hahaha jah t val wel mee je ga tog nooit hihi..en stage ben je ook al vrij
maark ben dr eindelijk!!!
tisweer lekkr aant regene enz..
maar uhmm mini wasni gevaarlijk or!! das een schatje sha is eigewijs geweest vandaag.met ete doek toch touw voor de deur en sha was als eerste zet m binnen touw ervoor.en ga mini halen..kom ik met mini aanlopen staat hij vrolijk terug buiten en hinnikt even waar de rest blijft.. tis tog een eigewijs he..hij loopt gewoon onder da touw door alsof dat normaal is
Hahaha lol.. Mini was wel gevaarlijk Die deed ook een klein beetje happen haha.. Ja ja straks naar school.. Vandaar dat ik zo vroeg ben hhaah... Ik moet verdomme tot 5uur
Arme Ali ! Anouk en ik komen je wel even redde hoor ! En ik dacht dat ik vroeg was , Maarja ik ga zo ook maar naar school,half 12 ben ik weer thuis. Anouk kom rond 12 uur ff op msn want dan kunnen we even afspreke voor vammidag ofso. Ik denk rond half 2 bij de wei.
ben dr ook alii dan vond ie je vast ni lief or is goed k ga nu ff de paardjes doen en denk vast meste en dan benk denk ong half 12 kw voor 12 terug mini eet ni zo snel..en dan zijn ze altijd nog eigewijs met de andere weien opgaan..
maar ask klaar ben kom ik wel op msn or..je zie me wel verschijnen
hahahaha hoef je dr geen meer nu ?of volg week nog? di amanda di smste steeds da ze bij de wei was en of ze wa moes doen enz..k zei toen nee ik ben dr ni..zeg ze oh dan ga ik wel iets met ze doen enz :S k zei tog NEE :S k ken ze verder ni eens enz
PODVERDIKKIE WAT IS DAT VOOR KIND! ZE BREEKT GWN IN. Wat doen we met zulke kindjes!! Je moet gewoon zeggen blijf uit mijn wei , je mag niet verzorgen. Op school wou ze naar me toe komen en me omhelse alleen liep ik dr voorbij.
Haha, piet reedt niet op een veulen van Jasir, hihi ze lijken niet eens op elkaar!, Piet reedt op pepernoten pony ! Kees vn Amerigo, de komende tijd zal ik de stad en kindjes maar ontwijke voordat ze je nog gaan stalken , want ja kindjes willen weten waar het paard vn sinterklaasje doet staan. Maarja Piet vn Peperno0t gaat slapen want iiCk ben moeeii !, (Van Pepernoot Rijden) An0uk maybe dat iiCk m0rgen kom , ik zal je n0g wel spreken .. , xxxx
Dit doe ik met kindjes die mee in de zak naar Spanje moeten .
(lijst vn kindjes die in zak naar spanje moeten) -> (Piet boos op kindjes) -> (piet maaregelen nemen) -> (kindjes pijn) -> (Kindjes in de war) -> (kindjes braaf en lief trug naar nederland) -> ( De kindjes waarbij het niet hielp )
wahahahahah PIET tog wel leuk or wat je met ze doe!! ze zulle nu wel heeeeeeeeel bang zijn!!!
arme arme kindjes..
MAAR gelukkig is je PENNYDROOM eindelijk uitgekomen he op je 8ste verjaardag!!!!
piet loves pepernoot hihi
BTW k zal kyke ofk ook op de fietss ken kome..dan ken k mee fietse ernaast kenne we meer draven..beetje pepernoots conditie opbouwe..want in spanje is dr nix van gekomen he
en zal nog wel ff make voor je in plakboek
ben beniewd wat amerigo allemaal gedaan heb vanacht..hoorde zoveel gerommel op t dak!! hij zal toch niet hebben staan poepe op t dak he!!!!!!