Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 13:22

Weer weekend :+

Pres...graasmasker kan wonderen doen....heb hem helaas iets te vroeg af gedaan bij Mandy ;( ...maar ze heeft hem weer om en de kilos gaan er gelukkig al weer een beetje af,ze werd echt een rolmopsje zonder :')
Ben je aan de laatste loodjes begonnen? Wat was de datum ook alweer dat je bent uitgerekend?

Chantal *\o/* met je huisje!

Jet lekker streng blijven zijn voor Storm hoor :o ik pluk nu ook de vruchten van het consequent zijn met Mandy...kon haar gisteren na het loswerken met een touwtje om haar nek mee terug nemen naar de poetsplaats *\o/* daar had ik een half jaar geleden alleen van kunnen dromen!

Afbeelding
Hier samen met een slanke Megan (graaskorf om op het land) en Mandy gaat ook weer een beetje de goede kant op.

Afbeelding
Maantjes eraf helaas...ze is af en toe wat jeukerig...dus het werd net een gatenkaas haha,maar dit staat haar ook wel :P

sybje

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 13:34

Die maantjes er af staat der wel goed! Ze ziet er goed uit zeg! Zo leuk dat de band steeds sterker wordt!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 14:48

Soof morgen is goed, uurtje of 3/4??? :)

Ze ziet er goed uit marion! :D

Pff.. heb vandaag nog niks gedaan, kom gewoon niet in beweging! En ik moet juist wasjes draaien, stofzuigen en beetje stoffen.. Zoo geen zin.. Ga zo eerst maar naar Lay toe.. En om 20uur feesten! Jee! :)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:41

Manen staan goed Marion! Nog wel iets oefenen met knippen zie ik :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:12

Ja, Marion! We blijven consequent! Vooral ik dan! storm is een lieverd, houdt ontzettend van knuffelen en aandacht, maar kan ook heel wantrouwend zijn ...... Net hoe het weer is, of hoe zijn pet staat.
Vandaag lekker gewerkt met hem, beetje aan die stijgbeugels gehangen, eens flink met een schoenneus in zijn flank gepord.....klinkt wat onvriendelijk, maar allemaal van die dingen die gewoon gebeuren met opstijgen, moet ie toch weten. Hij bleef braaf staan. Morgen verder!

mandy ziet er mooi uit, Megan ook! Zal ik kniples komen geven? Renkie was immers een bruine fjord!:) . Maar het staat haar fris en verzorgd, die manen zo kort!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:17

ze ziet dr goed uit marion !
ik was indd vroeg in de veren :P
eerst lekker weer eens paardje gereden, toen met mn vriend naar zuiderster in barendrecht geweest, heeeel gave bank en meubels gezien, alleen mn vriend vind de bank heerlijk liggen en zitten (hangen eigelijk:P) maar als er visite komt moeten er kussens achter de rug gedaan worden om niet met je benen op de bank te hoeven.. maar ik heb daar geen problemen mee.. je koopt 'n bank voor jezelf, niet voor je visite..
dus daar gaan we nog ff over denken :P
wel 8 tot 10 weken levertijd op beide.. maarja.. wie weet wordt 't wat ;) ook alles in de uitverkoop dus dat is mooi :P
daarna nog even bij 3 stallen wezen kijken, 1 stal waar ik met amber al eerder heb gestaan alleen die was toen afgebrand en is herbouwt.. ziet er heel netjes uit en niet te duur alleen daar komtie binnen te staan en helemaal achterin de loods.. dus hij heeft geen contact en ziet niks :( en daar is amber erg gevoelig voor.. maandag nog even erheen en kijken of er wat te regelen valt :P
drna naar een stal maar die was net verhuurd.. dus kon gelijk weg :P en ff langs manege charlois..
ik hou niet van manege's om daar met je pensionpaard te staan.. maar ik ga morgen ff bellen want d epersoon die erover gaat was er niet.. dus dan morgen miscshien nog een keertje erlangs.. je hebt wel alle faciliteiten enzo maar ene gedeelte ziet er heel netjes uit en adnere gedeelte heel slordig enzo.. maarja, ik kan dan als 't goed is wel gewoon daar wedstrijden rijden enzo..
't wordt allerlei stallen tegen elkaar wegstrepen denk ik.. moet nog ff goed zoeken voor ik een beslissing ga nemen.. gelukkig heb ik nog ff, wil 'm alleen wel al een maandje eerder daar hebben dan dat ik er zelf heen ga.. heb ik al even om een verzorgster te zoeken :) kwerk dr tog in de buurt dus ben dr dan tog al :P
nou kruik 't eten dus ga weer lekker naar beneden toe :P

