Yoline wat een naar bericht voor jullie! Veel sterkte.. Hij heeft wel een stel hele lieve baasjes aan jullie met zoveel geduld en echt alles geprobeerd.
Nicolette, wat een pech voor Freya met die mok zeg! Vervelend altijd die winterperikelen. Hebben we toch pech met ons klimaat in Nederland.
nikkielvis
Geplaatst: 19-10-12 07:04
Ach Yoline wat een naar bericht. Zoals al eerder wordt gezegd jullie hebben echt alles geprobeerd om hem te helpen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is.
cassandra84
Geplaatst: 19-10-12 22:07
Oh zeg wat erg Yoline. Jullie hebben zo jullie best gedaan hij kon het niet beter treffen met jullie. Heel veel sterkte.
Jeetje wat een rotbericht Yoline. Heel veel sterkte!
Xantha
Geplaatst: 20-10-12 21:29
Vandaag echt een heerlijke les gehad met Xantha. Ze deed zo ontzettend haar best!! We hebben ook dubbel gelegen van het lachen. Ik moest haar eert wat terug rijden op de volte en daarna laten verruimen in draf. Monique (instructrice) en ik moedigde Xantha flink aan. Waarschijnlijk een beetje te veel want ik kreeg opeens een paar rare sprongen om mijn oren, gek peerd
De vraag van vandaag: "waarom staat er geen houdbaarheidsdatum op champignons? Ik heb ze vorige week vrijdag gekocht en nu weet ik niet of ze nog goed zijn"
...seriously...
Xantha
Geplaatst: 22-10-12 17:01
Gewoon kijken of ze er nog goed uitzien! Ik eet ze dan gewoon nog op, zolang ze niet weglopen
Nou,ik ga niet achter champignons aanrennen hoor,niet te eten die dingen,behalve als ze kleingehakt ergens doorheen zitten.Dus weglopende chapignons,brrrr!
Hihi Angelique je maakt me weer aan het lachen met die gekke klanten van jullie.. Noah was vrolijk vandaag zonder haar! Zag bij daglicht dat ik wat kleine stukjes had vergeten