Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Yara, je mag mij ook wel bijles geven in wiskunde hoor!.
Melis, je weet het hé, mijn PB box staat voor jou altijd open.
Gister op Jozele gereden. Was grappig. Zo hengstig als de pokke, maar heb toch wel lekker gereden. Op het einde gingen we zeg maar doen wie het minste galopsprongen kon maken en het meeste, nou, minste daar is ze wel goed in hoor !
, kannonne!. Ze ging helemaal changeren, gewoon echt bijna galopperen op de plaats, vet grappig!. Alleen bij haar is het jammer dat ze het tweede rondje door heeft dat ze hard mag. Dan kan je haar niet meer in bedwang houden, want dan begint ze al te sjeezen. Door mijn sporen ging ze wel hard
. Had de thiedeman op het tweede gaatje (gewoon voor extra zekerheid), maar zelfs met dat ding eraan moest ik mijn armen van mijn lijf trekken om haar weer naar de draf te krijgen
Elja, op die discussie ga ik maar niet in. Wil alleen even laten weten dat het niet verstandig is

Elja schreef:hou jji van die muziek iris?

! Opzich ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar... Niet naar wiet en mauruhauna (hoe je het ook schrijft
) want dat vind ik echt vies. Maar die pilletjes lijken me opzich wel grappig om uit te proberen
Elja schreef:Astor ging vorige week een paar keer uit zichzelf changeren
Maar hij changeert een beetje scheeef
Maaikeee schreef:Yaraa!
Wat een SUPER lijst zeg!![]()
Echt, je moet ZOO trots zijn op jezelf!
! 

Elja schreef:Daan zegt:
yo
ELJA zegt:
jammer dat je niet mee was vorige week vrijdag
Daan zegt:
ja ik moest werken onverwacht
!
!? C1000

Elja schreef:Pilletjes zijn gevaarlijker?
Hoe weet je of je het vies vind dan?
Elja schreef:Pilletjes zijn gevaarlijker?
Hoe weet je of je het vies vind dan?
Astor schreef:Ik ga nu wat leuks doen met Stephanie want we hebben beide 150 euro gekregen om te gaan shoppen echt tof
En van haar oma en opa hebben we ook nog 25 euro gehad en van mijn oma en opa 50.
En we krijgen voglende week zaterdag een suprise van stephanie haar tante. We moeten de hele zaterdag vrij houden dus ben echt benieuwd
! Dat geslaagd zijn!
en in September ben ik alweer jarig
Astor schreef:Elja schreef:Astor ging vorige week een paar keer uit zichzelf changeren
Maar hij changeert een beetje scheeef
Astor is scheef
Astor schreef:Ik ga nu wat leuks doen met Stephanie want we hebben beide 150 euro gekregen om te gaan shoppen echt tof
En van haar oma en opa hebben we ook nog 25 euro gehad en van mijn oma en opa 50.
En we krijgen voglende week zaterdag een suprise van stephanie haar tante. We moeten de hele zaterdag vrij houden dus ben echt benieuwd