Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:59

Binar schreef:
Sterkte amanda! :(:)
was Bo ziek?

Princesspres schreef:
zo aniet klinkt lekker!
Hoelang is het rijden vanuit rotterdam? Want ik ben onderweg!! Jummmiee

moet nu boodschappies doen van mijn vriendje :P
of weet iemand toevallig tot hoelaat de c 1000 in delft open is? Xxx pres

ca 3u rijden, als je nu gaat rijden dan ben je missch net op tijd om mee te eten :D

C1000 is volgens mij open tot 17u of 18u

nou ben onderweg dus als we om zeven uur kunnen beginnen ;)
maak de plaats maar vast warm:P

Princesspres

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:59

en weer een nieuwe pagina voor de pressieeee!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:36

Bedankt allemaal. Bo was gewoon helemaal op. Zijn lichaam wilde niet meer al wilde zijn koppie wel. Hij takelde de laatste tijd al af. Werd echt oud. Gisteravond laat zakte hij door zijn achterbenen. Kon amper meer lopen. 3 zwabberstappen en dan lag tie weer. Het was voor mij dus geen moeilijke keus. Hij heeft zijn rust verdient.
Hij is ook heel rustig en snel met zijn koppie in mijn armen in geslapen.
De kinderen zijn er helemaal kapot van. Huilen ontzettend veel. Ik heb vanacht en vanmorgen zoveel gehuild dat ik het nu even droog kan houden alhoewel ik de tranen constant voel branden. Heb de hele nacht met zijn koppie in mijn handen bij hem gewaakt. Ben helemaal op.

Sorry dat ik verder op niemand reageer maar ben er nu nog niet helemaal bij met me hoofd. Zal nog wel een paar dagen zo blijven ben ik bang

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 17:10

Marjo_Wystan schreef:
Ik ga de endurancekalender op stal ophangen... dan kunnen we kijken of er meerdere mensen willen.... (Endurance Team StalMiddenDelfland!!!!)

Vet coel!! Ik heb alleen mijn twijfels wat siebie betreft.. haha :+

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 17:13

Wordt het trouwens niet tijd dat we ophouden met het buitengooi gedoe? Mocht je er echt geïnteresseerd in zijn hoe goed et voor je paard is of niet zoek et dan even op. En op een gegeven moment moet je bedenken of je het wel of niet wil omdat de hele kudde er mee wordt opgescheept.

Maar ik denk nu wel dat we allemaal onze plek hebben gevonden en mocht er wat vervelends zijn dan zijn we toch groot genoeg om het zelf met elkaar op te lossen, lijkt mij. En geloof me, dat kunnen die paarden ook wel hoor.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:36

sybje schreef:
Wordt het trouwens niet tijd dat we ophouden met het buitengooi gedoe? Mocht je er echt geïnteresseerd in zijn hoe goed et voor je paard is of niet zoek et dan even op. En op een gegeven moment moet je bedenken of je het wel of niet wil omdat de hele kudde er mee wordt opgescheept.

Maar ik denk nu wel dat we allemaal onze plek hebben gevonden en mocht er wat vervelends zijn dan zijn we toch groot genoeg om het zelf met elkaar op te lossen, lijkt mij. En geloof me, dat kunnen die paarden ook wel hoor.

Ik denk dat het inderdaad beter is er verder niet over te zeuren, ook al heb ikzelf in het algemeen erop gereageerd.

Wel wil ik even als laatste ermee kwijt in het geheel dat het geen verplichting is dat je paard buiten in de groep staat, het is een gunst dat deze mogelijkheden er zijn tegen extra betaling en als iemand vind dat zijn of haar paard of paarden er niet tussen past prima.. De grote paddock naast de rijbak is dan bedoeld om je paard of paarden daar even in los te zetten.

John

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:37

sybje schreef:
Marjo_Wystan schreef:
Ik ga de endurancekalender op stal ophangen... dan kunnen we kijken of er meerdere mensen willen.... (Endurance Team StalMiddenDelfland!!!!)

Vet coel!! Ik heb alleen mijn twijfels wat siebie betreft.. haha :+

Mag ik mee met mijn Landini?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 18:49

jij altijd john hahaha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 18:50

als we sieb haar tempo aanhouden kun je ook gewoon mee wandelen hoor. :=

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:24

sybje schreef:
als we sieb haar tempo aanhouden kun je ook gewoon mee wandelen hoor. :=

haha ja idd
Moet je nog wel ff aan werken hoor, dat staptempo :+

Vanochtend met Aman en Tank naar buiten geweest, met Kotje, hij was eindelijk weer eens gewoon Ko, stuk relaxter, erg fijn.. want dat de hele tijd inhouden en een bonk spanning onder je is niet heel ontspannen rijden :P
Tank vond nog een paar mensen achter de bosjes eng en liep zowat tegen Ko, maar noway dat Ko voor hem opzij gaat, Ko reageerde niet eens :D

Marley heeft zich vanmiddag nog ff mogen uitleven met Chi en ollie en flink gerend en gespeeld.. zo leuk om te zien!! lekker gebokt en van zichzelf afgebeten.. zo leuk om naar te kijken, brutaal apie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:15

