Is die er al? Want ze staat op de lijst van 2 november met 'Action'.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iemand zelf nog leuke suggestie's?
Dj69 schreef:Super hoor Melanie. En Annika toppie
Ben hier even minder.Ben druk ivbm dat Pupje bijna komt.
Enz enz.Maar gluur wel vaak hoor.
En doe straks weer aktief hier.Heb heel veel pagina,s gemist maar lees wel bij binnenkort.

Melanie_B schreef:Heeft Fam. Langeveld een eigenpaard nu?
Is die er al? Want ze staat op de lijst van 2 november met 'Action'.
)
Melanie_B schreef:Weet iemand trouwens nog lekkere, makkelijke te maken gerechten? Want als ik weer richting mij broer ga wil ik daar voor iedereen koken
Voor de ouders van zijn vriendin, + nog 2 kinderen van hen, remco, mams, Anouk en ik.. dus drukke boel! Ik dacht zelf aan lasagne maken met een heerlijke griekse salade en lekker stokbrood met kruidenboterIemand zelf nog leuke suggestie's?

DenK4ever schreef:Melanie_B schreef:Weet iemand trouwens nog lekkere, makkelijke te maken gerechten? Want als ik weer richting mij broer ga wil ik daar voor iedereen koken
Voor de ouders van zijn vriendin, + nog 2 kinderen van hen, remco, mams, Anouk en ik.. dus drukke boel! Ik dacht zelf aan lasagne maken met een heerlijke griekse salade en lekker stokbrood met kruidenboterIemand zelf nog leuke suggestie's?
Lasagnette
Maar voor zo'n grote groep zul je dan wel twee ovenschalen moeten gebruiken...
ik vind het voor zulke groepen altijd het makkelijkst om een lekker stampot in elkaar te stampen...
of een lekkere pan soep met allerlei lekkere broodje met kruidenboter en brie enzo erbij!
Vind ik altijd zoo lekker, en ff kijken hoe we dat gaan doen met ovenschalen enzo..
? 
Astor schreef:Goedenmiddag
Ik ben ook weer terug van een dagje wedstrijd!
Was gezellig en Petra en Leur hebben goed hun best gedaan vind ik zelf.
Laatste proef hebben jullie een hoop goed gemaakt, en de rest mag Peet lekker zelf vertellen.
Heb ook een aantal leuke foto's kunnen schieten maar vind het echt sneu dat ik niet van Marita foto's kon maken.
Heb daarna ook nog gave plaatjes van de manegepaarden geschoten

Maaikeee schreef:Heloo!
Kzat weer op jumpy!
Ging wat minder fijn dan vorige keer, was wat sterker en zoals jane ook al zei beetje aan 't klieren,
hoofd in de lucht etc, beetje wat worlino ook poos heeft gehad. Volgens sabrina had ie ook last van zen lijf
En daarnaast was er de jachtrit vandaag, die begon om 2 uur, dus we reden al sowieso binnen,
maar ze hebben 3 kwartier met die trompetten gespeeld daarbuiten![]()
Dus dat was natuurlijk héél engghehe

Astor schreef:Stoer ik denk dat ik dan uiteindelijk wel op een manegepaard mee ga doen.
Omdat ik niet weet of ik ht met Ayla kan doen ec.
Maar welk manegepaard is dan geschikt? Fleck vind ik wel heel leuk en Dynamite.
Maar ik heb al die paarden op lies beuker nog nooit zien lopen of gereden dus
Zou wel leuk zijn als je daar aan mee kan doen! 
Flevolander schreef:Fleck is wel populair.. dus de kans dat je daar op komt is niet zo groot..
Je mag geloof ik 3 paarden opgeven.. Ik denk dat als ik nu weer op een manege paard zou gaan ik dan denk ik voor Olano, Not Easy of Luna zou gaan..
Haha.. Zijn wel leuke paarden volgens haar..
maar omdaar zomaar een wedstrijd te mee gaan rijden...Manon_S schreef:Maaaaaaaaaaaaaarr.
Vanaf 3 november heb ik een hele stoeterij vol met verzorg-arabieren.
10 weken lang.
En uiteraard de ontzettend aardige crew van Arabian Fantasie.
Aan welke weg? 

Annie_ schreef:Whaha is claudia bij jou ?
Annie_ schreef:okeej omdat van volgens claudia leuken paarden op zeg maar,
maar verzorgd claudia nog vitessa

ze verzorgdt dat mormeltje nog