Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Bedankt RIV
voor de leuke dagen!!
Echt lol gehad ja, vooral met de puzzelrit.

Verder snap ik wel..tis echt heel moeilijk, 

daarna weer anderhalf uur ongeveer (wat minder) doorgereden. daarna had iedereen zijn paardje zo afgedaan enzo en omgekleed voor het BBQ! dus, daarna heel voorspelbaar
de óverheeerlijke BBQ! was heel gezellig
daarna deed iedereen gewoon eventjes wat voor zichzelf,maar al snel zat iedereen bij zo'n kacheltje buiten. omdat toch iedereen daar zat gingen we party & co doen met z'n alle maar dan met een heeel groot tekenbord en kleien inplaats van liplezen! en NATUURLIJK hadden saskia, fredie, ik, yvonne en michelle GEWONNEN
haha(binnen 3x gooien eigk al
) daarna moesten we ff stemmen! en gingenwe naar het BOS
voor zo'n sokkenspel! echt humor, maar wie daarbij had gewonnen weet ik niet meer, dacht de groep van ?elcke? maar dat was ook erg leuk al was hans wel beetje gemeen om gewoon echt iedereen te vaak aan te vallen als de 'zwarte' sok! daarna gingen we terug en ging iedereen nog beetje singstarren/buzz ofzo spelen! langzaam ging iedereen slapen en bleven er nog een paar over en een verloren(jeffrey, die we later bij adje in de stal vonden) haha! maar toen ging iedereen ook slapen!
toen we terug waren was het meer een race wie er in de douche mocht! maar ik heb een plaats kunnen veroveren
hahaha, toen moest iedereen alvast alles opruimen zodat we konden vertrokken naar de 'verassings'activiteit en dat alles was opgeruimd. vervolgens mochten we weer aan tafel en lunchen! daarna gingen we met auto's naar oisterwijk en gingen we naar piet plezier, dat is zo'n familie fiets iets weetjewel? haha dat was echt lol, vooral met een ketting eraf en een bezoekje aan mijn oma! en de winaars waren: aniek, lindy, josje en marijke!