Good morning. Leuke bikini Simone! Hopelijk hebben ze hem in arnhem wel in jou maat! Ik moet zometeen werken, een lunch van 40 mensen.... maar die staan van half 1 tot half 3 gereserveerd, dus is even 2 uur aanpoten. En dan daarna opruimen en hopelijk mag ik dan weer naar huis. Vanavond paardrijden, ga alvast een les inhalen want kan in augustus 3x niet. En ik weet nog steeds niet of ik morgen met de auto of de trein ga...
Ik zeg auto lin! jullie auto rijd vrij goedkoop en ik zou echt stik chagrijnig worden van zo lang in de trein voor zo iets kleins!! Helemaal omdat t al de 2e keer deze week is. 1x oke, 2x nou nee!! hahahaha Ik ga zo naar de ruitershop Hopelijk kan ik beetje slagen, dan kan ik vanavond al lekker in t nieuw rijden
En vind dat Kim n heel goed punt heeft, je moet iemand hebben die hoe dan ook vast houd!!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 11:37
ik zou idd ook auto doen
en ja idd goed punt, niet iemand die er naast staat die als ie een rare sprong gaat maken toch los laat.. wat veel mensen toch wel doen denk ik.. gewoon uit reflex..
En als je er af mocht vallen, probeer aan de binnenkant te vallen, dus als je plat op de hals ligt, en hij mocht rare sprongen maken houd je gezicht sowieso eerst aan de binnenkant, dan val je er meestal aan die kant af en dan kan de ander het paard omtrekken zodat de achterbenen naar buiten gaan en het paard jou niet kan trappen. Misschien is het handiger als iemand anders dan je moeder hem dan vasthoudt. Want ik wete niet hoe sterk je moeder is maar mannen zijn over het algemeen net wat sterker ( al is een paard altijd sterker )
Lucy dat heb ik ook op me bb met facebook!! Echt irritant al een week ofzo!
Ja nou... me moeder kan het echt niks schelen als ik er van af val hoor, dan is het niet zeuren en opstaan jij! Haha Maar ik kan zo snel niet even een man bedenken die goed met paarden om kan gaan en ook aan kan voelen wanneer ze bang worden of wat dan ook. We moeten gewoon Robin hierheen halen hhaha
He bah gisteren afscheid nemen van Wietse was echt te K U T! Hij vliegt zo om 2 uur en komt 5augustus pas weer terug. Ik helemaal over de zeik komt die moeder daarna ook nog naar me toe of het wel goed ging dus ik weer janken als een klein kind. Kom ik daar beneden zit z'n halve familie daar iedereen me troosten, ja is heel lief maar werkt niet echt mee dan wordt het alleen maar erger. Kijk als wij nou ook gewoon lekker op vakantie zouden gaan en ik niet al die dingen met me ouders zou hebben was het minder erg geweest, ja dan is het ook niet leuk om elkaar zo lang niet te zien maar dan heb ik ook een lekkere vakantie in het voor uitzicht. Nu heb ik al een maand het gevoel dat hij de enige is die zo dichtbij me staat waar de relatie nog wel goed mee is en dat is tussen mij en me ouders niet zo, en dan gaat hij ook nog eens weg. Naja hopen maar dat hij in de hotels internet hebben kunnen we lekker mailen enzo...
Jongens! Ik leef nog heb een tijd niets laten horen en heb ook geen tijd om bij te lezen lekker stom. Ga het vanavond wel proberen. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier kijken: Www.riannedehaas.waarbenjijnu.nl
ik had t in t begin ook met facebook, maar toen wist ik niet hoe t werkte en als ik dan naar meldingen ging ging t weer weg, maar nu niet..
