Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

in zo n taart vorm met slobber en appel en peen en muesli whhahaha
Nee ik geen taart maken 

Marieke_ schreef:Ireentjuh schreef:Ik kan helaas niet mee doen met de paasrit, heb geen paard en ga dan mijn vriendje uitzwaaien op schipholAnders had het me wel heel leuk geleken!
Vrijdag de 13e heb ik een afspraak met Evita in Woudenberg voor de thermografie..(om 13 uur
). Nu nog even regelen dat haar dossier en de foto's van Meursing doorgestuurd kunnen worden. Ik ben al zenuwachtig!
De paasrit is toch op de 2e paasdag?
Misschien kan ik mee de 13e, maar moet nog ff uitzoeken of mn colleges van die dag verplicht zijn.

NuggT schreef:Femke, moet ik even kijken hoe het met mijn been gaat.
Anders ga ik wel zonder zadel, hoezo?
Goedzo Xeen !
Vera, wanneer is Pina jarig?
NuggT schreef:Femke, moet ik even kijken hoe het met mijn been gaat.
Anders ga ik wel zonder zadel, hoezo?

Xeen schreef:net nog meer goed nieuws gehad
Ik hoef geen CT-scan's meer
Ik moet alleen nog runtge foto's enzo !
Ik ben er zo goed van gezeden
Ireentjuh schreef:Ik kan helaas niet mee doen met de paasrit, heb geen paard en ga dan mijn vriendje uitzwaaien op schipholAnders had het me wel heel leuk geleken!
Vrijdag de 13e heb ik een afspraak met Evita in Woudenberg voor de thermografie..(om 13 uur
). Nu nog even regelen dat haar dossier en de foto's van Meursing doorgestuurd kunnen worden. Ik ben al zenuwachtig!
Vooral dat ze nu eens kunnen vinden wat het is..Fammiie_x schreef:aniet,
Als ik morgen naar buiten ga op vesje mag ik jou slof dan lenen ?
NuggT schreef:Valerie, vooraan de weg?
Wat word daarmee bedoelt,
Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar??
Jetta schreef:Zodan! Nou, dat Biz een zuivere ziel heeft, is op zich niet zweverig, hoor! Het is een paard met een zuiver gevoel, kan daardoor eerlijk zijn en geduldig. Heel lief is ie, maar dat weet iedereen! En Anous, hij spiegelt jou ook heel erg. Maar dat wist je denk ik al. Geniet maar van je schat, dat zware leven is natuurlijk vroeger geweest, jouw Bizje komt ook uit een oostblok land, net als Renk. Die heeft ook een zwaar leven gehad. (bedoelde die paardenpraatjesmevrouw dat Renkie nu nog een zwaar leven heeft, dan heeft ze hem niet begrepen!)
(dat spiegelen dat wist ik al hoor
)
AnitaJoeri schreef:ik ga slapen ,morgen weer drukke dag.truste voor wie er nog is en wie er nog komt.
Ik ga ook zo lekker mijn bedje opzoeken!!