Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) haha maar ik probeer het gewoon, de oefening staat in het boek dat ik heb als het goed is.
moossie schreef:Ik ga nu werken.........heb helemaal geen zin!
(nog een paar weekjes..)
ook geen zin
Nog 2 uur en dan ben ik hopelijk klaar!!! moossie schreef:hahaha wat zijn we weer lekker gezellig en postief allemaalNog 2 uur en dan ben ik hopelijk klaar!!!
Half 5 ben ik klaar!! Gelukkig gaat de tijd lekker snel.. kan niet wachten tot het weekend gaat beginnen

de kleur is anders dan op de foto (donkerder) en het zijn geen barstjes in de neusriem maar er zit echt een scheurtje in... weet nog niet wat ik er mee moet gaan doen
Ireentjuh schreef:En ik ben alweer lekker vrij
heb m'n halsterhoofdstel ontvangen, maar hij valt nogal tegen..de kleur is anders dan op de foto (donkerder) en het zijn geen barstjes in de neusriem maar er zit echt een scheurtje in... weet nog niet wat ik er mee moet gaan doen
Ik ken haar paardje van de manege waar zij staat en ik gereden heb. Als dit bitje bij haar werkt...dan werkt hij bij elk paardje. Dat is echt een doordrammer.Citaat:Verkoopster bij mr.Ed (Linda) gebruikt hem ook voor haar paard en schijnt goed te werken als paard ervandoor gaat... Nou Ko, ik ben benieuwd
! Nee, echt, hij is buiten zeer braaf!!
ding! Warenko heeft toch wel spijt van zijn ontrouw, mag ik hopen???? Je ziet, Ireen heeft je gewoon het liefst bij Warenko op het land en in de losgooibak
Arme Coriza !
!
de vossemerries staan in de andere 2 groepjes dus ze zal niet anders kunnen
(niet dat ze dat erg vind denk ik
) Jetta schreef:Anouska, ik zou gewoon de dierenarts laten komen voor de tanden van je paard, of is het voor je eigen bakkus?![]()
De DA kent je paard en mag meer handelingen uitvoeren.
Hoe laat ga je zondag naar buiten met KO?Ga ik fijn mee met Warenko! Nee, echt, hij is buiten zeer braaf!!
Jetta schreef:Als TOS niet onder mijn bed past, mag ze in het schuurtje....daar zoekt niemand haar![]()
Citaat:"JE WEET NIET WAT JE ZIET"
"Mr.Ed Market 500m2 koopjesplezier in loods 7"
Wintercollectie tot 75% korting
Zomercollectie tot 40% korting
Mountain Horse schoenen tot tot 50% korting
Ariat schoenen uitlopende collectie tot 40% korting
Fleecedekens tot 40% korting
Mentuigen tot 50% korting
Winterdekens tot 40% korting
Wedstrijdjasjes tot 50% korting
Wedstrijdblouses tot 50% korting
"PRIJZENKNALLERS"
Handschoenen domy suede HH eur 5,95
Rijhelm Pro Plus HH eur 51,95
Likit liksteen 650 gram eur 3,75
4 halsters nylon eur 10,00
Leren rijlaarzen div merken v.a. eur 99,95
dit is slechts een greep uit onze 5000 opruimingsartikelen
Kom kijken in onze Mr.Ed Market op
Vrijdag 1 april 10.00 tot 21.00 uur
Zaterdag 2 april 9.00 tot 17.00 uur
Zondag 3 april 12.00 tot 17.00 uur
Mr.Ed Superstore
Maassluiseweg 8
3155 EJ Maasland
langs de A20 afslag 7
010-5919609
Tis bijna net zo dus als een koeienvlaai en het stinkt behoorlijk (meer als anders).
anders ga ik Meursing maar bellen en hopen dat die nieuwe geen dienst heeft
)dalijk maar weer even temperaturen
) en dr enting!
en die is 70 euro. Maar ik heb 60 euro betaald omdat ik 10 euro korting kreeg. Ok lastig verhaal;) Dus waarschijnlijk scheelt t 8 euro ofzo....