Nee donkerblauw met grijs ofzo. Die roze waren hartstikke duur... toch? Die waren van pikeur ofzo... igg duur.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ga hem dalijk ff lekker uitgebreid poetsen.. Marieke_ schreef:Waarom wil je eigenlijk geen aansnoerneusriem Anous?
Gewoon even wat anders als ik nu heb
elady schreef:Die kortingen bij Mr.ed zijn wel aanstekelijk zeg.
Ik heb een deken gezien (waterdicht) die ik heel graag wil hebben, maar ik wil ook sparen voor de anky-turnout voor volgend jaar. En aan de andere kant....Ze krijgt pas weer een deken op in Oktober/november...dus ik schaf hem maar niet aan.
Maar aan de andere kant....als hij 75% is afgeprijst...dan kost hij geen 70 euro, maar 18,95...aahh...toch maar doen? Wat denken jullie?
maar je moet doen wat je zelf wilt
)
), temp. was 36,9 dus dat is wel weer (erg) laag. Zijn mest werd al wel ietsjes beter, dun maar wel weer meer "bal-vorm" Hoop dat het zo blijft
Ireentjuhs katertje heet ook Otje

ik vind het wel veel voor zo'n wagentje..
)
Twinklebel schreef:Mirjam, Gefeliciteerd!!!!En hoe voelt dat nou, 27 te zijn? Ik vind het wel oud hoor, gelukkig ben ik een stuk jonger.
.
's ochtends met Evita, Valerie heeft me wat geleerd over het achenbach systeem enzo (best lastig, ik kon die teugels amper in m'n handen houden
). En 's middags met Sunny mee geweest, ze stond voor de 2e keer voor de wagen maar hardstikke braaf! zelfs dwars door de wijk.
niet normaal zeg!
haf vinden, Ireen.