haha nouja mn moeder is redelijk bang voor paarden, en vind t dood eng als ik val gelukkig is ze daar nog maar 1x bij geweest, en dat was met faron en lag ik slap van t lachen er naast, dus toen vond ze t niet zo eng xD
daar op stal is vast wel iemand die m dan voor je vast kan houden
wat rot dat hij dan ook nog weg gaat, vooral omdat t dus een beetje de enige is waar je mee kan praten enzo.. maar wel lief van die familie dat ze je allemaal gingen troosten enzo (ookal word t daar vaak niet beter van )
Ja tis ook niet echt leuk wij zouden ook naar Italie gaan dan kan ik ook nog van me vakantie genieten maar nu helaas niet meer... Normaal zie ik hem ook alleen maar in het weekend maar nu spreek ik hem wss ook niet elke dag en ik kan hem ook niet bellen ofzo alleen mailen. Gaat nog wat worden dat vliegen zeg... Ze vliegen in 1x van Dusseldorf naar San fancisco wat ruim 11uur vliegen is, dus hij moet 11uur op z'n kont zitten want je kan niet de heletijd heen en weer huppelen door dat vliegtuig. Mag wel maar worden ze niet zo blij van denk ik haha En dan 2 jongens met adhd mag hopen dat hij z'n medicijnen niet vergeten is Maarja ze hebben in alle stoelen een tv dus dat scheelt dan is hij meestal wel rustig hahaha
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 13:50
haha wij zaten van londen naar schiphol met een voetbal team van 10 jarige jongetjes ofzo, pff wat zijn die druk zeg!! zaten ook de heletijd suiker te eten enzo xD een zo'n joch dacht volgens mij dat ie de hele dag in t vliegtuig zou zitten ofzo, hij had zo veel eten mee, voor t vliegtuig opgestegen was had ie al 4 broodjes op xD en we kregen gewoon 1x wat drinken en een koekje, en helemaal verbaasd dat ze gratis cola konden krijgen xD en door t vliegtuig schreeuwen, want al die jongetjes zaten op de stoelen die over waren, dus overal door t vliegtuig heen..
wahahahaha ja nou fijn xD Wietse zit als het goed is nu in het vliegtuig maar zijn wss nog niet opgestegen dat duurt meestal wel even. Is voor hem ook de eerste keer dat hij vliegt haha en dan meteen zo lang. Maar hij heeft nogal last van hyperfocus als hij een tv ziet is hij meteen afgesloten van de wereld en let hij alleen nog maar daarop, maakt niet uit wat er op tv is ookal zijn het reclames hij zit er meteen helemaal in dus dat scheelt iig wel Ben wel beetje zenuwachtig om naar Ferro te gaan!
ben alleen in de hm geweest haha, maar vind het idd wel leuke stad
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 15:18
oehh spannend ella!
nou ik ga vanavond (00.00) met een vriendin naar de Harry Potter premiere hebben we net even besloten net de kaartjes besteld, dus ga ze zo even ophalen. nu eerst wachten op iemand die mn zus r klimschoentjes gaat kopen.. slim hoor, zelf naar belgie gaan en zulke dingen voor ons achterlaten.. ik eis gewoon een deel van t geld op
wij zouden eerst ook morgen gaan, want mn vriendin zou morgen pas terug komen van vakantie, maar die kwam vanavond al terug, en er waren nog genoeg kaartjes en goede plekken, dus we gaan vanavond. en niet in 3D gelukkig want die was al vol (lijkt me echt niks met een "echte" film..)
oh Wietse ging pas kwart voor 4 met het vliegtuig en ze waren daar al om 11 uur.... Dat klopt niet helemaal... Heb het vluchtnummer enzo gekregen en op internet daar dat ze 20 minuten vertraging hadden. Maar óf dat klopt niet óf ze hebben zich vergist in hoelaat ze vertrokken want ze moeten daar ook 3uur van de voren zijn net als op schiphol maar dan ga je daar toch niet al om 11 uur zijn...? Dan zijn ze wss nog niet eens van de grond af terwijl ik dacht dat ze om 2 uur moesten vliegen
hmm dat is een beetje raar ja want je hoeft ook maar 2uur van te voren in te cheken toch? (wij iedergeval) maarja wij hadden ook uitgerekend dat we 3uur van te voren er zouden zijn, en toen hadden we bijna een uur vertraging met de trein, dus dan kan je maar beter wat vroeger heen gaan..
Zoo hallo ben ik weer! Werken was wel chill, eem groep van 40 oudjes, erg grappig Maar ze hadden allemaal maar 1 drankje en verder mochten ze kiezen uit 4 soorten pannenkoeken, dus was gelukkig lekker makkelijk. Nu zit ik mc leods te kijken, en dan vnaaf lekker hobbelen. En ik denk dat ik toch maar met de auto ga morgen...
Dat wachten is zoo vreselijk. Vooral schiphol moet je heel vroeg zijn, in duitsland is dat anders. Vanaf dusseldorf zijn wij ook naar egypte gevlogen toen hoefden we niet zo vroeg er te zijn.
ik heb vanavond voor 't eerst sinds tijden weer les! Ben dr echt blij mee! Degene waar ik paar keer les van heb gehad die kon toevallig weer, dus ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond! Ik laat mn ma foto's maken, kan ik ook weer es zien hoe ik rij enzo