Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik oververhuisd ben en wel, komen er twee cavia's bij. Twee jonkies van het werk, het zijn mannetjes dus moeten ze weg. En eentje vond ik direkt al erg apart. Is bruin zwart gevlekt, waarbij z'n kop links bruin is, en rechts zwart. De streep loopt precies door het midden. Z'n broertje is een 'huis-tuin- en keuken-cavia'; bruin, met zwart hoofd en bles. Het zusje vond ik mooier; witte achterkant, bruin middel en hoofd en met witte 'helm' op de kop. Maar ja, dat is dus een meisje en die mag blijven. Wat de broertjes betreft; alle vrouwtjes zitten bij elkaar, en de jonkies zijn dus in een groep opgegroeit. Ik vond het zielig om de mannetjes dan apart te gaan zetten, dus nu heb ik er twee
) Ook ga je op den duur mensen (of in mijn geval; aanspanningen) herkennen.
haha tot vanavond allemaal!
Heb zojuist 18 uur aan North en South op DVD gekocht. Oeeeeeeeeeeh leuk

Die beestjes zijn zo gezellig!
Dat racen was trouwens wel fun. Heb Lonneke bijna aangereden en Moniek helemaal.
Nou ja, nou kan ik ook nog zeggen dat ik een goede daad heb verricht om twee broertjes bij elkaar te houden
Emytje schreef:én een dvd met Boellie en Wendy (en ook Judith op Vlekken belmondo) gekeken!