Sorry ik zou daar echt niet tegen kunnen, mn moeder bepaald echt niet wat ik doe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:Nou nou Maren... je kan gewoon niet met die leraar overweg dat is wel heel anders... en zoals ze in topic ook zeggen praat met je mentor... en niet zo klagen.
Macho stond zomer 2009volgens mij nog wel maar was toen al van Rianne.. hij had toen een ontstoken oogje ik heb nog met José in ze stal druppels in zijn oog lopen doen geloof ik. (Maar alle jaren beginnen wel wat door elkaar heen te lopen). Hij stond daar nog omdat Rianne geen stal voor hem had en nog niet zoveel tijd. Ze heeft Macho toen gekocht omdat er serieuze andere kopers waren en ze met José en Henk had afgesproken dat als ze hem weg zouden doen zij eerst mocht kopen. Vandaar dat ze hem toen had gekocht maar nog geen stal had.
Macho staat zeker op het kaartje van Fjordenpaard, Lise herkende hem meteen.
EllaBellaah schreef:Naja lin ik begrijp het van 2 kanten. Het is maar 5 uurtjes werken dus dat is heel goed te doen en je hebt een beetje inkomen per maand waar je nog iets leuks van kan doen.
Jou snap ik ook wel aangezien je gewoon 5 dagen hard bezig bent maarja... Ben benieuwd wat de oplossing is
miejmoon schreef:@linn, ik heb nou 9 weken stage gelopen+ nog op zaterdag van 8 tot half 6 gewerkt op stal.
Zondag een rustdag,, zo is het nou eenmaal,,,,, denk zo het is maar 10 weken