Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:53

of voor biz Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:58

tis helaas niet zo'n makkelijk kunstje, het vraagt nogal wat evenwicht! (en geduld, Evita.. Nagelbijten / Gniffelen ) haha maar ik probeer het gewoon, de oefening staat in het boek dat ik heb als het goed is.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 07:45

Heeey wat leuk Ireen! Knappe Eviet als fotomodel *LOL*

Ik ga nu werken.........heb helemaal geen zin! Boos!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 08:42

moossie schreef:
Ik ga nu werken.........heb helemaal geen zin! Boos!

Hier nog één Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:27

ik zit op school en heb ook helemaal geen zin..
iedereen is me toch sjaggo hier!! Verward
ik vind het wel weer tijd voor een nieuwe klas *LOL* (nog een paar weekjes..)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:50

Ik ben vrij maar ik moet ook nog onwijs veel doen. Boos! ook geen zin

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:16

hahaha wat zijn we weer lekker gezellig en postief allemaal Haha! Nog 2 uur en dan ben ik hopelijk klaar!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:31

moossie schreef:
hahaha wat zijn we weer lekker gezellig en postief allemaal Haha! Nog 2 uur en dan ben ik hopelijk klaar!!!

Ik moet ook nog 2 uur Ach gut Half 5 ben ik klaar!! Gelukkig gaat de tijd lekker snel.. kan niet wachten tot het weekend gaat beginnen

Dees heeft vandaag voor het eerst Ko'tje gedaan, hoop dat'ie zich een beetje heeft gedragen Bloos

De nieuwe paardjes zijn inmiddels ook al gearriveerd op stal (Fries en Welsh Cob, gisteravond een arabier)
We worden een echt arabier- en welsh stal, 6 arabieren? en 5 welsh..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:44

En ik ben alweer lekker vrij Haha!

heb m'n halsterhoofdstel ontvangen, maar hij valt nogal tegen.. Scheve mond de kleur is anders dan op de foto (donkerder) en het zijn geen barstjes in de neusriem maar er zit echt een scheurtje in... weet nog niet wat ik er mee moet gaan doen Scheve mond

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:48

Ireentjuh schreef:
En ik ben alweer lekker vrij Haha!

heb m'n halsterhoofdstel ontvangen, maar hij valt nogal tegen.. Scheve mond de kleur is anders dan op de foto (donkerder) en het zijn geen barstjes in de neusriem maar er zit echt een scheurtje in... weet nog niet wat ik er mee moet gaan doen Scheve mond

Dat is wel balen, want die krengen zijn best duur
Is toch via Bokt gegaan? ik zou haar gewoon ff een pb sturen.. en als het echt heel erg tegenvalt dan kun je hem ook doorverkopen?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:54

Citaat:
Verkoopster bij mr.Ed (Linda) gebruikt hem ook voor haar paard en schijnt goed te werken als paard ervandoor gaat... Nou Ko, ik ben benieuwd
Ik ken haar paardje van de manege waar zij staat en ik gereden heb. Als dit bitje bij haar werkt...dan werkt hij bij elk paardje. Dat is echt een doordrammer.

Verder Lady voor het eerst met touwtjes gelongeerd vandaag. Ze vond het maar niks dat ze aan het werk moest. Normaal doe ik het gewoon alleen aan het hoofdstel (warmdraaien en dan veel overgangen), maar vandaag wilde ik eens uittesten hoe ze hier op zou reageren.
De eerste 10 minuten hoofd tussen de sterren, daarna viel het kwartje en liep ze heel ontspannen over de rug en koppiej laag OK dan!

Verder heeft de stalhond 3 jonge konijntjes uitgegraven, 1tje is er overleden...maar die andere zijn zo leuk. Mijn moeder is er al over na aan het denken. Zal morgen even foto's maken. Ze zitten nu in een cavia-hok, maar ze worden vrij groot (alleen dat weet mijn moeder nog niet hahah)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:51

jullie zijn nu lekker allemaal klaar met werken, ik moet nog tot 11 uur Huilen

leuk he, die fries! echt gaaf dat er nu ein-de-lijk een fries op stal staat!

