manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:00

Haai!! Leuk dat je meegaat Cis, is lang gelee!
Op mn werk vandaag met de kids naar avonturenland geweest (overdekt speelterrein) Erg gelachen om het spel van de kids: "ik ben een piraat en jij een boef", alleen toen we naar huis gingen, wilde er een kindje niet mee en toen moest ik m gaan halen, dus ik kruipend door de ballenbak, jullie zien het wel voor jullie he

En Debo (van de fotoshoot) had me gemaild, of ik volgende week zaterdag met 2 anderen model wilde staan, ze ging buiten foto's maken in Goes. Leek me erg leuk, helaas kan ik niet, omdat ik 's middags moet werken. Volgende keer beter, heb gezegd dat ik t graag hoor als ze weer zo'n aanbieding heeft, hihi

Nu ga ik douchen, eten en een dutje doen, ben ik wel aan toe (anders kan ik niet feesten vanaaf!) Owja, en nog Idols kijken natuurlijk. Tot sinas iedereen!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:55

Citaat:
En Debo (van de fotoshoot) had me gemaild, of ik volgende week zaterdag met 2 anderen model wilde staan, ze ging buiten foto's maken in Goes. Leek me erg leuk, helaas kan ik niet, omdat ik 's middags moet werken.

Hé ik had ook een mailtje.. moet alleen nog ff kijken wat ik er mee doe, lijkt me wel leuk aan de ene kant, maar aan de andere... Nouja ik moet er nog ff over denken!

Citaat:
dus ik kruipend door de ballenbak, jullie zien het wel voor jullie he
Helemaal Hihi!

Verder... Ik heb een spreek verbod van Marieke *Anders komt t niet goed vanaaf!*
Dus ik blij dat ik voor bokt alleen maar hoef te tikken en niet hoef te praten!
Nou thirz slaapse & iedereen tot vanaaf!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:52

Hoi hoi!! Iedereen al boven water? Het was wel echt een hele leuke avond gisteren! Ik had alleen een stuiterprobleem: kon pas rond 4 uur slapen en stond serieus om 8 uur klaarwakker naast mn bed... heb geprobeerd nog te gaan slapen, maar na een uur luieren ben ik er toch maar uitgekomen. Zou het door de drankjes komen? In dat geval moet ik die mix vaker hebben hahaha!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 19:01

Citaat:
Zou het door de drankjes komen? In dat geval moet ik die mix vaker hebben hahaha!

Tja om de een of andere reden had ik ook iets meer "last" van die drankjes dan normaal... Bijna mn neus gebroken omdat ik tegen Tegen de deurpost aan liep haha nou t viel mee hoor, maar op sommige momenten net even behoefte aan wat steun naast je... Zal wel komen omdat ik met mn verkouden hoofd nog best heb staan springen en weet ik t wat in Natio.
*Hihi weet iig alles nog wat er gister aaf gebeurd is...Tog? *

Tja Bianz had haar stuiterprobleem na t stappen en ik tijdens het stappen! Geef niet, we hadden wel LoL met zn allen
Citaat:
Ik heb een spreek verbod van Marieke *Anders komt t niet goed vanaaf!*

Heeft geholpen hè Marieke Tis nog helemaal goed gekomen die avond! *En de rest is niet belangrijk tog?
En thirz nog kindjes uit een ballenbak moeten graaien vandaag?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:07

Hahaha Annemijn met gebroken neus op de bank; kan weken niet stappen, waardoor ze ontwenningsverschijnselen krijgt Als 't goed is kun je je alles nog herinneren Anne, maar ja dat weet ik natuurlijk niet... weet je nog dat je op het podium hebt staan dansen? Nee? Ohoh.. De drankjes vielen iig goed, want ik voelde ze echt zitten! M'n boterhammen hahaha!
Hoe ging 't met werken Thirz? Nog een beetje uitgerust voor je aan de slag ging?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 19:34

Ja ik weet nog wel dat ik met jou op het podium heb gestaan Ik weet ook nog dat we dat best goed konden *zakken, zakken, zakken... en natuurlijk onze geweldige zwieper sjaaltjes!*
Tja, nog meer dingen die ik miss vergeten zou kunnen zijn Bianz? ff checken hè voor de zekerheid!
Citaat:
De drankjes vielen iig goed, want ik voelde ze echt zitten! M'n boterhammen hahaha!

Nee, zo voelen deed ik ze egt niet Ze waren egt zo op Maar marieke vond het eerste drankje ook wat flauwtjes tog? *haha helemaal vergeleken met dat ene drankje van Chris, Bah!

