MhoudvnT schreef:IK BEN JARIG woehoe en kijk is wat een mooi weerhihi nou als het nou dit weer blijft ( zo als ik het hier heb) is het echt top
ook voro de trektochten!!
GEFELICITEERD!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MhoudvnT schreef:IK BEN JARIG woehoe en kijk is wat een mooi weerhihi nou als het nou dit weer blijft ( zo als ik het hier heb) is het echt top
JAA MAN VANACHT WAS ERG !! maar nu is het wel mooi
en snachs rijden we toch nie
is goed hoor whahah zal ik wat bewaren voor zondag
iehl gatsie
lekker bedorven taart dan hihi
mAnDyXX schreef:GEFELICITEERD nog maar ja er komen idd hitengolven was laatst op het journaal dat komt door de hoeveelheid regen en daarom denken ze dat het mis al volgende week of die week daarna een paar komen das leuk zijn wij net op kamp haha dus dat wordt lekker vroeg op staan
Ingridje16 schreef:ow oke nou ik neem ook me eigen mee, moet alleen nog even bellen. maar pech hoor dan zetten ze hem der maar bij in de wei
?
ktink schreef:Ingridje16 schreef:ow oke nou ik neem ook me eigen mee, moet alleen nog even bellen. maar pech hoor dan zetten ze hem der maar bij in de wei
Dit is wel lichtelijk risicovol he?
In het begin zijn de paardjes niet altijd even lief tegen nieuwelingen
Amrah schreef:Gefeliciteerd!
Pff heb dr hele nacht niet geslapen van het weer hier, er is in de straat ook 2 keer ingeslagen.
Zo ingrid je bent wel erg makkelijk:+