Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cavia heet Wodan. Ik zat te twijfelen tussen Odin en Wodan, maar ik vond Wodan toch iets beter bij em passen.Emytje schreef:Dank je wel!Cavia heet Wodan. Ik zat te twijfelen tussen Odin en Wodan, maar ik vond Wodan toch iets beter bij em passen.
Dat is nog eens toeval.
Juut schreef:
Er stond trouwens een prachtig mooi parcours in de wei, zag ik vannochtend.
mjaa ni allemaal alleen een paar een met zo'n banden een met zo'n tonne een kruisje een laag stijltje en die boomstamme.. ik natuurlijk op rowan,,!! noujaa moest ik even kwijt:P
De kennis die Ascot ingereden heeft zat bij de pauze op de bok. Een andere koetsier vond As zo'n mooi beestje (kan ik niet ontkennen
) en vroeg Ger of hij er ook wedstrijd mee rijd. "Ja hoor. Hij is kapioen best gaand. Doet het zeer goed op keuringen!" Best knap, voor een paardje wat nog nooit een keurmeester van dicht bij gezien heeft
Het viel trouwens op hoeveel mensen hun aanspanning met een touwtje vastbonden, en gewoon weg liepen dit jaar. Is wachten op ongelukken. Op die maneir is vorige maand een aanspanning op hol geslagen, gelukkig in de wei bij de manege, want we stonden eerst op de wasplaats. Paardje totaal overstuur, en koets gecrasht tussen die bomen. Juut schreef:Aaaahhh... dan had je dat even moeten melden van te voren. Dan had er een welkoms-commitee gestaan.Zo. Ik denk even bij manege Urena langs te gaan, niemand te zien!.
Emytje schreef:Heb je meer gesprongen dan ik! Ik vond die met de boomstammen al iets te hoog...