Jippie!! Sintels Mix I eerste in de D poule!!! Ben helemaal blij en trots!!
moonwolf
Geplaatst: 09-05-10 18:21
liberty schreef:
Jippie!! Sintels Mix I eerste in de D poule!!! Ben helemaal blij en trots!!
Yes, we hebben het weer voor elkaar he
Tevens natuurlijk de andere teams ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten
confetti
Geplaatst: 09-05-10 20:03
Allemaal gefeliciteerd!!! Ik ben nog in een feeststemming , na 2 van die fantastische weekenden, kan dit jaar niet meer stuk. Nu nog een maandje leuke dingen doen, feestje organiseren en testen en dan zomerstop.
Gass
Geplaatst: 09-05-10 20:49
D Poule:
1 Sintels Mix 1 72.200 2 Waarland Blues 71.100 3 De Larense Boshoeve 68.100 4 Liethorp 4 Ever 67.350 + Prix d'elegance 5 Zonnehoeve 66.750 7 De Vondelcarrousel 64.150 8 Charlois 60.700 9 De Schimmelkroft 60.400
C Poule:
1 Chevalerie 71.950 2 Carrouselgroep Manege Vreehorst 71.450 3 B.L.O.K 70.600 4 De Larense Maandag 69.900 + Prix d'elegance 5 Lady's First 67.000 6 Spaarnwoude Carrousel Club 66.850 7 De Wareland Ruiters 66.100 8 De Ripse Ruiters 64.650 9 Spaarnwoude Jeugd net effe anders 64.300 10 HCS 62.650
dat was een mooie en gezellige dag!! (en wij zijn moe nu haha)
hoe vonden jullie de organisatie enz gaan? altijd even onwennig natuurlijk als je voor de eerste keer zoiets organiseerd. positieve en negatieve punten?
ik heb helaas niet echt de proeven kunnen volgen (wel af en toe stukjes van een figuur gezien enz) dat was wel jammer..
en jammer dat de vcn zich een beetje verkeken had op de programmering want 20 minuten per ploeg in de wedstrijd ring is natuurlijk te kort.. dus jammer dat we sochtends en smiddags uitliepen!
confetti
Geplaatst: 09-05-10 21:07
Ik vond dat de organisatie erg zijn best had gedaan om alles er netjes uit te laten zien. Er was voor de paarden vandaag genoeg te zien (leek bijna Horse event met de entourage ).
Volgens mij kregen wij de vorige keer ook 20 minuten en toen liep het niet uit. Ik heb er wel 1 zien vallen en dat duurde even voordat die erop zat.
Zwitsal
Geplaatst: 09-05-10 21:11
oh gek dat jullie de vorige keer ook maar 20 minuten kregen! vcn zei vandaag dat het eigenlijk een foutje was.. eerste ploeg van de dag viel er inderdaad eentje af midden in de proef, en later lag ze weer op zn hals.. daardoor liep dat inderdaad heel erg uit. hebben we ook eigenlijk niet meer in kunnen halen.. (we hadden eigenlijk in ons hoofd om gewoon de pauzes te schrappen maar dat ging niet door )
Haha vonden jullie er zo veel te zien? vond het eigenlijk nog wel meevallen.. heb het nog veel gekker gezien bij de grotere meerdaagse evenementen
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 09-05-10 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
oooh vandaar.. ja smorgens was het vanwege de eerste groep al, maar smiddags heb ik het niet meer meegekregen waarom het uitliep (te druk met andere dingen).
confetti
Geplaatst: 09-05-10 21:17
@Zwitsal, ja wij hebben ook echt wel gekker gezien, lees Paard en Koets enzo. Ik heb 2 groepen gezien,waarvan de paarden de omgeving wel een beetje spannend vonden. Verder heb ik geen groepen zien rijden, heb 1,5 uur over gedaan om alle staarten in te vlechten en toen moesten ze er al op.De tijd was zo voorbij,haha.
jeetje..hebben jullie terplekke nog alle staarten gevlochten? wij doen dat altijd de dag (of ochtend voor de smeerkezen die ze er snachts uithalen) van te voren al.. goed staartbandage om doen en dan zo de wagen op.. (alleen die van mij moet ter plekke gevlochten worden want die haalt het er op de wagen weer uit)
Majanga
Geplaatst: 09-05-10 21:23
Alle mensen die ik gesproken heb waren erg positief. Ze vonden het een mooie locatie en heel erg goed georganiseerd. Dus we mogen trots zijn dat het allemaal zo gelopen is.
ik vond het begeleiden van de groepen ook erg leuk en gezellig!
manege eigenaar kwam bij de eerste prijsuitrijking in de bak kijken waar al dat gegil vandaan kwam, "gaat dat er altijd zo aan toe?" hahahha
liberty
Geplaatst: 09-05-10 21:27
uuuh waren wij zeker?? Brabantse gezelligheid!
Majanga
Geplaatst: 09-05-10 21:34
Haha dat zal vast Met de 2e prijsuitreiking stond een vrijwilliger van ons naast me en die vroeg zich ook af waarom de ene groep ging juichen terwijl er een andere genoemd werd. Toen zei ik al dat die groep niet gedegradeerd was omdat de laagste 3 al genoemd waren.
jammer dat je de noord hollandse gezelligheid gemist hebt haha..
tijdens de tweede prijsuitrijking moesten we vrij lang op 2 teams wachten en hebben we (ik en nog een beukers teamgenootje) onder vrolijke muziek een polonaise door de bak gestart en zo met wat teams door de bak gedanst. jullie waren vast zo gek geweest om ook mee te doen
(al zag ik ook een paar teams kijken/denken: die mensen van beukers sporen niet, haha)
nee daar heb je dan weer gelijk in.. en nu plof ik op de bank voor de tv!
borrie01
Geplaatst: 09-05-10 21:40
helaas was het voor ons geen best NK reed mee bij de schimmelkroft als 2e achter die zwarte tuiger die zo liep te slaan naar de andere paarden. gekgenoeg doet hij dit thuis nooit. ja en gideon was echt gideon op zn best ahum. Hij kan zo omwijs vuil bokken ze was er 2 x afgevallen 1x met losrijden en 1x tijdens de proef.
Na de proef was de spanning van het NK eraf en kwam voor mij de klap dat het nu wel heel dichtbij kwam dat ik mn mooie mannetje in moest laten slapen. Het was heel mooi en hij is vredig ingeslapen.