toedelss !!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:39

Heerlijk 3 uur met Aiko in het bos geweest, weer allemaal nieuwe bospaden gehad waar ik nog nooit geweest was.Dat er nog zoveel nieuwe paden zijn erg leuk.
Ondanks de horzels erg lekker gereden.
Aiko lekker gedouched.

Vanavond komt mijn neef met vrouw en kind een nachtje.

Gek weer hier vandaag.Half bewolkt en half zon, af en toe een paar spetters,wat wind en benauwd.was 26 graden.

Chantal een manege op zich is niet erg, je moet alleen ff goed bekijken wanneer je de faciliteiten kan gebruiken.Als er veel lessen zijn kun je dan niet de bak in enz.
Dat wil nog wel eens een probleem zijn met pension paarden op maneges.
Kwestie om alles goed door te srpeken denk ik dan.Succes ermee

Mandy ziet er nu weer als een echte Fjord uit, is toch ook leuk.Alles goed daar Marion?

Dames, waarom zitten die ruggen van de paarden steeds vast?
Als je dat niet weet kun je het nooit echt oplossen.
Is geen kommentaar hoor en kan altijd een keer gebeuren, maar als het vaker gebeurd zou ik voor mezelf willen weten waardoor dat komt, dan kun je de oorzaak echt aanpakken, lijkt mij.

Soof ik heb de indruk dat onze Rooie Sien mama wordt haha, ze is de laatste weken 3 ons aangekomen, ben benieuwd.

Nou ga ff stallen uitmesten.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 18:47

[quote="AnitaJoeri

Mandy ziet er nu weer als een echte Fjord uit, is toch ook leuk.Alles goed daar Marion?
.[/quote]

Jaa,wij zijn helemaal happy hier samen <3

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:07

ja precies Aniet, dat is ook de reden dat ik zoiets heb van.. hmmm liever geen manege..
maar kheb een lijst met alle lessen die worden gegeven en dan heb je ook wel lessen voor alleen pensionpaarden enzo.. maar er zijn iig wel 2 rijbakken, 1 buiten en 1 binnen, dus als er dan een les is dan kan ik gewoon buiten rijden in de bak..
maarja, kga morgen maar ff navragen hoe dat precies zit :P
wel handig als ik mn wedstrijden gewoon kan rijdenw aar ik staat :)
goed zoeken, goed zoeken :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:20

amber2202 schreef:
ja precies Aniet, dat is ook de reden dat ik zoiets heb van.. hmmm liever geen manege..
maar kheb een lijst met alle lessen die worden gegeven en dan heb je ook wel lessen voor alleen pensionpaarden enzo.. maar er zijn iig wel 2 rijbakken, 1 buiten en 1 binnen, dus als er dan een les is dan kan ik gewoon buiten rijden in de bak..
maarja, kga morgen maar ff navragen hoe dat precies zit :P
wel handig als ik mn wedstrijden gewoon kan rijdenw aar ik staat :)
goed zoeken, goed zoeken :P

vooral kijken hoe vaak er les is Chantal, je mag namelijk altijd in de bak waar op dat moment slecht rijden is, sneeuw, wind regen,warmte.
Ik ben toen om die reden niet op Prometheus gaan staan, elke avond les, woensdagmiddag voor de kids en zaterdag zowat de hele dag les.Dan zondag wedstrijd[waar je dus vaak niet voor kon oefenen of er werden spelletjesmiddagen en weet ik veel georganiseerd.
Pensionklanten waren daar hun paarden meestal om 10 uur 's avonds aan het longeren, noodgedwongen.
Je kan dan vaak wel overdag terecht, maar dan is er vaak niemand aanwezig[ moet je niet van je paard vallen] en vaak kun je dan niet omdat je moet werken.
Laat je goed voorlichten hoor en prik door mooie praatjes heen.Ik bedoel dit alleen als goede raad hoor.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:21

