kelly, heb je dr veel gras laten eten langs de weg? misschien komt het daardoor, of heeft ze teveel kuil gehad..
tisje schreef:wat lekker van je buitenrit sjoos! geen boten tegen gekomen?Ja maar vonden ze niks aan hihi en tractoren, vrachtwagens, super knollen die Shadow en Tas hihi
nikje schreef:niks bijzonders gewoon veel eiwitten in de ene heeft er meer last van dan de anderevolgens mij is dit elk voorjaar, volgens mij had orlando t vorig jaar ook of niet?
Kerera heeft er nog nooit last van gehad. Iwan wel, maar ook alleen als ze het land opgingen. Het is voor het eerst dat ik meemaak dat ze van kuil eiwitbulten krijgen. Ze heeft daarbij ook nog dikke benen.
Toen Souv nog bij Lucky stond, kreeg ze soms ook bultjes van het kuil.Dan is het kuil gewoon eiwitrijk en vettig.
Ja bij Lyts zijn het inderdaad ook eiwitbultjes. Ik heb er geen gras langs de weg laten eten ofzo.Ze heeft ook best wel dikke benen, maar komt goed
Zo, net nog even met me moeder naar de ruitershop geweest Heb een mooie zomerjas gekocht en nog 2 paar sokken!