Citaat:
waardoor ze ontwenningsverschijnselen krijgt

denk dat ik die ontwenningsverschijnselen miss nog wel overleef, maar de eerste keer dat ik dan met mn geheelde neus weer mag gaan stappen waarschijnlijk niet. Al die keren die ik dan gemist heb, moet ik dan allemaal in 1 keer in gaan halen! Super Fun!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:52

Ik was gisteren echt wel gaar... Maar kwam ook doordat ik op mn hakken stond en dat is toch wel wat moeilijker dansen! Wat voor drankjes hadden jullie dan precies?
Goldstrike is echt heel lekker, daar ben ik gisteren wel achter gekomen, het smaakt naar van die kaneel kussentjes!
Ik heb een leuke avond gehad... jullie ook allemaal? Beetje jammer dat Ruben zo vroeg al naar huis ging, want toen had Frans niemand meer om mee te kletsen (behalve ik) dus toen wilde hij ook naar huis... Maarja volgende keer beter!

Nel hoe is t nu met Voice? Ik hoorde dat ze koliek had! Eng joh! Ik weet hoe het is want Shaar had t ook een keer (2 jaar geleden)...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 20:49

Citaat:
Wat voor drankjes hadden jullie dan precies?

Flugel Mixjes Flugel en verder nog een wat andere drank, maar wel lekkr! (een soort van vallende boterhammen schijnt..)
Jammie, kaneelkussentjes zijn ook erg lekkr

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:52

Neeeej dat is dat drankje dat mijn maag wegbrandde volgens mij!! Volgende keer ff proeven Bar! Idd jammer dat je vroeg weg was! Hahaha en die vallende boterhammen waren erg leuke mixjes!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:00

Ow bah als dat egt dat drankje is, hou ik daar ook niet zo heel erg van... Maar dat drankje smaakte tog ook niet naar kaneelkussentjes?
*volgende keer bij dennis: Wij willen graag een vallend boterham mixje

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:56

Nee dat was een stuiterbal, als is goldstrike ook heel erg sterk hoor, maar wel lekker !

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:48

Zo, ik heb mn werkdag goed overleefd hoor, geen kids uit de ballenbak moeten halen enzo Maar wel fijn dat ik vandaag ff langer kon blijven liggen, ben nu weer helemaal uitgerust!
Ik ging kijken of de foto's er al waren, was wel benieuwd naar de resultaten, maar helaas....ze waren er nog nie! Hopen dat ze snel komen, hihi! En Bianz, zijn er nog enige ontwikkelingen??

En Nel, wat lees ik: Voice koliek? Hoop dat het nu alweer wat beter met dr gaat!
Nu ga ik ff paardrijden! Toedels!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 14:10

Tis wel lekkr weer om te paardrijden thirz! Niet te koud, helaas een beetje mistig.. maarja dat houdt het bos weer een beetje rustig hè! Te mooi weer lokt te veel wandelaars (je ging tog wel buiten rijden?)

En jammer hè die foto's, maar de laatste paar foto's zijn van afgelopen kerst! We moeten denk ik nog ff wachten.. Jammer hoor, ben wel benieuwd naar de foto's! *hoe geweldig (not) sta ik nu op de foto, dat is de vraag

Citaat:
En Bianz, zijn er nog enige ontwikkelingen??

Ooit moet er tog wel iemand langs komen die de arme jongen ziet liggen met zn gebroken been, zonder ook maar een mogelijkheid om bij zijn mobiel te raken? Ooit moet er tog wel iemand zijn die hem dan even zn mobiel aangeeft, zodat hij iig even iets van zich kan laten weten... Tog?
Nou Bianz, zoals ik al zei: t komt vast goed! Enne zodra je iets weet..

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:11

pfff ik zit nu op school :S Net college gehad over natuur, beleid en beheer. Is wel leuk hoor maar er zaten allemaal van die stomme duitse mutsen achter ons die ontzettend veel herrie maakten. Gelukkig kwamen ze na de break niet terug.
Nou verder vond ik het heel gezellig zaterdag, ik was alleen wel een beetje gaar in de trein gister ik moest moeite doen om wakker te blijven maar ach.

