Haha, waarom gaat iedereen er toch gelijk vanuit dat nora er iets mee te maken heeft 
ik kopieer het verhaal eventjes.
Li_lee_yang schreef:hallo, nou ik weet wat ik de komende dagen ga doen. ik heb de hele middag op de ehbo gezeten.
we zouden naar het strand gaan. maar wilde ff instappen in de bevroren bak. er ontsnapte een paard die door een deur ging wat enorme klappen veroorzaakte. nora schrok zich dood, eerst bleef ik nog zitten. maar toen ineens weer kabaal. (ik dacht nog niet vallen want de grond is bevroren) eenmaal op de grond zag ik niets meer en was aan het hyperventileren. gelijk naar het ziekenhuis gegaan waar ze dachten dat mijn bekken gebroken was. godzijdank bleek het niet zo te zijn. heb nu flinke pijnstillers en gelukkig niet steeds meer die paniekaanvallen. voorlopig even op de bank. en dat word zeker even niet paardrijden.
Nu 1,5 week later kan ik wel weer lopen, heb alleen nogsteeds erg pijn. Ook doet mijn rechterheup pijn, maar mijn linkerknie is nogsteeds blauw en dik en die kan ik niet buigen. dus beetje irritant.