echt de saaiste film ooit en daarna nog een saai praatje over paasgedachtes . Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
echt de saaiste film ooit en daarna nog een saai praatje over paasgedachtes .
Of Enrique Iglesias. Of Taylor Swift. Of Colbie Caillat. Of allemaal.
dan heb je alsnog een voldoende!
esiebessie schreef:Nou ja, in eerste instantie ging het over rekenen met breuken, procenten, etc. etc. Dat soort simpele dingen. Maar nou vond mijn wiskundedocent het gisteren grappig om 2 dagen voor de toets te zeggen: Ja jullie moeten ook nog die en die paragraaf maken. En dat gaat over vergelijkingen oplossen. En daar ben ik echt megaslecht in.
?
,
Emmaa_ schreef:skyline schreef:ik haal voor maatschapij eigelijk altijd wel 9ens zonder te leren,
maar voorderest moet ik er wel wat voor doen .
Ik haal ook altijd wel goede cijfers voor maatschappijleer, maar ik vind het jammer dat het zo oppervlakkig blijft, en dat we het maar 1 jaar krijgen.
Romana01 schreef:Ik ben weer eens toe aan nieuwe nummers (muziek) weet iemand leuke?? (geen bruno mars, staat er al op)
.skyline schreef:Ik Neem morgen lekker vrij want we gaan al voor de 3de x dezelfde stomme paasfilm kijken JEZUS BORN SUPERSTARecht de saaiste film ooit en daarna nog een saai praatje over paasgedachtes .
, is best een mooie film. Heb de film een aantal keer gezien en behandeld tijdens eindexamen kunst.Emmaa_ schreef:Ik heb vrijwillig voor wiskunde gekozen, ik had het kunnen laten vallen. Het is moeilijk en ik haal ook echt onwijs slechte cijfers, maar het is wel belangrijk. Bijna alle studies eisen tegenwoordig wiskunde, veel zelfs wiskunde A in plaats van C op VWO niveau. Als ik nu wat harder moet werken maar dan over een paar jaar wel de opleiding kan doen die ik wil doen heb ik dat er best voor over
. Gehaald met een 5,5 maar wel gehaald.
, sociologie enzo
.