weet prima waar die vaste rug vandaan komt, kan helaas niet toveren dus zal het rustig aan weer moeten herstellen.
Wannadoo is gewoon dik/voller op de schoft geworden, daardoor boom te krap, diepste punt niet meer op het midden, gaat drukken op de achterkant. Dit in combinatie met een pony die daar snel op reageerd (korte rug).
Heb vanmiddag de spieren redelijk los kunnen masseren gelukkig, daarna aan de longe gehad, liep super mooi over zn rug, afgebogen en ontspannen )dus zo vast zit hij niet...
nieuwe boom in mn zadel gezet en nu even wachten op astrid dinsdag zodat ze dais kan helpen met hem ook rijtechnisch los in de rug te krijgen en te houden. Wil ook even dat ze naar het zadel kijkt voor we erop gaan. Tot dinsdag even masseren en longeren :) even zien of astrid hem nogmaals van top tot teen los wil maken of dat het nu opgelost is.
als er 1 snel reageerd op een vast spiertje, minder buigzaamheid o.i.d dan ben ik het wel...

Ben eind van de maand als het goed is mamma marion! :D
laatste loodjes! Maar zijn zo zwaar niet hoor! Vind het nog best gezellig zo in mn buik, al is ie al even niet meer zo 'bescheiden' ;) hihi
moet er even aan toegeven dat niet alles nu lukt en wat dingetjes loslaten. Gelukkig is iedereen heel lief en begripvol en heb ik het allerliefste paarden meisje die het beste voor heeft met mijn doodle :) ze zijn zo'n heerlijk stel!

Mandy ziet er super uit zeg!!! Lekker afgevallen en sportief haar! ;)
toppie hoor!!
Doodle hoeft niet echt een graasmasker, ze waren naar een stukje vet land ontsnapt en mochten daar blijven staan, gelukkig is dat nu op :p en zal er nu steeds minder in het gras zitten :) ook voor mandy komen er weer betere tijden aan :)

knappe storm!! Ben benieuwd hoe hij het strakjes onder het zdel doet jet!
Heb je nog foto's van de knappe blonde spikkel poownie?

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:32

Geef je ff je adresje door dan voor al die kaartjes die gaan komen *\o/* hoeft niet hier hoor haha maar dan graag een p.btje :D

Spannend hoor!

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:44

Staat leuk die korte manen bij mandy :) Dik buikje, maar dat gaat er wel af!

Peeps is ook wat te dik , maar land is nu kaal :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 21:19

Tank is dit jaar helemaal slank gebleven krijgt gewoon nog zijn bix bij. Lekke les gehad vanmiddag ging weer goed hij was erg braaf. Lekke nasi gegeten en nu filmpje kijken. Was een drukke dag boodschappen doen heel veel was me schoenen uitzoeken en nieuwe schoenekast inrichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 23:20

Stormie is ook niet te dik geworden, maar die mocht van oktober af al wel wat dikker. Hij was een mager puppy, en nu een echt paard. Ongelooflijk, had het er nog over met de meiden op stal vandaag. En het is een toverbal, aan de ene kant wordt ie schimmelig, maar wel met een donkere baan in het midden....ik moet nodig nieuwe fotoooooos maken!
Rustig aan Press, lekker genieten van je kleine die nu nog zo dicht onder je hart woont, straks hebben jullie hem in je armen!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 23:28

Syb gaat voor de zekerheid naar karianne. Ff een check, die ze jaren bij steffi had! Maar ze zit na de behandling vorig jaar aan der artrose in der nek een stuk losser in der rug, dus ik hoop dat et meevalt. Maar dat wil ik liever wel gecheckt hebben! :D

Aaaah spannend van Rooie Sien Aniet! Als er een rood poesje (ik hou niet zo van katers) tussen zit en ze is nog niet gereserveerd: ikke wil nog steeds! :D haha

Ben vandaag weer tante... Doortje is ziekjes dus huilt veel maar ligt gelukkig nu lekker te slapen. Ben er ook maar bij gaan liggen.. Slaap ik dit weekend mss nog een beetje bij!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 01:18

Jaa Soof wel fit zijn voor morgen hahah

Ik ben lekker muziekie aan het lusiteren.. :) Ben net terug van een feestje van mijn neef en inmiddels zijn vrouw.. (zijn donderdag getrouwd..) Was erg leuk en gesellie!

