Hoe ging jullie wedstrijd dit weekend? Ik neem die stiften wel mee voor de zekerheid, en Kimm is nooit zo lief tegen andere paardjes dus die mag lekker alleen staan! Ik heb er ook onwijs veel zin in!
Mijn paard liep hardstikke fijn, alleen moest ik in een ring rijden wat net een omgeploegd bouwland is. Nou laat dan je overgangen maar zien. Arme beest was helemaal kapot na de eerste proef. En de 2de ring was nóg erger... arm beest.
ja de nieuwe cross hindernissen zijn wel gaaf hoor! stonden laatst wat foto's op de knhs site! joyce top gedaan! ik heb gister gesprongen met goof, ging redelijk goed.. hij was fijn te rijden en dat is het belangrijkste nu!
Ik neem wel stiften mee, draai ze wel de cross i.v.m mijn koos stuurloos acties afentoe en da kan hij aardig hard gaan.. wil niet dat we uitglijden!
@ Rox, ik heb het vorig jaar overleefd zonder stoten. Met mijn dressuurpaard crossen Ze was helemaal gek, en had zowat een instructeur ('dé mooiboy ) overreden. Die zat naast de piano en ik moest de piano op. Maar we gingen veelste hard en vlogen uit de bocht Maar misschien wel een idee dat ik ze dit jaar ook maar meeneem Leuke stoere kop heeft je paard!
Wat is iedereen heldhaftig over die cross hindernissen Ik durf nog net een B parcours te springen, maar mij krijg je echt niet over zo'n cross hindernis hoor!! Eigenlijk had ik me net zo lief voor dressuurweek opgegeven, maar ik ben nog lang geen M1.
zooo net terug van de SGW te oudkaspel, zoooo blij!!!! 210 punten met de Dressuur, jammer genoeg 2 balkjes met springen, meneer was koos stuurloos, en foutloze cross met maar 0,4 strafpunt qua tijd.. 4de geworden!!!