[paard] is trouwens zomaar vanmiddag de trailer in gelopen! goe he van dr! in t begin vond ze t nog een beetje eng, maar met een handje brokjes liep ze er vrijwel meteen in! geweldig!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:02

Ha, mense!! Ben ik weer!!
Anouska, ik zou gewoon de dierenarts laten komen voor de tanden van je paard, of is het voor je eigen bakkus? Haha!
De DA kent je paard en mag meer handelingen uitvoeren.

Hoe laat ga je zondag naar buiten met KO?Ga ik fijn mee met Warenko Clown ! Nee, echt, hij is buiten zeer braaf!!

Als TOS niet onder mijn bed past, mag ze in het schuurtje....daar zoekt niemand haar Knipoog

Eviet, je bent een knap Blond ding! Warenko heeft toch wel spijt van zijn ontrouw, mag ik hopen???? Je ziet, Ireen heeft je gewoon het liefst bij Warenko op het land en in de losgooibak Knipoog Arme Coriza ! Verdrietig !

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:11

haha, ze moet wel bij warenko!! Tong uitsteken de vossemerries staan in de andere 2 groepjes dus ze zal niet anders kunnen Knipoog (niet dat ze dat erg vind denk ik Haha! )

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:34

Jetta schreef:
Anouska, ik zou gewoon de dierenarts laten komen voor de tanden van je paard, of is het voor je eigen bakkus? Haha!
De DA kent je paard en mag meer handelingen uitvoeren.

Hoe laat ga je zondag naar buiten met KO?Ga ik fijn mee met Warenko Clown ! Nee, echt, hij is buiten zeer braaf!!

Ik ga waarsch pas dinsdag naar buiten, ik ga zondag voor het eerst even het bit proberen in de bak (lijkt me niet zo slim om meteen naar buiten te gaan) Maar als Ko'tje braaf is met het bit, en jij bent toevallig ook aan het rijden dan wil ik wel ff naar buiten Knipoog

Ik zit er ook steeds meer aan te denken om gewoon Meursing te laten komen, alleen bij Biz moet er nog al veel aangebeuren (ook zijn tanden, niet alleen kiezen) Maandag meursing maar even bellen en kijken wat ze zeggen

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:37

Jetta schreef:
Als TOS niet onder mijn bed past, mag ze in het schuurtje....daar zoekt niemand haar Knipoog

Een houten schuurtje? Tos is gek op houten wandjes, dat knaagt zo lekker. Op het moment eet ze een flinke wilgentak per twee dagen.
Kon het maar waar zijn, dat ze kon blijven leven, maar ik denk dat dit het eerlijkst tegenover haar is. Mijn laatste weekend samen. Zondag gaan we nog een lange wandeling maken, samen met een brave Fries en een vriendin. Misschien nog op de wei. Maandag lekker tutten en wat grazen en dinsdag hopen dat ze zonder problemen de trailer in loopt (denk dat ik iemand anders haar laat laden, ze reageert altijd heel erg op mijn spanning).

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:38

Citaat:
"JE WEET NIET WAT JE ZIET"
"Mr.Ed Market 500m2 koopjesplezier in loods 7"

Wintercollectie tot 75% korting
Zomercollectie tot 40% korting
Mountain Horse schoenen tot tot 50% korting
Ariat schoenen uitlopende collectie tot 40% korting
Fleecedekens tot 40% korting
Mentuigen tot 50% korting
Winterdekens tot 40% korting
Wedstrijdjasjes tot 50% korting
Wedstrijdblouses tot 50% korting

"PRIJZENKNALLERS"
Handschoenen domy suede HH eur 5,95
Rijhelm Pro Plus HH eur 51,95
Likit liksteen 650 gram eur 3,75
4 halsters nylon eur 10,00
Leren rijlaarzen div merken v.a. eur 99,95

dit is slechts een greep uit onze 5000 opruimingsartikelen

Kom kijken in onze Mr.Ed Market op
Vrijdag 1 april 10.00 tot 21.00 uur
Zaterdag 2 april 9.00 tot 17.00 uur
Zondag 3 april 12.00 tot 17.00 uur

Mr.Ed Superstore
Maassluiseweg 8
3155 EJ Maasland
langs de A20 afslag 7
010-5919609

Zag ik op marktplaats staan, ik ga er zeker weten even naar toe.. voor die HH cap Pro Plus (marieke, is dat nou dezelfde die jij heb, of die Miranda heeft??) Hoe zit' ie trouwens? Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 22:50

Jaaaaaaaa even lang MR ED!!!!! Whiii dat is altijd leuk natuurlijk! Haha!

