Op mn werk vandaag met de kids naar avonturenland geweest (overdekt speelterrein) Erg gelachen om het spel van de kids: "ik ben een piraat en jij een boef", alleen toen we naar huis gingen, wilde er een kindje niet mee en toen moest ik m gaan halen, dus ik kruipend door de ballenbak, jullie zien het wel voor jullie he
En Debo (van de fotoshoot) had me gemaild, of ik volgende week zaterdag met 2 anderen model wilde staan, ze ging buiten foto's maken in Goes. Leek me erg leuk, helaas kan ik niet, omdat ik 's middags moet werken. Volgende keer beter, heb gezegd dat ik t graag hoor als ze weer zo'n aanbieding heeft, hihi
Nu ga ik douchen, eten en een dutje doen, ben ik wel aan toe (anders kan ik niet feesten vanaaf!) Owja, en nog Idols kijken natuurlijk. Tot sinas iedereen!!
Helemaal Hihi!
*Anders komt t niet goed vanaaf!*
haha nou t viel mee hoor, maar op sommige momenten net even behoefte aan wat steun naast je... Zal wel komen omdat ik met mn verkouden hoofd nog best heb staan springen en weet ik t wat in Natio.
*
Geef niet, we hadden wel LoL met zn allen
Tis nog helemaal goed gekomen die avond! *En de rest is niet belangrijk tog?
Ze waren egt zo op
Maar marieke vond het eerste drankje ook wat flauwtjes tog? *haha helemaal vergeleken met dat ene drankje van Chris, Bah!
Enne zodra je iets weet..
beetje jammer, nu moet ik op voor de herkansing... Nouja t kwam vooral omdat een ene leraar vond dat het zo moest (die methode heb ik dus gebruikt) en de beoordelaar vond deze methode net verkeerd! Dus das altijd een beetje jammer, maarja volgende keer bter Ben gelukkig niet de enige uit mn kla die het niet gehaald had, zowiezo al 6 van de 20 die ik nu weet. Kunnen we fijn met zn allen gaan oefenen met Ergo therapeut spelen
uhu, tuurlijk kan ik dat, flink op geoefend
Neem ons als je proefpersoon, ik wil wel even een client spelen, hihi!
Dat kan dus niet hè, dus pas maar een beetje beter op je zelf