Nou verder heb ik niet zoveel boeiends te melden ik ga maar even mijn brood eten en dan dure dictaten aanschaffen.
doeiii

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 14:17

Pff, ikke blij dat ik vandaag lekkr vrij ben Moet alleen morgen en overmorgen ff naar school voor mn mondelinge toetsen (Nu alleen mn stem nog even overtuigen dat die dan wel even mee moet werken!) Tja en colleges.. wel leerzaam hoor, maar verder liever niet, gelukkig heb ik er maar 1 per week. T eerste deel gaat altijd wel, maar het laatste stuk is t zo moeilijk om op te blijven letten! *veel verleidelijker om een beetje lol te maken met je buur-mensen!
Citaat:
ik was alleen wel een beetje gaar in de trein gister ik moest moeite doen om wakker te blijven maar ach.

Het was het waard Cis! Dat is gwoon de prijs die je betaalt voor een gezellie avondje stappen met de pdoes gang
Eetsmakelijk Cis!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:56

Heej, tis rustig hier....
Ik moet zo aan t werk, want er is iemand ziek, daar gaat mn vrije dag! Maar die haal ik een andere keer dan weer in. En mn teen is nu blauw en geel, mooi he (Nusanna had erop gestaan, mn eigen schuld hoor!)

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:21

Hey hey daar ben ik weer en slaap ook weer thuis!
Ja thirz, voice had koliek, waarschijnlijk te veel kuilgras, want veel andere gevallen waren er niet...
Maar nu is alles weer wat beter, maandag ben ik zachtjes aan gaan rijden en vandaag weer gewoon een rondje buiten gedaan, ze was weer helemaal de oude.
a.s vrijdag een weekendje weg naar duitsland, even kijken of ik ook geboren ben om te skieën, net als bianz?!
Heb morgen gesprek bij de eendracht, ingrid had me nog een keer gebeld of ik nog wilde komen, dus ik vroeg of we eerst een gesprek konden hebben, zodat we kunnen kijken of ik daar wil werken en of zij mij wil aannemen, dus we moeten het eerst eens worden met de eisen die we allebij stellen.
Dus dat wordt spannend!

Nou over Karin, ze had het al een paar maandjes in gedachten om naar spanje te gaan, ze gaat volgens mij vanaf april daar wonen...!?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:26

Oehhh spannend, de Eendracht is echt gaaf! Agg dan kun je mijn lieverd zien, Little genaamd! Een welshje die ik eerst zou gaan kopen (voor Shaar) maar dan zou ik er te snel uitgegroeid zijn. Ben toen nog wel op gesprek geweest met Jan Meijer!
Geef dr even een kusje van me!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 12:51

Thirz, je hebt 't wel lekker voor elkaar, met al die kneuzingen! Gelukkig kan ik EHBO-en hahaha!
Nou Nel, vertel je ons vandaag ff snel hoe 't gesprek was? Wel goed dat ze je uiteindelijk nog heeft gebeld, je moest ff geduld hebben, maar dan heb je misschien ook wat! En laat van 't weekend ff zien dat je een skitalent bent he! Je bent gewoon een natuurtalent, ik voel het! Als je wel ff belooft dat je je rug heel laat he! Karin gaat trouwens echt al snel naar Spanje hoor! Maar ja, als je het graag wilt moet je het zeker doen!!
En Anne, hoe gingen je toetsen? Nog een beetje stem over?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 13:15

Haha nou ben nu op school en heb uhm.. over eenhalf uurtje mn tweede toets :S bluh ik haat mondelinge toetsen! die van gister heb ik iig al niet gehaald! beetje jammer, nu moet ik op voor de herkansing... Nouja t kwam vooral omdat een ene leraar vond dat het zo moest (die methode heb ik dus gebruikt) en de beoordelaar vond deze methode net verkeerd! Dus das altijd een beetje jammer, maarja volgende keer bter Ben gelukkig niet de enige uit mn kla die het niet gehaald had, zowiezo al 6 van de 20 die ik nu weet. Kunnen we fijn met zn allen gaan oefenen met Ergo therapeut spelen
En mn stem.. tja dat gaat wel, alleen als ik een beetje hard heb gelopen of gefietst ofzo, val ik in een enorme hoestbui. En te veel praten helpt daar ook niet egt bij.. mn casus was iemand met COPD een luchtwegaandoening en ik stond daar voor het gesprek te kuchen en te doen, zegt ze"zeg ik had de COPD tog?"Hihi ik leef mee met de client
Thirz gaat voor een alle kleuren van de regenboog voet! Gaat t al wel wat bter?
Maarre ikl ga nog ff mn info lezen en hup mn mondeling in.. brrrrr

