irene...maar goed...mijn moeder kon ik er niet vanaf halen dat het een andere naam moest zijn.

Mooie wagens idd, jammer van de prijs.

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:54

Mirjam, Gefeliciteerd!!!!En hoe voelt dat nou, 27 te zijn? Ik vind het wel oud hoor, gelukkig ben ik een stuk jonger.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:07

dat bovenste wagentje zag ik ook staan, ziet er heel leuk uit zeg!! maar ehh.. mijn wagen was nog goedkoper Knipoog ik vind het wel veel voor zo'n wagentje..

lief konijntje zeg! ik zal binnenkort trouwens nog eens foto's van mijn Otje plaatsen, hij is zo groot geworden! (maar drinkt nog steeds in mijn trui *LOL* )

gefeliciteerd Mirjam! Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:38

Haahahah nou er kan inmiddels wel een stichting worden opgezet

Stichting Otje
Red verlaten/moederloze dieren

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:42

Hoe gaat t met Ko'tje Anous?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:44

Twinklebel schreef:
Mirjam, Gefeliciteerd!!!!En hoe voelt dat nou, 27 te zijn? Ik vind het wel oud hoor, gelukkig ben ik een stuk jonger.

hahahahajaaaaaa je bent stukken jonger!!! jij wel mazzelaar Haha!

Lief dat je er ondanks alles aan denkt Bloos

Jij ook bedankt Ireen!

Ik ga nu even naar oma, want die is ziek en is vanochtend gevallen. Arme oma.....
Daarna lekker mijn verjaardag "vieren". Denk dat ik naar de sauna ga!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 15:04

Heb net al mijn spullen op de pc uitgezocht. Alle foto's, bestanden, onzin dingen helemaal uitgezocht en in totaal 598 bestanden/foto's etc weggegooid Wow! Nagelbijten / Gniffelen Bloos .

Zo...ga snel door met school en vanaaf lekker Lady even vertroetelen.
Vraagje: Stel dat je je paardje niet geschoren had en nu haast niet meer droog te krijg is, is het dan verstandig om toch te scheren?
Aan de ene kant lijkt het me wel slim maar aan de andere kant: Ze zitten bijna in hun zomervachtje.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 17:48

Ik zou haar niet scheren, dan scheer je de zomervacht eraf en heb je de rest van de zomer een lelijke vacht! nog even en dan zitten ze in hun zomervachtje, Evita is er al (zo goed als) doorheen Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:07

Daar zat ik ook aan te denken idd en over 1,5 maand is het gedaan met het intensieve rijden. Dan nog maar 4 weekjes en wordt Lady weer mamma Haha!

Verder zag ik in het krantje van de Kruitvat dat ze grote opbergtassen verkopen voor 4,89. Afmetingen: 90 x 150 en 45 x 75. Ben een dekentas kwijt...dus ga er toch maar 2 halen denk ik. Scheelt weer ruimte in mijn kast Pling

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:35

Ik heb er een lekker men-dagje van gemaakt *LOL* 's ochtends met Evita, Valerie heeft me wat geleerd over het achenbach systeem enzo (best lastig, ik kon die teugels amper in m'n handen houden Bloos ). En 's middags met Sunny mee geweest, ze stond voor de 2e keer voor de wagen maar hardstikke braaf! zelfs dwars door de wijk.

Ik heb me rot gelachen om de sjaggerijnige mensen in het park op de zondag middag *LOL* niet normaal zeg!

foto's van Eviet voor de wagen;
viewtopic.php?f=10&t=385521

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:38

leuke foto's ireen, echt gaaf dat ze het zo makkelijk weer oppikt

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:50

Ik blijf haar toch een Kwijl haf vinden, Ireen.

Het was inderdaad aardig druk in het park vandaag. Ik ben met Tos vandaag met een vriendin met een brave Fries nog een laatste wandeling door het park wezen maken. Tos was de laatste acht maanden niet meer het erf af geweest, op een klein stukje voor de foto's vorige week na. Daarvoor ook maar een stuk of tien keer. Ze was op zich superbraaf, maar werd nogal druk van al die andere paarden in het park. Toen we langs het viaduct liepen kwam er een span Friezen aan, die bleven draven. Nadat mijn vriendin midden op de weg bleef lopen en haar hand opstak passeerden ze toch maar in stap, om vervolgens het viaduct op te draaien en in volle draf langs ons omhoog te draven. Tos leek wel een Arabier, staart erop en snurken maar. Gelukkig bleef ze wel braaf achter Erica, de Fries dansen.

Daarna thuis Tos nog een drie kwartier aan de hand laten grazen, lekker in het zonnetje.