Haha nou er staat bij "waar ik op kan rijden" dus dan ga ik wel voor het paard op het stokje. Heb net weer mijn steentje bijgedragen aan het bloopertopic, geen zicht die foto's van mij!
De spring paarden blijven dan ook thuis hoor we gaan alleen even dressuren. Wij hebben ook al genoeg aan spring wedstrijden geplannend staan.
Marei
Geplaatst: 03-06-09 12:50
marei: hoe vond roelon t weer??[/quote]
Roelon vond het wel leuk,alleen baalt ie zo van Roza dat ze de teugels uit z'n handen trekt.Dat doet ze niet in de les bij Joyce en hij vind dat best eng omdat ie de controle kwijt is. We proberen het over een poos misschien weer als hij wat verder gevorderd is. iig toch bedankt dat ie mee kon doen voor spek en boontjes
Nou ik ga serieus springles nemen bij Siebe hoor! Woensdag nog een lesje bij jow, en de week daarop eens wat afspreken. Moet je kijken hoe ik vandaag op Silverstar zat:
(Was trouwens eenmalige actie, voor degene die d'r niet kennen. Ik zit er niet elke dag op, heb het druk zat met chiel. )
Moet je horen wie het zegt. Pfff, ben moe man... En heb niet eens veel gedaan. Misty liep trouwens super vandaag, ik begin d'r steeds beter aan te voelen. Echt lekker licht in de hand, heel fijn!
Heb vandaag dagje studieverlof thuis... dus niet in de winkel werken... heb het huiswerk even onderbroken met een heerlijk rondje shoppen oei oei oei weer veels te veel geld uitgegeven maar wel leuke dingetjes gekocht.