Zoek een liedje maar kan hem niet vinden! :( en hijs zooooo leuheuk en zo vrolijk! :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 02:41

Hello, daar heb je dus die shazam app voor kay! :-)

ik kan morgen helaas niet nr wys. Wil iemand voor me kijken of zijn masker goed zit? Is zijn eerste nachtje met dat enge ding. Misschien kan ik morgenochtend zelf nog ala ik op tijd wakker ben, dus ga nu snel slapen.

Chantal volgens mij zit er een hele leuke manege in slijkenisse. Als je interesse hebt, meiden van werk staan daar, kan ik een keer mee afspreken voor je?!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 02:42

Spijkenisse bedoel ik uiteraard... :D

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 07:11

goede morgen
ff bij gelezen
pris@ gaat snel he bijna mam
chantal@ die manege staat niet zo goed aangeschreven
is rhoon of portugaal nietdicht bij je in de buurt zijn ook nog aardig wat stalletjes
en daar kan je volgens mij ook nog aardig buiten rijden

aniet @ ik ga dinsdag weer naar de tandarts :)

met de paardjes gaat het goed lil was 3 gaatjes van zijn singel afgevallen is er weer 1 bij gekomen
loopt nu iedere dag een half uurtje in de stapmolen (scheelt mij schoenzolen :)

zelf ben ik vande week naar het ziekenhuis geweest voor mijn ogen dat was wat minder het heeft een paar jaar stil gestaan nu waren er weer wat zenuwen stuk nu moet ik 10 augustus weer om verder te kijken wat ze er allemaal nog aan kunnen doen best wel eng allemaal

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 07:49

guten morgen
17 graden en stralend zonnetje.

Boys gauw binnengezet, met dit weer hebben ze maar een paar honderd horzels op zich zitten,ergelijke dingen.

Wil kan je niet ff een foto van die bink van een tandarts maken hihi
Balen van je ogen zeg,maarhopenlijk gaat het meevallen.
Lekker trouwens dat lil alweer wat aankomt.

Soof ik houd het in mijn hoofd hoor.
Die rooie kater zat gisteren achter mijn gesteriliseerde trix aan, haha die moest er niks van hebben, zat boven in de perenboom.Dat redde die kater toch niet haha.Hij is trouwens wel mooi om te zien.
Als het zo is moeten het toch haast wel rooie worden.

Neef en vrouw en kind liggen nog lekker te slapen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 08:46

Hoop dat het meevalt met je ogen, Wilma, want je wil wel die knappe tandarts blijven zien! Stom grapje, ik weet dat ogen je zorgen baren....
Wat een horzels bij jou, Aniet, hier zitten ze natuuurlijk ook, maar niet zoveel als bij jou. Helpt je zelfgemengde gifspray niet, heksje?

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:37

Goede middag allemaal

Vanmorgen 2 uur in de auto gezeten
Om op visite te gaan bij me schoonzoon op
de camping ( en ik hou zo van campings niet dus)
verveel me dood hier
Maar goed komt wel goed nog ffies vol houden

En dan mag ik straks weer naar huis hoop ik :p

Ook me doggie vint er niks aan is alleen maar aan het
piepen en doen omdat ze niet los mag hier

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:42

AnitaJoeri schreef:
Soof ik houd het in mijn hoofd hoor.
Die rooie kater zat gisteren achter mijn gesteriliseerde trix aan, haha die moest er niks van hebben, zat boven in de perenboom.Dat redde die kater toch niet haha.Hij is trouwens wel mooi om te zien.
Als het zo is moeten het toch haast wel rooie worden.

Neef en vrouw en kind liggen nog lekker te slapen.

Nou met katten weet je et nooit... De grijze van mijn moeder was zo'n slettebak dat ze wel 4 verschillende kleuren kreeg. Grijs, zwart wit, cypers en wit zwart! Volgens mij kunnen ze ook zwanger worden van verschillende katers haha dus et is altijd maar weer een verassing.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 11:43

jaja maar er zit hier maar 1 kater haha en dat is die rooie