Bijna elke dag! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bijna elke dag! Iriis_ schreef:Leuke filmpjes Melis!! Je houdt dr nu wel goed bezig! Ze loopt alleen wel erg hard of niet?Heb je wel het gevoel dat jij het tempo bepaald?
En dat commentaar van Joost is echt super grappig haha!
Het is maar een kleine merrie en niet eentje van 1,70 haha! Maar ze is wel loperig idd.
Astor schreef:Iriis_ schreef:Leuke filmpjes Melis!! Je houdt dr nu wel goed bezig! Ze loopt alleen wel erg hard of niet?Heb je wel het gevoel dat jij het tempo bepaald?
En dat commentaar van Joost is echt super grappig haha!
Ze loopt echt niet hard hoorHet is maar een kleine merrie en niet eentje van 1,70 haha! Maar ze is wel loperig idd.
Ik merk wel dat ze af en toe onder me vandaan loopt of inderdaad zelf het tempo gaat bepalen.
En daar werken we natuurlijk uiteraard ook aan. Want als ze harder gaat lopen weet ik dat ze daarna raar gaat doen
Astor schreef:Ik ga elke dag naar AzBijna elke dag!
Weet je al hoelaat je morgen gaat?
En woensdag kan dan wel! Want ik moet zelf om 3 uur werken!
! Astor schreef:Ik heb nog een filmpje van mij en Azzie, vind dat ze er wel fijn op loopt. Niet op het begin van het filmpje letten hoor.
Want toen was ze er net vandoor gegaan (met bokken etc) en ik was aan het aangalloperen in galop waardoor ik mijn beugels verloor.
Heb wel zonder beugel doorgereden in galop en toen terug genomen om weer mijn beugels aan te doen haha.
Vind dat ze voor de rest wel erg fijn loopt op het filmpje! Lekker wat meer lengte in haar hals en lekker zakken met die hals.
? Ik zag namelijk een blondje langs hobbelen? Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Heb je Ringo al eerder mee genomen naar de manege?Ben echt heel benieuwd!! Ik hoop echt op goed weer! Wij willen ook weer graag op les in Nijkerk! Ik ga Frans vragen of ik woensdag om half 8 kan komen springen, lijkt me echt gezzellig!!
! Astor schreef:Jaaa ik voel nu ook best goed aan wanneer ze gek gaat doen! Alleen dan moet ik haar toch terug nemen omdat ze er al dan vandoor gaat.
Ik heb wel een filmpje met hoe ik haar nu steeds terug rijd. Door haar gewoon op de volte te zetten/stelling vragen oftewel gewoon om trekken
? Astor schreef:Jaa hij houd heel erg van galopperenDat is ook wel duidelijk te zien hahaha! Maar wel goed dat je zoveel afwisseld in de galop!
Inderdaad wat een talent zeg op deze leeftijd. Dat beloofd wat goeds voor de toekomst
Ik ga trouwens mijn startkaart aanvragenIn het nieuwe jaar mag ik waarschijnlijk gaan starten (A)
!! Ben echt benieuwd naar hoe jullie het gaan doen! Volgens mij gaan die
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:Ik snap het helemaal hoor! Az is lekker aan het puberenZolang je blijft zitten in je zadel mag je van mij zo blijven zitten
Eerst Azzie onder controle en dan jij
Haha jaa, je zou zeggen dat je netjes moet gaan zitten om haar goed en netjes te rijden. Maar ik merk ook met Valentino dat ik nu pas netter kan zitten omdat hij nu gewoon lekkerder loopt!
Dus het komt wel goed hoor Melis
. Eigenlijk
!
Naast de pers en de ruiters