Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lous schreef:EL4a1990 schreef:ja maar ik ben niet zoown bellerdenne nee dr stond geen nummer bij, dr had ook nog iemand gereageerd maar die was een beetje appart die had een pony van 1.45 staan
ik ben 1.72 en hij typte echt net of hij niet helemaal goed was dus heb dat maar neit gedaan (en dan zou ik met een pony van 1.45 tussen de paarden moeten gaan rijden)
En wat is er mis met het laatste? Mijn haf is ook 1.44. Mijn zusje van 1.74 rijdt er ook op. Net als ik van 1.70 en ik rijdt ook tussen de paarden. Mijn zusje gaat ook KNHS starten tussen de paarden en er zijn genoeg andere pony's de ook tussen de paarden starten![]()

dus vandaar 
oeps! 

zeker omdat ik m daarna echt helemaal bij elkaar moest rijden want lydia zei hij valt echt helemaal uit elkaar
minder, dus hoop dat dat kind volgende week gewoon weer lekker op chanel gaat
Meeting 
wat ga je daar doen? welke afdeling?
haha 
daar heb je toch al heel vaak mee gemeet? 
zou eigenlijk achter de kassa zijn maar omdat je voor het snij apparaat 18 moet zijn hebben ze mij op die afdeling gezet!
waarom dat dan? 
eerst em-te op de besterd... toen albert heijn wagnerplein... daarna een half jaartje albert heijn berkel-enschot
en nu em-te wagnerplein 

volgende week dinsdag mag ik weer

ik zou echt te lui zijn om dat te fietsen 

Dit was al de 4e keer. 
Te moeilijk, te veel ineens? 

Dus ga maar is op voor dat scootercertificaat