Jammer dat het halsterhoofdstel tegenvalt Ireen. kan je het niet gewoon terugsturen?

Ik ben benieuwd naar de nieuwe stalbewoners!! Ga morgen snel kijken.

John, wat leuk dat je mijn moeder feliciteerde! Ze vond het helemaal geweldig Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 23:39

Pff ben net weer binnen.. John ging afsluiten en kwam erachter dat Ko zijn brokjes niet op had.. dus maar even getemperatuurd ben blij dat ik gisteren een nieuwe thermometer heb gekocht, mijn andere is nl uit de la "verdwenen" Boos!
38,5 (gisterochtend was het heel laag, 36,9) zijn oren voelen koud aan, en Ko is flink aan de schijt Ach gut Tis bijna net zo dus als een koeienvlaai en het stinkt behoorlijk (meer als anders).
Gisterochtend was hij ook al een beetje aan de dunne, 's middags werd het alweer wat ballerig, nog wel zacht..vanochtend was het wel wat zacht maar niet "vlaaierig" toen ik thuiskwam vanmiddag zag het er ook redelijk uit...Ko krijgt al vanaf gister voornamelijk hooi en bijna geen kuil...

Appeltje en mandarijntje wilde hij wel, maar Ko zit duidelijk niet lekker in zijn vel wil niet eens happen/bijten Haha!
Nou ik ga me bed opzoeken, hoop dat het morgen wat beter gaat met Ko Ach gut anders ga ik Meursing maar bellen en hopen dat die nieuwe geen dienst heeft

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:47

Rijhelm Pro Plus HH eur 51,95
Whaaaaaaaa die heb ik net gekocht voor 60 euro inclusief 10 euro korting..... misschien maar ff bellen :S

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:47

Oja hij zit trouwens prima Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:54

Gewoon de cap terugbrengen en volgende week opnieuw kopen Haha!

Ko at vanochtend gelukkig zijn hooi weer, en heeft van John handje brokjes gehad. Ko heeft geen vlaaien neergelegd, maar het is nog wel wat dun.. (volgens John want ik ben nog niet op stal geweest Bloos )dalijk maar weer even temperaturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:30

daar ben ik weer!

zijn er meer mensen die volgende week oid meursing nodig hebben? ik wil (het liefst julia) laten komen voor jol dr gebit(je Haha!) en dr enting!

oh ja, ik heb vanaf NU een nieuw nummer (en een nieuwe telefoon)! dus pb even voor het nieuwe nummer! de meeste mensen zie ik zo op stal wel denk ik, maar voor de rest pben maar Haha!

marieke, ik zou ook de cap gewoon terugbrengen en zeggen dat ie niet goed zit ofzo, dan kan je m volgende week desnoods door iemand anders laten halen Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:47

Ja maar ik weet niet of t wel zo veel verschil maakt. Die gewone pro plus kost gewoonlijk 60 en ik heb een tweekleurige omdat de normale niet paste Clown en die is 70 euro. Maar ik heb 60 euro betaald omdat ik 10 euro korting kreeg. Ok lastig verhaal;) Dus waarschijnlijk scheelt t 8 euro ofzo....

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:58

wat voor kleurtjes heb je mariek?? die paars roze? *LOL*

Evita d'r gebit moet ook gedaan worden maar ik wil er dit keer graag bij zijn, zeker als iemand anders dan julia het doet. en ik heb een druk weekje dus ik zal wel even kijken, het kan ook nog wel even wachten Lachen

Evita loopt niet helemaal goed maar ik weet niet of ik daar nou een veearts bij moet laten komen, dan gaan ze toch een buigproef doen van 45 euro en die is toch positief (kan ik ze zo wel vertellen, 3 van de 4 benen zijn altijd positief).