Nou rubje was zo slim om het onderstel van ons wokpannetje ondersteboven op de tafel te zetten en dus een enorme brandplek in mijn tafel.Tjonge jonge en hij had niet eens wat op.
Maar goed morgen tafelblad schuren en beitsen dus. :(

Ik moet zeggen het wokken was super.$ soorten vlees en 5 soorten olie gemaakt en daarbij groenten,appel,uien,paprika enz.
Voor herhaling met bezoek vatbaar. :P

Ondertussen is het hier dus al weer -5 graden.Bah
JOHNNIE DOE JE HET WEER NOG FF VANAVOND.Kom op Pelleboer

Lekker dat Kootje rustig was buiten.Het is nooit fijn om op een gespannen peerd te rijden.
Die fjord van mijn dochter krijgt nu ook af en toe spatjes hè Nous hihi
Enne Marley wordt eerst een peutertje haha,peuter Marley

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:28

goede avond dames en heer :)
vanmiddag even met kleine babydoodle door de bak gehobbelt,
ging eigenlijk best relaxt. hij was wel wat meer voorwaarts dan normaal maar niet te gek.
wat is het een scheetje he :)
stalletje had ik weereens geen werk aan :) :P
dalijk heb ik nog eens tijd over voor mijn huishouden :P
hihihiih

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:29

hoooow anita , wat zondag van je tafelblad :=

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:31

Marjo_Wystan schreef:
trouwens, ik heb het er al met meerdere mensen over gehad... maar plaats het ook even hier (ook als in: als ik het mensen beloof doe ik het tenminste :P)

Ik wil ook mee hoor maar eerst om te kijken en om te helpen, voorlopig zie ik Blando nog niet op het juiste conditiepeil zijn en ik ook niet haha.......

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:43

sybje schreef:
jij altijd john hahaha

Fijn, zit ik droog, heb ik muziek bij me, verwarming en plek zat om mijn snoepjes mee te kunnen nemen.

HIHI

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:43

spettertjuh schreef:
Marjo_Wystan schreef:
trouwens, ik heb het er al met meerdere mensen over gehad... maar plaats het ook even hier (ook als in: als ik het mensen beloof doe ik het tenminste :P)

Ik wil ook mee hoor maar eerst om te kijken en om te helpen, voorlopig zie ik Blando nog niet op het juiste conditiepeil zijn en ik ook niet haha.......

Kaar kun jij met mij mee rijden in de Lan.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:45

Ah mag ik dan ook mee :P?
Tot over 3 jaar ? Of ik ga mee op de brommer :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:46

AnitaJoeri schreef:
Lekker dat Kootje rustig was buiten.Het is nooit fijn om op een gespannen peerd te rijden.
Die fjord van mijn dochter krijgt nu ook af en toe spatjes hè Nous hihi
Enne Marley wordt eerst een peutertje haha,peuter Marley

Zonde van je tafel Anit, stoute Rub!!

Ja, jij weet ook wat ko kan doen met verkeerde spanning, maar gelukkig is t zover niet gekomen (klopt dit heeeeel snel af :+ )

jaaa Peuter Marley issie nu wel aan t worden hoor }:0

kaar, trainen is zo gedaan hoor, zomer red je wel als je nu begint :D

Chiron_

Amanda : Heel erg veel sterkte.!

johnvt

Mallow schreef:
Ah mag ik dan ook mee :P?
Tot over 3 jaar ? Of ik ga mee op de brommer :D

Op de brommer kan ook en als het dan koud is of regent even schuilen in de tractor met de kachel aan en muziek luisteren

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:54

Pres,

Ben jij soms iets vergeten vanavond?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:55

he pelleboer vergeet je de weersvoorspelling niet?

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:58

spettertjuh schreef:
Marjo_Wystan schreef:

Nou Ka, klasse 1 is best snel te rijden hoor.... basisconditie is voldoende ;)

wyssie heeft het ook volgehouden :D

Nee hoor, maar ik vind dan ook dat we als een echt team moeten trainen!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:00

johnvt schreef:
Marjo_Wystan schreef:

Mag ik mee met mijn Landini?

of op didde??? als mascotte!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:04

amanda1980 schreef:
Over een uurtje kan ik voor de laatste keer mijn Bo een aai over zijn bol geven. Moet ik afscheid gaan nemen van mijn lieve hond die me altijd zo trouw is geweest. Hij beschermde me en trooste me als ik verdriet had. Als ik eens niet zo vriendlijk voor hem was of even geen tijd had, vergaf hij me dat meteen. Kwam gelijk met een kwispelstaart een knuffel halen.
Mijn god wat doet dit pijn. Mijn trouwe viervoeter moet ik laten gaan maar in mijn hart blijf ik hem bij me dragen.
Nooit meer vrolijk begroet als ik thuis kom. Nooit meer die opdringerige neus onder me hand om aai waarbij alles uit je handen vliegt wat je beet hebt. Nooi meer spelen met zijn bal. Nooit meer vloeken omdat het weer eens regent en hij uit moet.
Kan alleen maar als een klein kind heel hard janken.
Lieve schat, bedankt voor alles, ik zal je missen

jeetje aman wat erg!!! heel veel sterkte!!! :(:)