. Beetje laat, maar er kwamen allemaal ander berichtjes tussen door hahaha. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Beetje laat, maar er kwamen allemaal ander berichtjes tussen door hahaha. xan schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga eens kijken of mij zonnebank wil opstarten,vast wel hihi.
Ohhh lekker, moet ik eigenlijk ook weer gaan doen.
Maar ik vind het altijd zo'n gedoe, dat ding weer neerzetten naast mijn bed,
uitkleden, insmeren, liggen, douchen, aankleden, ding weer opruimen !!!!!!
Daarom lig ik denk ik zo weinig onder de zonnebank.
heerlijk gelegen en daarna gedoucht.Gezellig in mijn eentje broodje gebakken ei maar gegeten.Had geen zin om van alles uit de kast te trekken om wat te maken.Poes ligt wel gezellig bij me en de visjes bluppen ook gezellig mee
ATE schreef:ja xan wil ik wel ff zien
mooie deken nicole
ik heb zelf lekker ate gemest vanmiddag
dochter van evelien was er ook ik vroeg ga je rijden
nee zei ze mamma had gezegt dat jij vandaag ate deed
ik wist dat ze zou komen dus had geen rijkleding aan gedaan
zei dus als je wil rijden ga je lekker rijden hoor ze was helemaal blij en ik had zo heerlijk de ruimte om stal goed te doen
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Heb jij hem al binnen Liquita?
Ja...de uitrijdeken is net binnen gekomen (winterdeken had al). Maar het ziet er best groot uit, dus morgen eerst ff passen.
En....een nieuw hoofdstel, zo'n een rondgenaaide (Sandra heeft er ook één, alleen van een heel ander merk). Ik had er vroeger ook één, maar was nu al een tijdje opzoek naar ééntje met onderlegt kopstuk. En laten ze die nou hebben bij de winkel waar ik de uitrijdeken ging bestelen. Dus gelijk maar mee besteld
.
LIQUITA schreef:xan schreef:Heej...waar heb je dat setje gekocht? Een paar paarden-vakanties terug zijn Jo en ik daar naar opzoek geweest. Om te creabea-en met de kids.Ik heb net nog een bruine cap gekocht
Had ik natuurlijk helemaal niet nodig, maar vind bruin al zo lang leuk, en nu voor de helft
van de prijs. Dus toch maar gekocht.
Samen met een setje waarmee je sieraden kunt maken van je paardenhaar.
Moet nog ff uitvogelen hoe dat moet, maar het zag er mooi uit, dus voor 4,50 euro er maar bij gekocht.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ga ook maar aan ons avond prutje beginnen!! erwtensoep!!!!(is al klaar hoor, moet alleen nog warm!!!)
Jammie...moet ik nou ook echt eens aan geloven om zelf te maken. Heb ik nog nooit gedaan.
Ik krijg vanavond volgens mij lasagne, ook lekker
ATE schreef:ate staat nog tussen de manege paarden er zijn geen stallen meer vrij
maar hij staat daar prima hoor![]()
ja is wel gek om verzorgster te zijn maar voeld toch goed
ook al omdat nu niet iedereen op hem hobbeld![]()
en de mensen die ate hebben gekocht zijn erg lief voor ate en ook voor mij
Nicole1995 schreef:Jongetje die Lars had was ook erg blij met zijn Kado en surprise.Lars zelf had een fotoboek als surprise gekregen erg leuk gedaan en als kado een super grote stuiterbal.Ik zat al met me armen wijd om al me spulletjes te beschermen tegen dat stuiterende ding,poes doodsbang.hahhaha,Leuk hoor Thanks.Toink Toink door het huis.Hij is nu mee naar zijn vader de bal,mag die ff dol worden.