mntj schreef:zag je rijden liquita. lekker weer he. first zag er relaxd uit.
Ja...ik moest wel heel hard aan jou lessen denken hoor...zo van "hoe moest het nou ook alweer"
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xan schreef:Ik heb net nog een bruine cap gekocht
Had ik natuurlijk helemaal niet nodig, maar vind bruin al zo lang leuk, en nu voor de helft
van de prijs. Dus toch maar gekocht.
Samen met een setje waarmee je sieraden kunt maken van je paardenhaar.
Moet nog ff uitvogelen hoe dat moet, maar het zag er mooi uit, dus voor 4,50 euro er maar bij gekocht.
xan schreef:Heej...waar heb je dat setje gekocht? Een paar paarden-vakanties terug zijn Jo en ik daar naar opzoek geweest. Om te creabea-en met de kids.Ik heb net nog een bruine cap gekocht
Had ik natuurlijk helemaal niet nodig, maar vind bruin al zo lang leuk, en nu voor de helft
van de prijs. Dus toch maar gekocht.
Samen met een setje waarmee je sieraden kunt maken van je paardenhaar.
Moet nog ff uitvogelen hoe dat moet, maar het zag er mooi uit, dus voor 4,50 euro er maar bij gekocht.
ATE schreef:ja xan wil ik wel ff zien
mooie deken nicole
ik heb zelf lekker ate gemest vanmiddag
dochter van evelien was er ook ik vroeg ga je rijden
nee zei ze mamma had gezegt dat jij vandaag ate deed
ik wist dat ze zou komen dus had geen rijkleding aan gedaan
zei dus als je wil rijden ga je lekker rijden hoor ze was helemaal blij en ik had zo heerlijk de ruimte om stal goed te doen
ATE schreef:ja xan wil ik wel ff zien
mooie deken nicole
ik heb zelf lekker ate gemest vanmiddag
dochter van evelien was er ook ik vroeg ga je rijden
nee zei ze mamma had gezegt dat jij vandaag ate deed
ik wist dat ze zou komen dus had geen rijkleding aan gedaan
zei dus als je wil rijden ga je lekker rijden hoor ze was helemaal blij en ik had zo heerlijk de ruimte om stal goed te doen
Shenavallie schreef:Na een hele week gezond eten (lees: aardappeltjes, groente, vlees en stamppot), gaan Wes en ik vanavond een "borrelavond" houden. Hij aan de cola, ik aan de thee, stokbroodjes kruidenboter en ander lekkers erop, nootjes en chippies. En natuurlijk The Voice erbij, helemaal compleet!
_sandra schreef:zag dat de muesli bijna op is liquita! ben ik weer aan de beurt?
ben het ff kwijt hihi!!!
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Na een hele week gezond eten (lees: aardappeltjes, groente, vlees en stamppot), gaan Wes en ik vanavond een "borrelavond" houden. Hij aan de cola, ik aan de thee, stokbroodjes kruidenboter en ander lekkers erop, nootjes en chippies. En natuurlijk The Voice erbij, helemaal compleet!
gezellie!!!!!
Shenavallie schreef:_sandra schreef:weer alarm!!!!!! tja daar zit ik dus echt niet op te wachten. dat word weer vegen en scheppen morgen!
We zullen zien, er zijn momenteel zoveel verschillende berichten dat ik door de sneeuwvlokken de sneeuwballen niet meer zie!
Shenavallie schreef:_sandra schreef:weer alarm!!!!!! tja daar zit ik dus echt niet op te wachten. dat word weer vegen en scheppen morgen!
We zullen zien, er zijn momenteel zoveel verschillende berichten dat ik door de sneeuwvlokken de sneeuwballen niet meer zie!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:zag dat de muesli bijna op is liquita! ben ik weer aan de beurt?
ben het ff kwijt hihi!!!
Hmm...geen idee eerlijk gezegd. Wij hadden de laatste keer gehaald nadat ik bij jou bij de kapper was geweest. Maarja, wanneer was dat, hahaha. Zal ff kijken of ik Erik zo ver krijg dat ie ff langs de paasrdenwinkel rijdt.