Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Goede morgenGeen dank Mel! Doe het graag voor je!
En Worlino is inderdaad een uitdaging !! Maar het gaat je wel lukken.
Gewoon niet teveel pushen wat Ilse dinsdag deed, en je handen goed naar voren en niet opzij
Anders ga ik het gewoon door de bak schreeuwen hoor hahahaha!

. Gister heb ik dus wel lekker gereden op Worrie. Alleen die galop
. Maar ik denk dat het ook onwennigheid was, want het was de eerste keer dat ik op haar reed. Sandra heeft al door laten schijnen dat ik er sowieso nog wel een keertje op kom, dus dan gaat het ook beter. Moet gewoon leren mijn zenuwen wat beter in bedwang te houden. Ze is 1 keer geschrokken, aan het begin want er was iets raars in de hoek (heb niet kunnen ontdekken wat het was), maar toen schrok ik zelf ook wel een beetje 
Astor schreef:Wij hebben volgens mij nog niks gedaan aan examenstunt op school
!

Melanieetjuh schreef:Mijn broer is gister naar Rusland vertrokken.. weliswaar zonder paarden!
Er waren geen genoeg stallen meer!
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Goede morgenGeen dank Mel! Doe het graag voor je!
En Worlino is inderdaad een uitdaging !! Maar het gaat je wel lukken.
Gewoon niet teveel pushen wat Ilse dinsdag deed, en je handen goed naar voren en niet opzij
Anders ga ik het gewoon door de bak schreeuwen hoor hahahaha!
Ja das goed!
Ik doe ze namelijk opzij ipv naar voren!
Ik denk dat ik morgen mee ga rijden om 4 uur met Worlino! Kan ik even nog wat wennen!
! Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Mijn broer is gister naar Rusland vertrokken.. weliswaar zonder paarden!
Er waren geen genoeg stallen meer!
Ahhh![]()
Mag hij daar niet een paardje lenen?!
Melanieetjuh schreef:[naam].. Kan je de foto's van dinsdag naar mn hotmail sturen? ;D
domo schreef:@ meliss; Kijk op marktplaats! want veel mensen stelen het en gaan het te koop aanbieden!
@ mel: wat leuk dat je op worlino mag! zeker een uitdaging, gewoon rustig rijden en je ziet verder wel hoe het gaat!
@ kirsten ; zit je ook lekker op de pcc?
pff iik hoorde iets
dat ze met balonnen gan gooien met water erin, en dat alle deurendan op slot gan ofzo?haha
domo schreef:@ meliss; Kijk op marktplaats! want veel mensen stelen het en gaan het te koop aanbieden!
@ mel: wat leuk dat je op worlino mag! zeker een uitdaging, gewoon rustig rijden en je ziet verder wel hoe het gaat!
pff iik hoorde iets
dat ze met balonnen gan gooien met water erin, en dat alle deurendan op slot gan ofzo?haha
pff iik hoorde iets

Yaraa schreef:Goedemorgen!
Eindexamengala was echt super!!
Die Limousine was zoo gaaf, we hebben er een heel rondje
Almere mee gedaan, echt vet!
Leuk, Melanie dat je op Worlino komt!
Is ook wel weer eens leuk om een ander paard te proberen en
inderdaad een leuke uitdaging!!
!
?
Yaraa schreef:Goedemorgen!
Eindexamengala was echt super!!