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:34

Zo alweer een tijdje thuis..
En nu heb ik de mondeling wél gehaald whieie! voor allebei de onderdelen een 8 Én voor mn portfolio en voor mn gesprekje over mn portfolio! Ikke natuurlijk lekkr zenuwachtig, maar ze vond dat t wel goed ging. Ik had een brede visie en een goede reflectie en kon goed omschakelen van Ergotherapie naar mijzelf en weer trug uhu, tuurlijk kan ik dat, flink op geoefend
Maargoed ze dacht dat ik wel Ergotherapeut kon worden, tja en das mooi, want dat was het doel van deze opleiding

Citaat:
Nou Nel, vertel je ons vandaag ff snel hoe 't gesprek was?
Ik ben benieuwd Nel.. het ging vast goed! Vandaag gingen er de goeie "mondelinge" stromingen door de lucht!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 17:39

He hallo,
Nou het gesprek ging goed, ik moet zelf nog even bedenken, ik reed in 2 min naar vrouwenpolder, sneller dan ik dacht, dus dat is wel te doen!
Nou morgen ochtend vertrek ik, dus ik spreek jullie allemaal maandag/ dinsdag weer op bokt!
En Bianz, ik laat zeker mijn rug heel!

Thirz sterkt met je voet!
En Bar, zodra ik weet wie welk paard is, zal ik little een kusje geven!

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 17:41

O en nog 1 ding: De eerste baby is geboren, nog 3 zussn te gaan!
(hanneke) mijn jongste zus heeft vanmorgen een zoontje gekregen: Joël genoemd!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:45

Gefeliciteerd Nel, met het kindje van je zus! Leuke naam ook! Vind t wel een cool idee als je op de Eendracht gaat werken hoor, wil ik zeker nog een keertje langskomen om alle oude bekenden paarden te zien (al zullen er niet veel meer staan denk ik)!
En veel plezier in Duitsland, misschien ben je wel een geboren skier en sjoef je zo naar benee!

Heel goed Annemijn van je mondeling, en die andere haal je vast en zeker bij je herkansing, gewoon nog wat oefenen! Idee Neem ons als je proefpersoon, ik wil wel even een client spelen, hihi!

Met mn teen is alles wel goed hoor, alleen nog een beetje verkleurd, maar heb nu weer last van mn vinger...tja, blijf bezig deze week. Moest nogal fysiek ingrijpen op mn werk en toen is mn vinger een beetje bezeerd! Maar met de goede zorgen van Bianz, die toevallig tijd had om langs te komen om hem in te tapen, gaat het nu alweer een stuk beter!!

Vanavond duik ik vroeg mn bedje in, want vanmorgen was het half 6
Doeidoei!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 20:37

Gefeliciteerd Nel!

Zeg thirz, hou je t wel bij een teen en een vinger? Veel erger moet het niet worden hoor, straks kan EHBBO (eerste hulp Bianz bij ongelukken) niets meer voor je betekenen en dan -->
Bianz schreef:
kan weken niet stappen, waardoor ze ontwenningsverschijnselen krijgt

Dat kan dus niet hè, dus pas maar een beetje beter op je zelf
Citaat:
En veel plezier in Duitsland, misschien ben je wel een geboren skier en sjoef je zo naar benee!

Neline wordt ontdekt op de piste & doet dit jaar nog mee aan de winterspelen en haalt de eerste prijs binnen voor Nederland! *Whieie, ikke helemaal blij dat ik al een handtekening heb van de beroemde Neline! Haha, nou je plaatst vast wel een verhaaltje over je vakantie hier tog? ben benieuwd!
Citaat:
Neem ons als je proefpersoon, ik wil wel even een client spelen, hihi!

Ja hihi wordt vast een super gesprek *Ik kan me dan helemaal niet concentreren joh! Maar opsich is het geen slecht idee Hihi Ik neem wel een keer een stapeltje casussen mee en als we dan nix te doen hebben kunnen we wel ff Ergotherapeutje en clientje spelen
*En als ik je probleem dan nog net niet helemaal duidelijk heb, gaan we gwoon nog even vrolijk verder in Nationaal. Komt t vast helemaal goed!
Tja en verder.. vandaag lekkr vrij en ik had nog wat spulletjes nodig dus lekkr gaan shoppen. Sjaaltje en wat mutsjes gekocht en ook nog ff in de uitverkoop een paar laarzen en je raad het niet, mét Roze-accenten! (net als mn sjaal touwens ) Dus ik was vandaag weer goed bezig met mn Pink Getink!